Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ben ook benieuwd wanneer ze zich weer meldt.

Ik heb nu luiers maatje 2, maar ik twijfel of ik ze nog lang kan gebruiken. Ze passen op dit moment nog, maar ze zijn tot 6 kilo en aangezien deze dame in één maand 1 kilo is bijgekomen, zou het me niet verbazen als dit weer gebeurt en dan zit ze over twee weken boven de 6 kilo! Hmmmm, kan alleen maar hopen dat ze ze nog past dan.

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Zo had ik het nog niet eens bekeken :) Ik vind het verder ook helemaal niet erg. In bed horen toch knuffels thuis, nietwaar? ;) En och, zolang ze gewoon gaat slapen, maak ik me ook niet druk. Als ze haar bed echt als speelplek zou gaan zien en niet/nauwelijks meer daar zou gaan slapen, zou het een ander verhaal worden, maar ze slaapt er wel prima in, dus laat haar maar lekker spelen :D

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Sja, eigenwijsje is het! Hopelijk drinkt ze morgen iets minder vaak en dan gewoon meer, want ze zat zo mooi op 6 á 7 voedingen en ze heeft er nu een zooitje van gemaakt!

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik heb nog geen box staan, want mijn huiskamer staat vol met vanalles. Ik wilde de box in het nieuwe huis pas opzetten, maar misschien moet ik hem toch hier al neerzetten. Mikki ligt wel op een kleed op de grond en kan zich ongeveer een kwartiertje zelf vermaken, daarna zoekt ze toch weer vertier bij mij.

5. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Dan doet Maud het toch beter :p 2.25-7.15-13.10-17.55-22.40 en dan vond ik nog dat ze af en toe wel snel kwam... :p Haar schema gister was helemaal mooi: 5.55 (na de dag daarvoor 21.35 de laatste voeding)-12.05-17.00-21.35 :D Ben erg benieuwd hoe laat ze vannacht/morgenvroeg gaat komen.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik zie al dat ik niet de enige ben die nog steeds het schema bij houd :)

7. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Nou ja, het lijkt me voor Maud zelf toch ook wel wennen, een hele dag zonder mama & papa... en in het begin natuurlijk ook wennen aan de andere kindjes en de leidsters enzo. Maar toch zeker ook vooral voor mama wennen ja ;)
    Deze mama gaat komende zaterdag al beginnen met wennen. Dan hebben we een meeting van een ander forum waar ik opzit (nou ja ... daar heb ik geloof ik al wel 4 posts gemaakt :) maar m'n man is daar erg actief). Maar da's in Duitsland op de Nürburgring. We zien het toch nog niet zo zitten om Maud daar al mee naar toe te nemen. Dus die gaat lekker naar opa & oma toe! We gaan vrijdag al naar m'n schoonouders en blijven daar dan slapen. Dan past oma zaterdag de hele dag op en wij blijven daar dan ook weer slapen (al zou manlief graag op de Nürburgring willen overnachten... doen er meer die naar de meeting gaan, maar ik vind 2 dagen en 1 nacht toch echt nog te lang om m'n meisje te moeten missen hoor! Haha, dat doen we wel als ze wat ouder is!) en gaan in de loop van zondag weer eens een keer naar huis. Wordt voor mij de eerste keer dat ik zonder Maud wegga... (op een enkele keer een kwartiertje boodschappen doen als Michiel thuis is na, maar dat vind ik niet echt tellen :p)

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Haha, nee hoor! Al hou ik het schema niet zozeer bij voor de tijden (ok, het is af en toe wel prettig om te kunnen zien hoeveel tijd er nou ook weer tussen zat), maar vooral om te zien of ik nou links of rechts gevoed heb de vorige keer, want dat vergeet ik nogal eens... :oops:

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik hou niet echt de schema's bij, maar vandaag heb ik em onthouden omdat het echt belachelijk was wat ze deed.

Morgen doet ze gewoon weer normaal! [-o< :)

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ja, daar heb ik ook vaak last van en ik kan het ook niet goed voelen. Vandaag wilde ze ze allebij bij elke voeding, dus ik zal wel klaptieten hebben vannacht! :)

Ik ga slapen , want Ronald zit te zeiken dat ik te laat naar bed ga! Heb ff niet in de gaten of ie nou een geintje maakt. Ik vind het in ieder geval geen humor, dus hij kan me rug op! Ik zeg niks meer.

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik ga ook maar naar bed, en hopen dat ik morgen nog steeds zin heb om zovel in mijn huis te doen :)

trusten meiden!

12. Morgen eens een hoop bijlezen hier.
    Ga nu ff een fles maken en dan naar bed, ik was op de bank in slaap gevallen haha.

Moet alleen ff wat kwijt.
    Ben echt zooo pissig op CZ.
    Kreeg deze week een brief van een incassobureau dat ik in maart niet betaald zou hebben. Nu heb ik in maart dus wel betaald, maar bij cz hebben ze per ongeluk de premie van maart 2x bij marc bijgeboekt. Ik had daar een tijdje terug al een aanmaning over gekregen, heb toen naar CZ gebeld en daar zeiden ze dus dat ze het zouden herstellen omdat Marc nu een maand vooruit liep. Alleen hebben ze dat geld dus niet van Marc naar mij overgeboekt. Nu dus een incassobureau op m'n nek. Ik gisteren en vandaag weer erheen gebeld, maar daar blijven ze dus beweren dat IK niet betaald heb in maart en dat Marc al t/m augustus betaald heeft. Maar omdat ik dus niet meer weet welke collega mij toegezegd heeft om die fout te herstellen willen ze me dus niet verder helpen. Ik kan het notabene met bankafschriften bewijzen, maar ze willen er niks aan veranderen. Ik moet nu dus iets gaan betalen wat al lang betaald is met nog eens incassokosten erbij.

