De pasfoto van Laura was echt onwijs stom haha.. helaas kan ik m niet inscannen ofzo, maar verdiend geen schoonheidsprijs, wel was ie in 1x goed. Als je fotos worden afgekeurd moet die fotozaak overigens kosteloos nieuwe fotos maken wisten jullie dat"?
Ik voed nog altijd 's nachts, ze komt daar ook om, dat is dan toch goed? Of moet ik dan ook proberen haar zonder voeding weer weg te leggen?
nieuwsgierig als ik ben: wat voor meeting is er de 26e en wie gaan daar allemaal heen? (wees niet bang, ik wil mezelf niet opdringen haha...)
Ja, maar dat is niet altijd hoor. Soms is het ook 3x 1,5 uur of zelfs een paar keer hazeslaapjes en meer niet.
Hij is echt verschrikkelijk, daarom ook denk ik goedgekeurd, die vrouw achter de balie moest hard lachen toen ze haar foto zag
Nee hoor ons ukkie ze is nog zo klein honger is honger! kijk een kwartiertje of een half uurtje rekken met een speentje kan geen kwaad als ze niet de hele boel bij elkaar krijst van de hogner
nee ik heb pas sinds 2 dagen dat ze in de nacht geen voeding wil! jouw kindje is nog wat weekjes jonger volgens mij... enne ik kijk goed of ze geen honger-gebaartjes maakt! anders zou ze wel eten krijgen hoor! maar ze mist meestal dr fiep en die stop ik dan ff terug
Hioer ook wel eens korter slapen, maar dat is meestal als ze eigenlijk bijna in slaap lag en wakker werd ergens van of verschoond moet voor een enorm smerige luier dan is ze zo wakker dat slapen niet meer lukt!
Hoii meiden,' even snel een ego berichtje sorry! Ik heb net gebeld met het kinderdagverblijf waar Cas heen zou gaan.... Hebben ze helemaal geen plaats voor hem! ik baal echt als een stekker..... pfffffffff Moet je dan ook nog zelf achter aan gaan. Ze zouden misschien een nieuwe groep gaan oprichten, maar ja dat was niet zeker en zou ook nog maanden kunnen gaan duren! Bah ik baal er echt van..... Sorry voor de ego...
Een aantal meiden stuk of 10 zijn van plan 26 juli elkaar te ontmoeten bij de Mac in Hoog Catharijne te Utrecht om 12.00 's middags. Dit zijn de meiden die meegaan hoogstwaarschijnlijk: Evelien Jvtje Fiona (Onsukkie) Daphne Will Marieke (Hellepelle) Katsas Hanneke En ondergetekende Iedereen is welkom hoor
Onsukkie, volgens mij gaat het toch goed met louise, geen prikkelbare baby( ander woord voor huilbaby) , zoals op die site word gesproken? Dan zou ik me geen zorgen maken, ze willen gewoon benadrukken dat rust en regelmaat goed is voor een kleintje, en ieder kind heeft daarbij zijn eigen "gebruiksaanwijzing"dus als Louise minder slaapt maar gewoon tevreden is, so be it. Deze site is voor ouders met een prikkelbare baby, iets waar ik Iris zolangzamerhand wel naar toe vind gaan,( Iris slaapt momenteel dus bijna de hele dag niet, af en toe een hazeslaapje van 20 minuten). vandaar dat ik veel aanwijzingen vind, waaraan het zou kunnen liggen, ik probeer gewoon wat uit. Maar zoals bijv. het box slapen, een heleboel ouders doen dat en bij de meeste kinderen gaat het denk ik wel goed, alleen als je een prikkelbaarkindje hebt niet. Een pasklaar antwoord hebben ze niet, dat heeft ook niemand, dat kun jij samen met jou baby ontdekken, denk ik. Goed kijken naar je kind en kijken wat zij wil! Is niet mijn bedoeling geweest je onzeker te maken. Maar als je baby steeds huilt en je hebt het gevoel dat wat je ook doet niets helpt, en ze leggen daar een beetje uit hoe het zou kunnen komen en ze hebben opties waar het aan zou kunnen liggen en tips , dan is dat voor mij fijn, heb er niet bij stil gestaan dat jij je er onzeker bij zou gaan voelen omdat je het anders doet. Anders doen is niks mis mee, er zijn vele wegen die naar Rome leiden!
Hellepelle dat is idd flink balen, hier ook zo'n verhaal, ze belde me ook 6 weken geleden op dat er geen plek was op maandag alleen op woensdag dus heb haar voor woensdag ingeschreven...... Lies heb je hyves?
Lafo: ok dan, leuk zeg! kennen jullie elkaar al erg lang (hetzij alleen online...) want volgens mij zijn hier best veel mensen al voor de bevalling op het forum te vinden geweest of niet? goed om te horen dat iedereen welkom is haha maar ik heb bezoek, druk druk druk...dus mij zullen jullie in ieder geval niet zien! ik probeer hier vooralsnog te integreren via posts
Meiden, ik denk dat ik de 26ste niet ga redden! Sorry lafo je hebt er veel moeite voor gedaan, maar ben bang dat het toch niet gaat lukken....
ja ik ben "lies1984" op hyves! heb me trouwens wel aangemeld bij de mei2008 hyves, alleen moet ik volgens mij nog geaccepteerd worden door de almachtige beheerder of dat is intussen al gebeurd, ik heb niet meer gekeken...
Zo is het Evelien ieder kind heeft een eigen gebruiksaanwijzing en volg je hart dan komt het allemaal wel goed!