Ik wil ook altijd alles gelijk hebben, ben echt een impuls aankoper, heel slecht...... En hier is het droog (Rdam), zie zelfs een beetje blauwe lucht. Waar blijft toch die echt zomer nu wij verlof hebben?
Hey Hellen, vervelend om te zien he dat ze willen poepen maar het gaat niet, ik meende dat bij Deentje dr zoontje toen ook 10 dagen niet gepoept had, ik zou tot morgen wachten wie weet heeft de slaolie wel effect maar niet direct. ik kan je niet echt helpen, want meestal baat bij Bram de thermometer. 0774778799 is het nummer van het gastouder buro. mocht je interesse hebben
Askim, fijn dat je je weg gevonden hebt, de box werkte ook voor Iris en mij, maar nu ze wat ouder word helaas niet meer, teveel lawaai en dingen om te zien, maar ik heb ook 2 drukke meiden rondlopen, en die kunnen moeilijk de hele dag op hun tenen door het huis lopen, dus wij moeten een ander patroon vinden, bovendien heeft Iris erg veel krampjes, dat speelt ook mee, dus het zijn meerdre dingen die er spelen. Ik beschouw die site ook niet als heilig, hoor, zoals ik al zei ieder kind heeft zijn eigen gebruiksaanwijzing, was wel handig als je die erbij kreeg! Maar je kunt er wel wat ideeen op doen en proberen wat er voor jou kindje helpt. Want Iris was nergens echt tevreden meer, alleen op mijn buik, en dat kan best een tijdje maar niet dag in dag uit, helaas voor haar! Friendly, beroerd zeg dat het niet beter wordt met Ruben, ik herken wel veel in jou verhalen over de krampjes en de scheetjes. Hoop dat je een oplossong vind, en indd jammer als je zou moeten stoppen met de bv, maar zo is het voor jullie allen ook niks, dikke knuf en sterkte! Iris heeft hier een redelijke nacht gehad maar kwam 2 keer, zit vast in de lucht onsukkie Vanochtend wil het nog net erg, vanmorgen weer krampjes en veel scheten,ondanks dat ze gisteren veel rustiger heeft gedronken en minder heeft gehuild, dus waar dat nou van komt? Hoop dat de sab simplex gauw komt! Maar over het algemeen vind ik haar wel wat rustiger, en happyer, Heb nog steeds niks gehoord van het cb. Ik ga Iris weer voeden! Al met al zat ik dus gisteren op 7 voedingen met de voeding van 2 .00 uur erbij. Hannah, da's boffen, fijn zo'n kadootje van het uwv, hebben ze bij mij niet gedaan. Daam, mikkie is 6 weken, wrs een regeldagje! Groetjes Evelien
Hellepelle, Devrim krijgt ook fv en z'n poepluiers verschillen nog wel eens. Vaak is het iedere dag een luier maar het komt ook weleens voor dat hij een dag overslaat. Zolang Cas er zelf niet heel veel last van lijkt te hebben zou ik, behalve een beetje buik masseren (altijd lekker) en met de beentjes fietsen niet veel meer doen dan afwachten.
een uitgeschreven gebruiksaanwijzing bij de geboorte zou wel handig zijn ja. Zo'n velletje papier op hun buik geplakt als ze ter wereld komen
hihi. zo van ik ben iris en als ik zo huil heb ik honger, en bij dit kun je me maar beter een schone luier geven, en ik vind het heel fijn als je dit of dat doet
Jullie merken het, ik heb opeens veel tijd.... Wat is nu de makkelijkste manier om foto's te posten. Ik verklein ze, probeer ze dan in mijnalbum op www.mijnalblum.nl te plaatsen maar dan zijn ze daarvoor weer te klein ;-(. Op welke weblocatie plaatsen jullie de fotos zodat je dat in je post tussen de
www.photoucket.com en dan kun je de maat van de foto's kiezen ik kies altijd medium ( van ice geleerd ) @ice, waar ben je eigenlijk ik zit nog in mijn trainigspak. opfff dat is lang geleden.
Hihi simmige van julli hadden verteld over die irritante verkooppraat van dat felicitas gedoe. En ze belde gister, dus ik zei dat ik geen interesse had, wat denk je kwam ze alleen die gratis doos brngen en was in 5 minuten weer weg, haha. Goed geregeld van mezelf vond ik.
