zaten er geen ooggetuigen bij? anders kan die het aan hun vragen eventueel als ze te achterhalen zijn en ze hebben toch videobewaking kunnen ze het ook nog op terug zien althans als het zp overdreven wordt een buggy met kind en al tegen een muur gooien naaaa jaaaa zeg! wat een debielen heb je okay okay als het terecht is dan ben ik een grote voorstander maar ff zo omdat ze het er zelf niet mee eens was als ik die vrouw tegen kwam zal ik haar zelf eens tegen een muur opgooien dan weet ze mischien beter hoe dat is pfff sorry deentje zit me opte winden over jouw probleem maar dit slaat echt alles
Tje deentje wat een verhaal, hoe komt zo'n persoon er bij om aangifte te doen van dingen die niet eens juist zijn. Ben het met eerdere mensen eens; doe alleen een melding als je zeker van je zaak bent! Sterkte!
Jeetje Deentje..........wat een verhaal zeg........Pff sommige mensen... Meid je bent juist supersterk en goed bezig met je kindjes! Petje af hoor, laat je niet gek maken door zo'n zaadkop..... Het komt allemaal goed! Sterkte meis!' Je bent een kanjer! Katje: ik herken het gevoel niet echt wat je zegt.........Ik ben eigenlijk vanaf dat de kraamhulp weg is veel op stap geweest/gegaan. Niet elke dag, maar vindt de dagen wel vliegen met een kleine. Ik loop elke dag met de wagen, loop dan naar het dorp, mijn ouders of vrienden. Maar ga ook weg met de auto, naar de stad of familie. Ja het is iets meer regelen maar de verzorginstas is goed gevuld en scheelt met bv dat je niet veel meer mee hoeft te nemen als luiers, spuugdoekjes en reservekleding. Denk ook dat het wel goed is dat ze wennen aan weggaan en dat je neit altijd thuis zit. Heb voor de bevalling geoefend met de maxicosi in de auto te zetten....Dus ook daar geen problemen mee. Maar vindt een dagje thuis ook heerlijk. Lekker aantutten met mijn meiske, in de tijd dat ze slaapt doe ik het huishouden of duik lekker onderuit op de bank af en toe........ Friendly: wow goed gegroeid hoor. En idd geen zorgen maken of hij genoeg krijgt! Dat had je ook wel gemerkt aan hem met huilen en minder slapen.....En als je weinig of minder kolft wil idd niet zeggen dat de kleine ook weinig of niks binnen krijgt... Hupse: pff vind ook niet leuk als mijn meiske huilt maar gelukkig doet ze dat niet veel. Alleen als ze honger heeft en soms als ze in haar ledikantje ligt en vecht tegen de slaap, dan kan ze even krijsen. Laat haar dan max 10 min huilen en ga dan naar haar toe om even te troosten. Moet zeggen dat dat bijna nooit voorkomt. Meestal is het even een minuutje protesteren en dan slaapt ze....
