Anastasia, op die pagina van www.inbakeren.nl staat ook dat je alleen moet inbakeren als je je daar goed bij voelt, het is nl. geen wondermiddel dat in een keer helpt. Ook vind je er veel informatie over rust en regelmaat, dat hoort nl ook bij het inbakeren, ook kijken ze naar de voeding, en wat je daar evt. nog anders bij kunt doen, daarom vind ik het een nuttige site voor moeders met onrustige kindjes, zelfs als je niet gaat inbakeren! Ik heb zelf ook nog niet besloten om te gaan inbakeren, denk wel aan de puckababy, dat is een soort tussenvorm. Kinderen liggen wel in een cocon, maar kunnen zich nog wel bewegen, maar de bewegingen worden wel wat ingedamd zodat ze er niet meer van wakker worden, is ook beter ter voorkoming van heupdysplasie.
hoi hoi.. ff snel een berichtje van mij! ben doodmoe brian is vannacht weer lekker wezen spoken! ga vanavond vroeg naar bed! dat weet ik wel Lafo wat klote dat je ook een angsstoornis hebt! hier t zelfde en dan met agorafobie.. ik hoop dat dat bij jou achterwege blijft en dat je op tijd hulp hebt gezocht! hoop ook voor je dat je eruit kan komen zonder medicatie! sterkte! Anastasia bedankt voor de knuffel! die kan ik goed gebruiken Ik ga nu weer verder met t eten maken! dan voeden dan met mijn moeder mee werken.. en dan niks meer doei!
Ja evelien ik ken die puckababy doeken wel die zijn idd veel minder strak. En zeker als onderdeel van is het ws wel een hulpmiddel. Hoop dat het voor jou bij Iris gaat helpen.!
Zo de aardappeltjes staan ook op.. en mw ligt nog in de box te slapen Wel even wakker geworden, met zo'n heeeel erg zielig piephuiltje inclusief pruillipje! Maar speentje gegeven en mw ligt weer diep te slapen Hoop dat ze het nog 45min volhoudt dan is het weer etenstijd
komen er nog meer papa's en broertjes of zusjes mee? hier hebben ze allemaal een smoesje om mee te kunnen. Amy wilt Amy zien, Daisy hoort mac donald en heeft gelijk honger en manlief is heel nieuwsgierig dus heeft bedacht dat ik de auto niet kan pakeren in utrecht wat moet ik daar nou mee?
Ons ukkie, waar ben je dan nu onzeker over geworden? Misschien kunnen de meer ervaren moeders dan wel een goed advies/tip geven..
Ik ken die site niet.. dus ik heb geen idee. Evelien heeft de link gepost, misschien weet zij hier dan meer van.
ik heb precies hetzelfde! je leest van alles en dan ga je twijfelen aan jezelf...en dan probeer ik mezelf maar te vertellen dat ik zelf wel aanvoel wat goed is voor mijn kindje! en alle adviezen/kritiek over verwennen of ritmes etc moet je dan proberen langs je heen te laten gaan...mijn nieuwe motto is "als isabel gelukkig is dan zal ik het wel goed doen" maar snap je onzekerheid, succes! agorafobie, wat houdt dat precies in? (hoor het liever van ervaringsdeskundigen dan dat ik het google...) lafo, wat vervelend zeg! ik wens je een hele hoop sterkte! hoe vaak slapen jullie baby's overdag? en hoe lang zijn ze wakker per voeding? ik twijfel soms of ik isabel niet teveel uit bed heb, maar beneden in de box, bij mij of op haar speelkleed...
in de boeken staat 16-18u toch? maar volgens mij is de realiteit anders! schijnt ook een verschil te zijn tussen jongens en meisjes
Ik denk adt dat bij alle babys verschillend is. Ik ben daar ook wel erg onzeker over geweest over de hoeveelheid slaap. Ik vond haar ook erg veel wakker, terwijl sites zeiden dat ze zon 20 uur moest slapen, had ik het idee dat ze dat veel minder deed.. Hoeveel uur slaapt louise dan ?
o, was vergeten te melden dat Lobke nu 4500gr. weegt en 55cm lang is. Daam we moeten afwachten of ze aankomende maand gaat reageren op mijn praten heb niet gevraagd wat ze dan gaan doen wilde er nog niet aan denken. stom eigenlijk want zit er de hele tijd over te piekeren. morgen krijgt Lobke overnieuw de hielprik dus zal het dan maar even vragen. door al dat gedoe rondom verhuizen en lobke ben ik helemaal gaan stressen. heb de hele tijd al buikpijn en misselijk en niet meer ongesteld gweest. en ook hier onveilig geweest nog meer stressen maar de zwangerschaptest vanochtend kon er niet meer van maken dan niet zwanger, pfff wat een opluchting. zaterdag nog maar een test om het zeker te weten.
Lies ik moet even denken hoevaak ze wakker is. Even kijken zeg maar zoals meestal rond 6.15 de fles gehad, daarna terug naar bed.. dan word ze ergens rond 9.30 ofzo wel weer wakker dan leg ik haar een uurtje in de box en dan krijgt ze weer een voeding rond 10.30 dan leg ik haar eigenlijk altijd te slapen in de reiswieg voor als ik nog weg wil ofzo. Ze word dan vaak rond 13uur weer wakker dan leg ik haar meestal in de box om te spelen, soms valt ze in slaap en soms is ze een uurtje (of2 ) wakker en aan het spelen dan weer een voeding rond 1530 en dan leg ik haar in haar bedje. Om een uurtje of 18 is mw dan wel weer wakker dan komt ook papa vaak thuis .. dan zit ze een uurtje bij ons. rond 1915 de fles dan is ze eigenlijk wakker tot de volgende fles rond 2300 en dan slaapt ze dus na de laatste fles van 2400 tot 6 ofzo
sja als ze lekker slaapt en tevreden drinkt...tussendoor nog af en toe speelt...ik probeer met drinken wel een schema te hebben (om de vier uur met hier en daar een kwartier eerder of later, niet helemaal op de minuut af) en verder "klooi" ik voor mn gevoel gewoon wat aan...doe wat ik denk dat goed is en niet wat overal staat beschreven... als ik het gevoel heb dat ze niet gelukkig is en het even niet meer weet probeer ik tips van anderen, maar sja die helpen ook niet altijd... pff...het is maar moeilijk nu ik er zo over nadenk!
volgens mij komen wij hier ook zo ongeveer uit qua uren slapen en wakker zijn...ze slaapt wel van 22 tot 6 door in de nacht, maar overdag is ze meer wakker...