Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ligt vlakbij eindhoven...met de trein uit den haag (daar kom ik vandaan) zou het laatste stuk breda-tilburg-eindhoven-helmond zijn :)

de kleine hield me voor de gek! zij krijsen en doen, ik naar boven, ben ik daar: slaapt ze weer!

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, alleen deze slimme snuiter kreeg in de gaten dat ze als ze ging happen eten kreeg, en at dus elk uur. En dan 3 slokken en weer loslaten. Dus ik heb noodgedwongen gezegd, eens in de 3 uur of ze moet er echt om gaan huilen (en dat laatste gebeurd dus niet binnen de 3 uur), dus dat gaat veel beter.

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Of Jvtje weet dat jij vreemd gaat, en dat weet je zelf niet. Je weet het niet he, met die hormonen. Ik ben nog steeds zo vergeetachtig als de pest en verslaafd aan de mac, dus over is het nog niet. :evil:

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dus dat wij willen knuffelen en de baby's door het sprongetje ook, lijkt me perfect opgelost. Laatst lag ze zooooooo lief dat ik haar bijna wakker had gemaakt om te knuffeln. Tss... kon mezelf er nog net van weerhouden.

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Lies, ik heb ook 9 jaar in den haag gewoont! Ben in 2001 hier ( veldhoven)naar toe verhuist, kom oorspronkelijk uit zwolle!

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Na, d8 dat ik dat al egweest was, had opeens helder rood bloedverlies een dag, toen een dag niets, toen weer een dag en daarna heb ik geen bloed meer verloren. Dus of ik was een soort van ongesteld, of het was de eindsprint van het vloeien (raar iets, zo'n vrouwelijk lichaam). Maar volgens de gyn is dat wel erg vroeg als je zoals ik fulltime bv geeft.

Nou ja, what ever... ben er ook helemaal niet mee bezig eigenlijk, voor mijn part blijft het 9 maanden weg, maar toch een jaar niet zwanger worden (en was ik ook niet van plan nog).

7. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    wat leuk! ik heb 23jr in den haag gewoond :) eerst buiten het centrum, toen midden in het centrum en daarna weer buiten het centrum...
    is wel ff wennen he? van de randstad naar brabant/limburg? en oorspr. dus uit zwolle...man man...hele reis om de wereld ;)

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zoiets had ik laatst, maar volgens mij lag dat aan mij. Ik werd om half 2 's nachts wakker, want ze huilde. Ik pak haar, leg haar bij m'n man in bed en zeg: "ik ga eerst even plassen". Hoef/doe ik anders nooit, maar goed. Kom ik terug, ligt ze heerlijk te slapen. Dus maar weer in de wieg gelegd. Toen bedacht ik de volgende ochtend dat ze wellicht wel helemaal niet had gehuild, maar dat ik dat had gedroomd. Hahahah.

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @lafo: Hopen dat de ontsteking vanhet naveltje met het zalfje snel over is.
    Jeetje, ik had niet verwacht dat je doorverwezen zou worden met jouw klachten! Ik dacht dat het de nasleep was van je heftige bevalling en alles wat er bij kwam kijken. Gelukkig ben je blij met de geboden hulp en kun je dus vol goede moed beginnen met de therapie (wat die ook moge zijn)

De huisarts kan m.i. beter een brief schrijven naar de bedrijfsarts van je werk. Waarom zou een advocaat dat moeten doen?

Lekkere frisse neus gehaald?

Mooi zeg, dat de foto's goed waren! Dat scheelde Ramon een hoop gesleur! Herkenden ze jullie nog? Ennuh: foto zien!

@evelien: veel plezier bij de kermis! Niet teveel snoepen he! ik vind suikerspinnen altijd zo lekker!

Ben benieuwd wat de wijkvpk gaat zeggen.

@anastasia: Heb je jezelf toch een schop onder je kont kunnen geven? wauw, al 5 overhemden. vooral doorgaan, zo gaat ie goed! En de piepers geschild! wat ga je erbij eten?
    Als er niks op die bonnen staat van hoe je ze moet besteden, moet je ze gewoon kunnen inleveren, want geld is geld, dus lekker hoor een tientje!

Dat over die pasfoto's zat ik me net af te vragen! Je word anders mooi op kosten gejaagd als ze het niet kosteloos overdoen!