Askim: welcome back! Idd gewoon je eigen kop volgen, je voelt zelf echt het beste aan wat je kind wil en als dat bij Devrim slapen in de box is is dat prima! Jullie worden er in elk geval een stuk gelukkiger door! Witte reus: mooie fiets hoor! manlief wil ook nieuwe fietsen. Mooi niet dus... mijne is pas 5 jaar oud, was een hele dure fiets en gebruik hem erg veel maar hij kan zeker nog 5 a 10 jaar mee. Hij fietst nauwelijks en heeft er zelfs een hekel aan, dus ga voor hem dan echt geen nieuwe fietsen aanschaffen. (Hij zegt dan leuk: maar als we dezelfde fietsen hebben ga ik meer fietsen...) Hellen: darmpjes zijn soms zomaar wat van streek, waarschijnlijk poept hij over een paar dagen wel weer gewoon. Als hij over een weekje nog steeds veel moeite moet doen (ptenzij hij er echt heel veel last van krijgt!) dan kun je met hem naar de ha gaan, eerder gaan ze toch niks doen. Evelien: thanks... hoop ook echt dat deze ha iets nuttigs te vertellen heeft en met een oplossing komt. Heb met Ruben afspraken gemaakt zonet. Na voeden, verschonen en wassen en spelen in bed gelegd en gezegd dat ik hem na het schoonmaken van de badkamer, de wc en de kamer en als ik zelf gegeten had (ergens tussen half 2 en half 3) weer op zou komen halen. Halverwege het poetsen van de badkamer begon hij te krijsen. Ben naar hem toegegaan, zelfde verhaal gehouden (want hij had geen krampen dus dan kan hij best slapen) en speentje gegeven en nu slaapt ie wel. Komt mn zusje er net aan, die heb ik mooi Max meegegeven (kom er vanmiddag toch langs als ik met Ruben naar de ha geweest ben en dan blijft Ruben daar omdat ik met Max naar cursus ga en dan na de cursus gaan ze beide weer mee naar huis). Heb nu dus ff handen vrij om te poetsen. Heb lekker al een bordje eten klaar staan, dus die gaat zo de magnetron in, eet ik vanavond mooi een broodje. Zo ga nu de wc even schoonmaken, de wc eend zal nu wel ingetrokken zijn. Dan eten en dan kom ik nog wel ff weer lezen.
thanx voor de tips meiden! hij heeft net zijn luier helemaal vol geduwd :-D mama helemaal trots op haar kereltje! hihi Het stonk alleen veel erger en was veel dunner dan normaal. Maar ja is ook langer in zijn buikje geweest. Die gebruiksaanwijzing zou ik ook handig vinden zeg! Nu eindelijk heb ik hem niet meer nodig en heb ik het mannetje heel goed door. En na alle startproblemen die we gehad hebben, gaat het nu zo verschrikkelijk goed. Hier kan ik nu echt enorm gnieten van het kereltje! Heerlijk hoor!
Iemand vroeg trouwens laatst nog iets over vakanties en goedkope versies? Ik wilde daar nog op reageren dat je op weekendcompany ook veel leuke dingen kunt vinden. Hotels maar ook vakantie parken. En bij hogeboomvakantieparken is het ook neit zo duur. Misschien de moeite waard om eens te kijken.. Of weekendjeweg is ook een optie. Via vrijuit kun je ook lijsten bekijken die niet al te duur zijn. Kun je zelf invoeren welke vorm van vakantie je graag wilt! Succes ermee... Misschien een beetje laat maar toch
HIer is het nu even droog. Dus mijn mannetje en ik gaan even snel boodschapjes doen! Papa wilde graag gehaktballen eten, dan gaan we die dus maken hihi Tot dadelijk dames!
WAUW al drie berichtjes vna mij achter elkaar zonder iemand anders ertussen! hihi zoveel typ ik normaal niet Mama weer helemaal trots op zichzelf
haha oei lekker gehaktballen, hier is het altijd woensdag frietjes dag. maar straks heb ik altijd woensdag vrij dus misschien moeten we de friet dag maar verzetten
hier gisteren frietjes gehad. Vandaag dus weer 'gezond'. Spinazie met gekookte aardappels en hamburger. Zo badkamer en wc zijn fris, straks nog stofzuigen en dweilen na het eten en dan is mijn dag ook weer goed.