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lekker verhaal lindatjuh, zou dat ook niet pikken, zeker niet als je het gewoon kan aantonen.
    Misschien nogmaals bellen.
    Je kunt toch zeggen welke dag je gebeld hebt, als het goed is staat dat in hun systeem en kunnen ze zoiezo zien DAT je gebeld hebt, en wie weet dat je deze keer een beter gestemde en bereidwilligere medewerker aantreft.
    Ik vind het maar een vervelende gang van zaken, wat een verhaal ben benieuwd hoe dit af gaat lopen, laat je het ons wel weten?

Hier werd mw om 5.30 wakker, speentje er in gedaan en weer in slaap gevallen pas nu is mw echt aan het wakke rworden,.. wat piephuiltjes, gekreun, en gerek en gestrek in de wieg. Dus de fles is al gemaakt en ik wacht even tot mw echt wakker is. Dan verschonen en dan de fles. ( maar dat kan geen 5 minuten meer duren hihi)
    Vind toch dat ze maar voortaan in 1x tot 7uur moet slapen ipv tot 5.30 en dan half hihi

Meiden allemaal vast een Goedemorgen !

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ook goedemorgen Anastacia! En de rest van de meiden natuurlijk ;)
    Hier ook al wat aktie vanuit de wieg, ik gok nog een half uurtje!

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Voor 50 Euro per uur praten we nergens over :)

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ evelien ben benieuwd hoe de nacht gegaan is!
    En staat er niks ergens op internet ofzo wat die wanden vastpakken betekent? Dat doet Amy ook namelijk, maar alleen als ze vreselijk druk is!

@ Hannah dit is ook m'n eerste werkgever, ben er op m'n 19e begonnen dus zat er een beetje vastgebakken, misschien wel goed ook dat dit gebeurd, tijd voor wat anders!
    In ieder geval ik hoop dat je snel wat te horen krijgt!
    Mooi schema trouwens van Nieve!
    Kan je nagaan alweer Nieve's tweede prikjes, heb de eerste nog niet eens gehad!
    Ja ben ook benieuwd wat Nieve weegt!

@ Jvtje wat jij zegt kan wel kloppen hoor, Ramon had haar de voorlaatste fles gegeven en nu achteraf vertelde hij dat het leek of ze er niet genoeg aan had!
    Heb de laatste fles 180 gegeven en die had ze helemaal opgedronken!
    Spannend zeg dit weekend zonder Maud!
    Volgend weekend zijn jullie weer gezellig met z'n drietjes er op uit ;)
    Ik neem aan een formule 1 forum meeting ;)
    Met mensen uit alle windstreken of niet?

@ Katsas ben je nu alweer aan het werk :confused: , wat snel alweer zeg!
    Ik vraag me ook af of dat wel klopt dan?
    Hmmm kan me voorstellen dat je gesloopt bent!
    Sterkte meid!

@ Daam succes ik hoop dat Mikki luisterd ;)
    Maar wat een schema, ik word er al moe van als ik het lees :confused:
    Sprongetje?
    Luiers, ik heb maatje 2 en 3 en nog een ander soort 3 gekocht van pampers, ben benieuwd welke ik het beste vind!
    De kruitvat luiers zijn bijna op, volgens Ramon zijn het kote luiers en mag ik ze niet meer gebruiken van hem!

@ Linda zo ik zou echt uit m'n dak gaan hoor meid, je hebt BETAALD punt uit!
    Incassoburo my ass zeg :confused:
    Je hebt toch bewijzen?
    Wat vind je man ervan, kan die niet even bellen.
    Als ik er niet meer uitkom, laat ik Ramon altijd bellen, die vind een beetje stennis schoppen namelijk wel leuk (hij is in te huren ;) :) )

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zal er vandaag niet veel zijn, heb vandaag wat dingen ingepland!
    Met een meisje van zwangerschapsgym er op uit, ben nu toch wel een beetje angstig maar het MOET.
    Ik mag geen vermijdingsgedrag vertonen dus..dan maar even gaan winkelen.......naar een overdekt iets als ik zo eens naar buiten kijk :confused:
    En ik blijf bij haar eten, gourmetten geloof ik dus dat is wel leuk!

Anastacia succes met je produktieve dag vandaag (hopelijk)

Marieke hoe was het gister, leuke dag gehad?

Ice waar ben je en Fiona ook lekker druk geweest?

We hebben ook al een tijdje niks meer gehoord van Askim en Dolphin...

Vallen er steeds meer af, maar blijft hopelijk toch wel een hecht clubje over!
    En er komen toch weer nieuwe bij zoals Lies, gezellig toch!

Volgens mij als ik de bevallingslijst erbij zou halen horen we van de helft niets meer!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hmmmmm ze is nog steeds niet wakker slaapkopje van me!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lafo misschien dat ze dus idd meer wilt gaan eten die 10cc maakt soms echt verchil hihi met die kleine maagjes.

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    En het is idd jammer dat een aantal dat erg actief was op het bevallingsforum hier bijna niet meer schrijft, maar misschien hebben ze het gewoon te druk met hun eigen gezin nu?
    Vind het wel fijn dat wij nog met een hecht clubje over zijn. EN dat ik niet iedere dag 20 paginas moet lezen hihi

Deel Deze Pagina