@Hannah ; ik denk dat dit het verschil precies is wat je nu beschrijft; jij gaat al overal heen en neemt je meisje mee. Ik kon nog niet overal heen (nog niet voldoende aangesterkt) Ben vanavond voor het eerst (alleen) met de auto weggeweest om kattendieetvoer te halen bij de dierenarts. Dit voelde zo goed! Toen ik thuis was, was ik helemaal blij dat m'n lichaam het aankon en dat ik me gewoon goed voelde. Hopelijk zit ik nu in een opwaartse lijn Morgen gaan we misschien voor het eerst met de kleine in de auto op stap, dan wel met manlief
Oh ja willen jullie stemmen op Nieve? Bedankt alvast! http://www.skyradio.nl/index.php?page=a ... ry%2F19697
Lieve Deentje ik wist het wel , dat er iets moest zijn! Je deed het zo goed, dat het heel onlogisch is om ineens weer extreme aanvallen te krijgen! Heel goed dat je het toch verteld hebt.! Je moet 1 ding goed in je achterhoofd houden, en ik blijf het zeggen .. net zo lang dat je het zelf ook weer gelooft. Je doet het hardstikke goed! Je hebt het al die tijd goed gedaan met kleine dipjes ( wat logisch is na afbouwen van medicatie) En kan me indenken dat je onder invleod van je hormonen zo enorm angstig bent geworden door die kerel van de AMK! Blijf rustig, blijf dicht bij jezelf.. je weet dat je een goede moeder bent. Je weet dat je je kinderen niet mishandeld. Hou dat in je achterhoofd ! Hij moet een melding vervolgen, want hij weet niets van jou.. dus is het aan jou om gewoon rustig en duidelijk te zijn. Laat maar zien dat het je verdrietig maakt, zeg dat het je pijn doet dat ze dit denken. Maar vooral eerlijk zeggen dat het verhaal niet klopt. Waren er geen andere mensen in de buurt die het verhaal kunnen ontkrachten. Lieverd ik ga aan je denken hoor, maar je hebt weer laten zien dat je juist heel sterk bent! Want je hebt het TOCH hier verteld, en je houd je nog steeds goed! xxxx
Katje, wat ik doe met Laura.. nou ja meestal kan ik pas in de loop van de ochtend ( na 11uur) iets doen.. daar voor ben ik vaak te moe van alles en moet ik even op gang komen.. Het is afhankelijk van hoe laat ze eten krijgt. Maar als ze net gegeten heeft dan ga ik dus weg.. Ik leg haar dan vaak na de voeding gelijk in de reiswieg ( alsik ga lopen naar de winkel ofzo) en anders leg ik haar in de maxi cosi . EN ik neem een flesje warm water en voeding mee zodat ik haar eten kan geven! meis je krijgt echt een ritme, en het komt echt geod!
Katje: het komt helemaal goed...Schaam je niet voor die gevoelens hoor. Er verandert ineens zo veel.Zie nu net aan je banner dat Jayden ook nog maar 2 weekjes is....Ik ben hier echt pas meer in mijn eentje gaan doen toen mijn man weer aan het werk ging.... Meiden nog even een vraagje........Ik dacht dat kindjes van Nieve's leeftijd zo'n 6 voedingen per dag moeten krijgen. Vandaag heeft ze gedronken om 5.45, 8.00, 14.00,18.00 en nu dadelijk dan kom ik dus aan 5 voedingen. Is dit erg? Ze is heel tevreden, niets lijkt er op dat ze tekort komt of honger heeft Zou ze wat langer verzadigd zijn omdat er zoveel voeding is? Kijk het wel even aan hoe morgen gaat. Moet zeggen dat ze de dagen hiervoor wel wat meer gedronken heeft en sneller honger had, denk regeldagen en dat dit dan een nieuw ritme is...
hannah, is niet erg joh. als ze honger heeft of iets te kort komt zet Nieve het wel op een brullen. helemaal niet erg.
deentje, zat eigenlijk al te bedenken hoe dat nou kon komen. ze is bevallen en dan gaat het zomaar mis, beetje vreemd. maar wat een verhaal. kom zeg als amy of daisy in een pakje drinken knijpen wordt daar ook wat van gezegd. maar hoe bedenk je het om te zeggen dat buggie en kind tegen de muur zijn gegooid. laat ze maar eens verklaren hoe arjen dan nog zo vrolijk rond kan lopen. laat je niet kennen, het ging juist zo goed, je schouders eronder en diep adem halen en dan blijft het goed gaan. ga mijn bed opzoeken. lobke krijgt zo nog een voeding en dan lekker slapen, ben het zat ook voor vandaag. truste.
Deentje: jeetje...daarvan zou ik ook over de rooie gaan. Ik hoop dat je morgen rustig kan blijven en het goed uit kan leggen. Waar bemoeit zo'n mens zich mee, pfff ze lijkt wel niet wijs......
Sterkte vandaag Deentje, wat een verhaal zeg. Zou er ook helemaal van ondersteboven zijn. Succes en sterkte.
wat een vies weer hier zeg, weet niet hoe t bij jullie is maar het is hier warm en het zeikregent.. lekkere combi dus. moest vanmorgen bloedprikken, was gaan lopen droog .....maar op de terugweg regen bah! straks langs het consternatiebureau ga ik laura laten wegen.. ben benieuwd.. verder heeft ze denk ik een beetje een regel/jengel dag... heeft al 3 voedingen gehad en krijgt zo de 4e! amper geslapen, wel veel huilen. Kan dat bij 4 weken.. dat ze dan n regeldag hebben?
