Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Pff Gina dit kwam bij mij ook wel even hard aan, precies zoals mijn omgeving mij ervaart...

Maar wel heel goed van je dat je dit hebt kunnen uitpraten, nu kunnen jullie ook weer verder, en loslaten is gewoon heel moeilijk!

2. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    :D Ik ben er dus weer! Zie hierboven uitleg...

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja ik woon in een erg kindrijke vinexwijk :) er zijn wel 6 kdv en meerdere gastouders maar alles zit nok vol! wij hebben toen ik 2,5mnd zwanger was haar op de wachtlijst gezet. En toen ik er zelf achteraan belde ( want ze bellen dus niet dat het niet gaat lukken) toen bleek dat ze mogelijk begin vh voorjaar plek hadden... en ze stond bij alle kdv ingeschreven...
    PAs toen ik de dag van maandag naar vrijdag switchte toen kon het wel snel!

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Askim wat fijn dat dit bij jullie goed werkt! Hoe gaat het verder met je?

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier heb ik eigenlijk nog niets gedaan van alles wat ik van plan was. En ga het misschien ook niet doen ook :)
    Ik moet eerst even fotos uitzoeken en op een cd zetten en die dan laten afdrukken :) dus dat moet ik eerst doen want ik heb ze vrijdag nodig!

meiden tot later!

6. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Nu het met de kleine man weer goed gaat, hij weer de hele dag lacht, gaat het met mij ook weer goed! Ik hoop echt dat het zo blijft zodat ik eens lekker kan gaan genieten van mijn mannetje! Nog 5 weken en dan weer werken.

Hier is KDV in de buurt ook een drama. Sta al vanaf oktober ingeschreven bij 3 KDV en ook nog geen plek. Heb inmiddels een andere gevonden waar hij straks wel terecht kan maar toch niet normaal, bijna een jaar op de wachtlijst bij 3 KDV en nog kunnen ze niets zeggen over wanneer er daar evt. plaats is.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat een top verhaal, je hebt helemaal gelijk! Fijn dat he nu zo goed gaat.

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    pff wat een klote weer. regen regen regen.

gister was mijn vriend de hele dag thuis, hij heeft zijn staartbeentje op slot zitten waardoor hij ontzettende pijn is de rug heeft, hij kan Bram niet eens optillen laat staan voeden :( echt zielig.
    en il vergeet dat wel eens en als ik hem dus in zijn kont knijp vergaat hij van de pijn in de rug :( en wat heb ik gister gedaan :oops:

Woehoe, wij gaan nieuwe fietsen kopen. eerst ff wachten tot dat de keuke er is. en daarna :D vind het helemaal geweldig lijkt me echt super om met Bram te gaan fietsen..

zal eens kijken of ik een foto kan vinden

en ik heb ook een super leuk kinderzitje gevonden :D

@anastacia, oh jeetje dat is balen. bij ons was bij het kdv op de dinsdag en donderdag een wachttijd van 1.5 jaar :confused: laat ik nu net die dagen willen gaan werken. maar heb nu met mijn bazen fijne dagen geregeld en ook met de gastouder :D .. tja alleen de zin om te gaan werken is ver te zoeken. al vind ik het wel leuk om alle vaste gasten weer eens te zien en te spreken.

@marieke, hoe gaat het met jullie? en met Neia.

@lafo, ik stofzuig de spinnen ook wel eens op.
    en 1 poes die is dol op spinnen, dus als ik er eentje zie roep ik de kat en die eet hem op :)

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He dat is rot voor je man eg!
    Hier zon en broeierig warm.

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goedemorgen,

Hier een dametje die van 23 uur tot 8.15 heeft geslapen.. :confused:
    Nu op naar het CB voor prikjes :cry:

Evelien: klopt als je 10 weken na de bevalling neemt, maar het uwv gaat van 12 weken na de bevalling uit. Ik dacht zelf ook 19 juli hoor, maar de officiële brieven van het UWV staat 2 augustus.

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    inderdaad askim, je moet doen waar jij je goed bij voelt :D
    Je kunt nog zoveel tips van andere mensen krijgen maar als jij je daar niet goed bij voelt, of als je ventje er geen zin in heeft ( ;) ) houdt het al snel op.
    ik vind het ook niet normaal zo'n lange wachttijd.

Ik liep net naar de keuken en werd ineens zoo happy :D
    Met Bram gaat het goed, tussen mij en mijn vriend gaat het weer redelijk goed. soms nog eens knallende ruzie, maar dat komt oa omdat we allebei ontzettend eigenwijs zijn. en slaap tekort hebben.
    Als we een nieuwe keuken hebben ben ik ontzettend blij met ons huis :D
    kort om we zijn gewoon een gezinnetje, ik kan het af en toe echt nog niet bevatten als ik bram naar bed breng dan kijk ik echt zo naar hem van wowie hij is van ons en wij hebben dat geknutseld, hij gaat ook nooit meer weg.:oops: snappen jullie me een beetje :D

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @Will, oh jeeh joh danzal je flink in de rats hebben gezeten dat je idd een test hebt gedaan hier ligt er ver weg nog eentje verstopt.
    maar toen wij gingen verhuizen heb ik ook al eens bij de doktor gezeten omdat ik niet ongi werd. maar dat had idd met de verhuis stress ed te maken.
    benje inmiddels al ongi geworden?

@Nieve veel sterkte dadelijk bij de doktor. hopelijk is die een beetje lief voor je! als je klaar bent bij de doktor lekker met mamma gaan knuffelen hoor :D

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
  14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    het kinderstoeltje, komt dadelijk ook een bijpassende regenkap ed bij :D

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
  16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    jaah he, nu lul ik wel zelf een pagina vol ;)

17. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Mooie fiets hoor witte reus en leuk kinderstoeltje.
    Ik kan ook niet wachten om straks lekker met de kleine te gaan fietsen. Jammer dat het winter is als de kleine beetje kan zitten, zal dus wel voorjaar worden...

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    heb je dat ook als je iets ziet wil je het ook meteen hebben haha.
    regent het bij jou ook?

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het liefst gisteren nog haha.

20. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Meiden ik heb even een vraagje... Vooral aan degenen die flesvoeding geven. Cas krijgt nu al een week of 4 dezelfde voeding.... EN hij heeft in een keer twee dagen niet gepoept. Normaal had hij 's ochtends om half elf zijn broek helemaal vol. Vanaf zondag heeft hij wat meer moeite, is veel aan het drukken. Maandagavond heeft hij om 10 uur nog gepoept, en daarna niet meer. Soms schreeuwt hij even als hij aan het duwen is en het niet lukt, en dan gaat het weer over. Hij is verder ontzettend vrolijk en blij... Maar mama maakt zich toch wel een beetje zorgen. Ik heb al gemasseerd, met de thermometer geholpen en vanmorgen wat slaolie in zijn flesje gedaan.. Maar ik vraag me af of zijn ritme gewoon kan veranderen, en of meer meiden dit herkennen?

Deel Deze Pagina