Nou minder in het echt kletsen dan op het forum is in mijn geval ook niet zooooo moeilijk. Valt zeker niet op dat Louise al een anderhalf uur ligt te slapen, heb gelijk het hele forum overvuld, haha. Nou ja, ik ben een beetje agrofobisch, (whahaha heb een nieuw woord geleerd), dus zou ben ik bang sowieso niet zonder m'n man gaan...
Ik heb helemaal niet betaald, hoeft ook niet, want da tis gewoon verzekerd, maar als ej zonder dat briefje inleverd moetje opeens wel betalen. ONZIN dus! Ik heb ze gekregen op het nummer van m'n verzekering, dus dat kunnen ze best terugvinden hoor, grrr...
Ik spoor niet, net loop ik te klagen dat Louise niet wil slapen, nu slaapt ze al 1 1/2 uur en heb ik zoiets van: wordt nou es wakker, want ik wil knuffelen. Hahah.
Ja gaat hard he die dagen pfffffff nog even en dan ga ik op vakantie Het mooie weer opzoeken, hier is het even pet
Ja toch, als ik betaal dan hou ik het ook, eerlijk is eerlijk. Maar ja, ga toch niet nog een keer al m'n kasten uitpluizen voor een klein geel papiertje, want dat heb ik na 2x ook niet gevonden, dus na de 3e x lijkt het me ook sterk...
In dat soort dingen/klusjes heb ik nooit zin in, raak altijd helemaal gefrustreerd als ik het dan niet kan vinden!
Ben hier toch wel weer nuttig geweest, Gestreken, gekookt, en ik heb ook nog met het ziekenfonds gemaild over 2 kronen die ik meot krijgen over de vergoeding, als ikw eet hoe dat zit kan ik een afspraak laten maken om het te doen. Hier is mw sinds de voeding nog wakker en ligt een beetje te vervelen hihi zie de hele tijd de wandelwagen schudden hihi
Woopsie, als m'n ouders terug zijn, want dan neem ik ook een nieuwe banner. Vrijdag of zaterdag dus. Heb een beetje een "alles bij het oude laten" tik tot ik alles weer veilig acht. Zie je, daar heb je m'n psychische stoornis weer. Hopelijk is Louise beter gelukt van boven, haahah.
Trouwens had vanmiddag idd een grote wandeling gemaakt, was ik eindelijk thuis kijk ik naar Amy kom ik erachter dat ze een schoentje verloren is, vervolgens kon ik weer hetzelfde rondje gaan lopen, maar wel weer gevonden! Ik zo net als in films Baloe aan haar schoen laten ruiken en dan zoek zeggen hij zat me aan te kijken of ik gek geworden was!
oh EN ik heb de wendag op het kinderdagverblijf en de intake daar geregeld. pfff wat ben ik toch druk hahaha
haha baloe denkt inderdaad ga dat maar lekker zelf zoeken hahaaha jij hebt t kwijtgemaakt Heo kan je eigenlijk amys schoentje verliezen? ze ligt toch in de kinderwagen? Laura heeft nog helemaal geen schoenen Onsukkie gewoon een hoop stennis schoppen als ze moeilijk doen hahaha al je frustratie op t mens daar richten en kijken hoe vlot je geholpen word hihi Hellepelle balen dat er geen plek is op het kdv! Had je eerder geen contact opgenomen met hun? Ik hing echt in week 2 al aan de telefoon, toen bleek hier ook de wachtlijst bijna 2 jaar! (belachelijk) en pas toen ik van dag ruilde kon het geregeld worden . Hoop dat het alsnog lukt met de opvang, en ondertussen misschien toch je schoonmoeder?
Erg he, gelukkig heb ik het alleen als m'n ouders voor lange tijd weg zijn, en als ik het dan maar zo doe voel ik me oke, dus ach, als dat voor 3 weken is ga ik er niet tegen vechten.