Tjee, wat een verhaal Deentje, hoe oneerlijk... ik ga met de rest mee, duidelijk uitleggen en rustig blijven, er is tenslotte toch niets aan de hand, dat mag die meneer best weten.
Deentje, wat een verhaal zeg! poeh poeh logisch dat je dan even in de paniek schiet... Maar zoals al die andere meiden al typen je doet het geweldig! Blijf positief denken! Je komt er echt wel..
Deentje, zoals iedereen al zegt. Wat een verschrikkelijk verhaal. Ik weet zeker dat je die man kunt vertellen hoe het echt zit en dat hij zal zien dat je een goed moeder (jullie goede ouders) zijn. Heel veel sterkte bij het gesprek.
goede morgen mama's. @Deentje.. heb vanacht aan je moeten denken... ik sluit me helemaal bij anastacia aan. kan er met mijn verstand niet bij 1 vrouw die een moment opname ziet. en dan meteen een melding vanmishandeling maakt! waar bemoeit zo'n vrouw zich mee. heel veel sterkte! @Daphne.. uhm had je mijn antwoord gelezen of heb ik erover heen gelezen ben nu wel nieuwsgierig of je langs ons huis bent gereden. @katje. ik herken je gevoel wel, en ik herken het gevoel van hannah. toen ik zoiets had van jeetje nu kan ik niet zomaar ff weg heb ik dat gelijk tegen mijn vriend verteld. het luchtte ontzettend op om erover te praten. en natuurlijk is het zo dat je niet meer ff naar de winkel kan, maar als je erachter komt van heej er is iets op en ik wil het gaan halen kun je je er vast op voorbereide. ik denk als je je ritme erin gevonden hebt je er ook totaal anders tegenover staat en wat goed dat je je lekker goed voelt toen je dat gehaald hebt voor de katten. WOEHOE gister hebben we een keuken gekocht. manne wat ben ik happy als het goed is krijgen we hem in week 38 is wel nog ver weg maar ja! ikheb ff een vraagje gister heeft Bram echt ontzettend veel gezweet. geven jullie dan iets van extra vocht of zo ? want hij had dus veel honger / dorst ... en ik weet niet of het goed is maar ik heb gister ook tussen door wat water gegeven.
goedemorgen! Anastasia: regeldagen kunnen bij bv wel elke week voorkomen, heeft te maken met het groeien van je kindje. bij fv zijn er 'vaste' periodes voor, maar ook daar houden lang niet alle kindjes zich aan. Ruben had eergisteren ook een regeldag, vanaf gisteren dus weer netjes om 3-5 uur gemeld. Hannah: je kindje geeft aan hoeveel voeding het nodig heeft. Had Ruben zondag ook op 5 voedingen: 04.15, 08.30, 13.00, 18.30 (wakker gemaakt ook nog) en 22.30. De dag erna had meneer dus een regeldag met 9 voedingen. Gisteren weer gewoon 6, meestal 6 of 7 dus dat gaat dan weer netjes. Kijken hoe het vandaag gaat. Ga nu ff boodschappen halen, krijg vanmiddag eindelijk weer eens visite, dus dan kunnen we niet weg.
wittereus: af en toe wat water tussendoor mag, als hij maar wel zn gewone voeding binnen krijgt. als hij minder gaat eten heeft hij teveel water gehad... ga nu echt ff boodschappen doen!
Phuuuh, zijn er hier nog dames die bij zichzelf denken "die borstvoeding is overroepen" ? De mijne wou vannacht weer elke 2u drinken. Echt uitputtend. Op zo'n moment ligt het vooraan op mijn tong om te zeggen tegen mijn man 'haal morgen maar gewoon poedermelk'... Mijn mama zegt dat ik maar gewoon moet volhouden, dat Ian nog wel een ritme krijgt, maar op deze manier is het wel érg moeilijk om vol te houden. Nog dames met hetzelfde probleem?