Hilde onze kindjes zijn ook al 4 weken ouder! toen Laura 4 weken kleiner was kwam ze ook nog snachts!
's Nachts slaapt ze wel goed, geen 6 uur achtereen, meestal 2x 4 ofzoiets, maar overdag slaapt ze soms 2x 3 uur, maar soms ook een paar keer een hazenslaapje en volgens die site zou ze vreselijk oververmoeid moeten zijn.
sja dat lijkt mij ook het beste...man ik zou gek worden als ik alle tips en adviezen zou moeten opvolgen! ik ka mezelf alleen wel helemaal gek maken met erover na te denken etc. soms moet ik gewoon de knop ff op 0 zetten en gewoon doen ipv denken...
geloof me, isabel heeft nog nooit overdag uuuuuuren geslapen...meestal een half uur / uur en als ik geluk heb langer (maar soms ook maar een kwartiertje! )
Dus dat kan niet zoveel kwaad. Soms doet ze wel 1x 3 uur en 1x 2 uur, of 2x 3 uur overdag. Maar 's avonds is ze sowieso eigenlijk altjid wakker vanaf een uur of 6 tot een uur of 11. Is dat heel slecht? Ze doet dat helemaal zelf en is dan ook niet mopperig ofzo...
lijkt mij van niet hoor, tenminste, ik merk er bij isabel verder weinig fouts aan! enne jouw dochter slaapt meer overdag dan de mijne dat haalt ze dan weer in in de avond: tussen 18 en 22 is ze wel af en toe onrustig, maar na de voeding van 22 horen we haar nooit...dan slaapt ze tot een uur of 4/5 dan speentje erin en redt ze het tot 6u
Laura is die tijd savonds ook altijd wakker, en verder overdag klinkt mij eigenlijk wel netjes met 2 en 3 uur slaap.
Hahahaha Daam en Anastacia volgens mij zijn jullie nieuwsgieriger dan ons aagjes We moeten er maar om lachen vind je niet anders word het leven zo zwaar allemaal en het is al zo zwaar Laten we gezamenlijk gaan testen, in me eentje durf ik niet Daam nu je het zegt die achterlijke po heb ik ook nog steeds en het bed moet van de klossen af voor 24 juli! Anastacia een schouderklopje voor jou vanwege die 5 overhemden als je klaar bent heb ik nog wel wat voor je Die bonnen kan je volgens mij 1tje per 25,- inleveren, ze zijn er wel achter hoor die bijdehandjes Thanks voor de knuffels meid, ze zijn aangekomen HVS heeft volgens mij met m'n hyperventilatie te maken.... Marieke ohhh zulke visites grrrrrrrrrrrr echt verschrikkelijk, mensen begrijpen soms er ook helemaal niets van, waren ze er ook al lang? Heb je niet een paar keer gegeeuwd etc, helaas herken ik sommige situaties wel maar dan van m'n eigen familie helaas. Veel plezier vanavond is dat ter ere van de 4 daagse? Gina veel plezier vanmiddag! Snaaien doe ik helaas de hele dag door M'n suikerspiegel is ook veranderd sinds dat ik ben bevallen, ik MOET eten de hele dag door anders voel ik me flauwtjes, dat was vroeger wel anders Evelien waarom mag je kinderen niet slapend in hun wiegje neerleggen, ik doe dat wel namelijk ze word ook weleens wakker maar valt dan weer vanzelf in slaap. Dat zwaaien met de armen tegen de zijkanten van het wiegje doet Amy ook, ze schrikt er soms zelfs van. Wanneer komt de wijkverpleegkundige? Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt, wel fijn om te weten waar het vandaan komt. Oh ik lees net je uitleg over dat slapend wegleggen hmmm klopt wel wat je zegt, na de voeding is ze slaperig wil ik haar in haar wiegje neerleggen en zie ik opeens 2 bruine kijkers me aankijken dus leg ik haar in de box waar ze dus meestal wel wilt slapen, dubbel fout dus..... Deentje dank je wel meid, toen de arts me dit vertelde moest ik ook gelijk aan jou denken, hoe moeilijk jij het al jaren hebt......we slaan er ons wel doorheen! We zijn sterk toch meid?! Will Amy wil Amy zien grappig, nou zeg maar dat de mama van Amy ook Amy wil zien Jvtje haar man komt waarschijnlijk mee en onsukkie komt misschien met haar man! Oh gelukkig een negatieve test pffffffff anders test ik zaterdag wel met je mee Lobke is gelukkig alweer flink gegroeid! Geef jij nou nog volledig bv? Lies agorafobie is straatvrees..... Amy slaapt heel wisselend, de ene dag meer dan de andere, soms is ze 6 uur achter elkaar wakker Maar ze groeit goed en dat is denk ik het belangrijkste!
Oh ja vergeet ik helemaal te vertellen, de pasfoto's van Amy zijn goedgekeurd dus volgende week dinsdag heeft Amy haar eigen paspoort! Gelukkig maar als die foto's nou weer waren afgekeurd moest ik denk ik Ramon tegenhouden dat ie niet iemand achter die balie vandaan sleurt!
Lafo herkenbaar, ik kon vroeger echt een hele dag niets eten omdat ik er niet aan dacht of bezig was ofzo en nu als ik een koekje zie kan ik het hele pak wel opvreten haha.. En met dat slapend wegleggen, soms ontkom je er ook niet aan hoor. Ik ga laura ook niet wakker porren omdat ze wakker in de wieg moet hihi, maar ik probeer haar wel wakker weg te leggen. En echt fout doe je het volgens mij nooit, als je iets met liefde doet kan het nooit verkeerd zijn.!
knap hoor! ik heb zelf al gehad dat foto's werden afgekeurd! (en dan ben ik volwassen!) kan me voorstellen dat een goedgekeurde pasfoto van een baby toch een prestatie is enne, no offence, maar die lui wil ik best vaak over de balie trekken, kan nooit in 1x goed/snel/normaal