@deentje: dat schiet niet op zo'n slechte nacht! Dat wordt dus een vroegertje vanaaf.

@lies: Hier een vaak wakkere dame. Gedurende de nacht slaapt ze prima (in ieder geval zo'n 8/9 uur met tussendoor een voeding) Overdag slaapt ze gemiddeld een uurtje tussen haar voedingen in. Ik denk zo'n vijf uurtjes bij elkaar. dus dat is dan 13/14 uur op een dag. Ze huilt erg weinig en ik denk dat ze best tevreden is, dus onzeker voel ik me niet doordat een site zegt wat normaal is gelukkig.

Als een babietje niet lekker in zijn/haar velletje zit, laat hij/zij dit echt wel merken.

Waarom denken ze dat ze niet goed kan horen? Jij zelf had ook al een vermoeden, wat was je opgevallen? Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben. Als je dat vervelend vindt, moet je het gewoon zeggen hoor!

Gelukkig is de test negatief. Ws blijft de menstruatie uit door de stress.

Volgens mij was ik al veel te laat, maar ik hoefde niks bij te betalen gelukkig (daar ben ik ook weer vanaf!)

*En post*

10. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    haha sja dat is wel typisch...maar lijkt me niet dat ik achter de pc zit te dromen? of heb ik last van hallucinaties in de vorm van baby gehuil?

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Leuk Onsukkie dat je ook komt en nee niks is verplicht!
    Ja dat zou idd jammer zijn als je maar met z'n tweeen overblijft ofzo net als de vorige keer maar ik denk van niet hoor (durven ze nou niet meer ;) )
    Nee zo heftig zijn m'n hormonen nou ook weer niet ;)

Lies had je al uitgenodigd ;)

12. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ik zag het en i accepted :D

13. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ben er nu trouwens wel echt vandoor!
    alvast zoveel mogelijk eten klaarmaken, dan atwt kijken (mijn grote, foute verslaving haha), dan 18u isabel voeden en daarna gaan maikel en ik een uurtje over de kermis banjeren (als het droog blijft tenminste!), de oom en tante van maikel passen op de kleine, heerlijk er ff tussenuit!
    ik denk tot laat vanavond en anders tot morgen! liefs

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee nee dat had ik dus een keer 's nachts, het arme kind uit bed getrokken.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha, nou ja, we gaan in elk geval in principe mee. Heb dan dus wel m'n man mee, maar die is best aardig. 8) Flauw. Hoorde dat sowieso de man van Will ook mee ging, dus is ie niet alleen. Ben alleen bang dat ik in het echt iets minder spraakzaam ben dan op het forum, haha.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haal voor mij ff een suikerspin, mjammie!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hahhaa Daam nee waren gelukkig allemaal andere mensen aan het werk (onze reddeing) dus de 8) konden weer af ;)
    Ja had ik ook niet verwacht net als jij dacht ik nasleep van de bevallling, maar we zien wel wat de therapie gaat inhouden, moet me nog aanmelden.
    Nou mijn werkgever had laatst al een brief naar me gestuurd wanneer ik langs kwam om alles te bepraten met PZ en me bazin, dat ga ik dus mooi even niet doen dus wil Ramon het met de advocaat overleggen wat we het beste kunnen doen.
    Jij hebt ook weer je goede daad gedaan vandaag, je po weggebracht!

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik wil die klossen en po ook terugbrengen, maar ik moet een of ander geel briefje mee nemen wat ik dus niet meer kan vinden, en dan willen ze dat ik betaal. Ja zeg... prima, maar dan hou ik ze ook. GRRR!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja die van Jvtje komt ook waarschijnlijk, weet je wat het erge is, volgens mij wilde Ramon mee maar ik laat hem liever thuis!
    Hij is zo nieuwsgierig en daarom alleen al zeg ik blijf jij maar lekker thuis :evil: ;)
    Spraakzaam zal toch wel meevallen, ik ben best wel druk al zeg ik het zelf alhoewel ik nu wel wat rustiger word zzzzzzzzz saaie moeke ben ik geworden ;)

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ons ukkie misschien heb je met pin betaald dan kun je ook met je bankafschrift bewijzen dat je dan en dan betaald hebt. overigens horen hun ook een kopie te hebben van het geleverde dus moeten ze maar gaan zoeken. Als jij het terug brengt is het toch prima stelltje zeikerds daar zeg!

Deel Deze Pagina