Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    En ik wil ook nog wel een keertje mee met andere meetingen hoor, vind het altijd wel gezellig, moet zeggen dat het niet tegen valt!

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gebeurd! ;)

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Zo, tijd om verder te gaan reageren :)

@Lies: wat een leuke foto's van Isabel! Jij dus ook al aan de Nijntje... Neia en ik ook!

@daam: leuke foto's van Mikki :D En Yoran mag met recht trots zijn hoor, op zijn diploma!

@witte reus: nee, ik heb niet het idee dat m'n smaak nou zo veranderd is sinds de zwangerschap.

@onsukkie: kan me voorstellen dat je je dan toch schuldig voelt, maar je hebt wel gelijk hoor! Het is logisch dat jij meer doet omdat hij werkt, maar dat wil nog niet zeggen dat hij daarom niets hoeft te doen. Jij hebt immers ook de zorg voor Louise, da's ook een dagtaak opzich al! Dat mag hij zich best wel eens gaan beseffen.

@evelien: dat is inderdaad wel een timing zeg, om net dan ongesteld te worden...

Wat een gedoe zeg... hopelijk komen ze snel langs van het cb dan, zodat je ook snel geholpen kunt worden! En ja, kindjes niet slapend wegleggen... soms ben je al blij als ze uberhaupt in slaap vallen! Zolang het niet elke keer gebeurd, zal het vast geen kwaad kunnen. Maud hebben we in het begin vaker wel dan niet slapend weggelegd, maar ze slaapt nu ook prima uit zichzelf in.

Dat van de box heb ik ook eens gelezen, volgens mij staat het in het groeiboekje, maar dat weet ik niet zeker... Heb Maud in elk gevaol nooit in de box gelegd om te slapen, dan ging (en gaat) ze altijd de wandelwagen in. Ze ziet zelf de box ook vanaf het begin al als speelplek. Alleen als ze heeeel moe is valt ze een enkele keer in de box in slaap, maar dat is echt pas 2x ofzo voorgekomen.

@Marieke: wat een leuke foto van Neia in de box! Het plezier straalt er vanaf! Hihi, Maud kan ook zo lekker kraaien in de box :D

@Ice: Luna alweer 3 maanden... wat gaat de tijd toch snel!

@Lafo & Daam: en ik me gisteravond maar afvragen hoe het toch kwam dat er zo laat nog ineens 2 pagina's bijgeluld waren.... :)

@fiona: wat een leuke foto van Beau! En zo lekker eigenwijs, met dat kuifje :)
    Kan me voorstellen dat je 'm knijpt hoor. Is sowieso ook gewoon een domme opmerking, als je het mij vraagt. Ik hoef 'm niet te knijpen, maar ik zou ook als een boer met kiespijn lachen als mijn schoonvader zo'n opmerking zou maken!

@gina: ik ga ma, di, wo werken. Heb ik een heeeeeeerlijk lang weekend daarna :D
    Wat een leuke foto's van Noah en Amy!

Zo te lezen werkt vooralsnog niemand van de zuid-holland meeting op donderdagen :p ... Ah, tot die conclusie was je ook al gekomen ;)

@anastasia: je banner klopt wel hoor... die weken en dagen worden namelijk doorgeteld vanaf de maanden (dus ten opzichte van het 2-maanden punt ben je nu dan weer 2 weken en 1 dag verder), in plaats van het aantal weken na de geboorte :)

Een stacaravan bij Roompot ofzo misschien iets? Weet niet of je die ook voor een weekend/midweek kan huren, maar die zijn volgens mij niet zo duur... En als de periode je niet zoveel uitmaakt: buiten het hoogseizoen is alles sowieso een stuk goedkoper! Wij gaan ongeveer 1x in de 2 jaar eind januari op vakantie, meestal naar Center Parcs. Dat is de goedkoopste periode van het jaar, scheelt echt enorm veel ten opzichte van midden in de zomer! (Overigens gaan we niet daarvoor in die periode, maar omdat we dan zoveel jaar bij elkaar zijn, maar die relatief lage prijzen zijn wel mooi meegenomen natuurlijk ;))

@Marieke: wat slecht zeg van die kraamvisite :evil: Ik zou er een volgende keer toch wat van zeggen hoor, want jij zit er uiteindelijk mee. Of het Mark laten doen natuurlijk...
    Veel plezier vanavond!

@nazli: goed van Isa zeg! Dan krijgt hij dus toch wel genoeg binnen op de bv!
    Wat fijn dat hij vannacht zo goed geslapen heeft!
    Zo te lezen heb je dus niet echt veel steun aan je man met de bv. Jammer is dat zeg :( Want als hij positief ingesteld is daarop, is het voor jou ook makkelijker vol te houden! Maar laat je niet gek maken hoor, doe waar jíj je goed bij voelt!

@Lafo: Van de ene kant rot dat je nu even zo door de ha met de neus op de feiten gedrukt wordt, maar van de andere kant ook goed. Er kan nu in elk geval wat aan gedaan worden! Hopelijk houdt Ronald het ook vol om meer thuis te zijn! Dikke knuf!

Nou, moet even naar de dokter toe nu, de rest lees ik straks wel weer!

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sommige meiden hebben elkaar wel al gezien die bij elkaar in de buurt wonen, wel grappig toch!

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Haha onsukkie, dat is precies wat ze op die site willen, wakker is synoniem voor voeden, zodra ze wakker is voed je, en knuffel je en speel je, maar je begint altijd met voeden, of ze nou naar 1 uur alweer wakker is of naar 2 of 3 uur, dat maakt niet uit, dat geeft een veilg en geborgen gevoel, dus je doet het heel goed, niets om onzeker van te worden. Veiligheid en geborgenheid en liefde is het belangrijkste wat je louise kunt geven! ;)

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja toch?
    Heerlijk knuffelen...

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jvtje zo is het maar net idd!
    Trouwens Ronald is de man van Gina ;) :)
    Ik ben nog steeds met Ramon ;) :)

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja zeg, die heb ik standaard op pak-afstand, want stel je voor dat Louise iets doet wat leuk is en ik het fototoestel niet binnen bereik heb, haha.

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jammer!
    Nou ja, volgende keer misschien. Waar ligt Helmond ergens?

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Laters, Louise slaapt... ben verliefd... oh, ben echt erg! Krijg je rond 6 weken een hormonen-dip in het ontzwangeren ofzo?

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja misschien een tegenhanger van de sprongetjes van de baby's!

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Limburg geloof ik of Brabant een van de twee!

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Helmond ligt 20 km van eindhoven en baarlo ligt ook in brabant en volgens mij woont Will inmiddels ook in brabant, of niet !

14. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Ja Baarlo ligt in limburg en we kunnen hier in het zuiden ook nog een meeting doen!
    Tja andere vormen van opvang zijn errug lastig. Ik werk in de zorg en heb dus een zeer wisselend rooster... Schoonmoeder kan wel af en toe oppassen, maar we willen haar ook niet te veel belasten ermee.... Ik ben aan het kijken voor gastouderopvang eventueel nog.... maar mannetje vind dat schoonmoeder het dan net zo goed kan doen! is natuurlijk ook wel een beetje zo... Och ik baal nu gewoon even... misschien dient zich nog wel een oplossing aan. Ze bellen vrijdag terug misschien dat er nog een oplossing zou kunnen zijn...

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Klopt!

Maar goed nieuws, m'n man vindt het prima, als hij maar niet vast zit aan zoveel uur met klepvrouwen. Zei al dat we geen verplichte tijd hoefden te blijven en gewoon een terasje gingen pakken ergens, en dat er meer mannen waren en toen vond hij het wel prima. Nou, aardig toch. Nu lijkt het net of ie heel moeilijk is, maar dat is absoluut niet zo hoor!

Dus... als er niets tussen komt ga ik mee de 26e om 12.00 uur in Utrecht!

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Misschien word je ongesteld? ;)

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hopen dat er niet teveel afhaken, dat hebben wij met de honden vaak. Organiseer je een wandeling waar 20 honden bi jmee gaan, wandel je uiteindelijk met z'n 5en, zucht...

18. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Baarlo ligt bij Venlo in de buurt dus in limburg :)

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja klopt, zeker grappig.
    Ik geloof niet dat hier iemand in de buurt woont, alleen Fiona die woont bij m'n schoonouders in de buurt, dus daar wilde ik sowieso nog een keer aanwippen.

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    oeps, ik dacht brabant, maar ik bedoel denk ik baarle-nassau :oops:

Deel Deze Pagina