Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatSas

KatSas Bekend lid

Goedemiddag!

hallo dan, nou ik lees vanaf gisteravond ff terug dan..hihihi

@ Anastasia: uhhh nee ben niet als eerste bevallen, 4 mei he, maar ik had 6 weken voor de tijd dus maar 10 weken erna en geen extra vakantie erbij opgenomen.

@ Hannah: vandaag succes op het cb! Tweede ronde prikjes alweer :confused:

@ schema: hou het niet echt bij moet ik zeggen, maar jasper komt meestal wel rond dezelfde tijden.

@ Linda: belachelijk verhaal, bureaucratie ten top! Brief schrijven aan de leidinggevende en een cc aan de directie

@ Lafo: heel veel plezier vandaag, het wordt vast hardstikke leuk!

@ Gina: wat goed van je dat je zo'n open gesprek hebt gehad met je moeder. Daardoor word dan een hoop duidelijk. Het is logisch dat je door je onzekerheid mensen op afstand houd en er is natuurlijk ook gewoon zo ontzettend veel gebeurd en veranderd. Succes meis!

@ friendly: succes vanmiddag bij de h.a. ik hoop dat ze je nu eindelijk eens verder kunnen helpen.

@ Askim: jasper slaapt overdag ook veel in de box, die vind dat dus ook heerlijk en 's nachts gewoon in zijn bedje. en ja...regels...je moet doen wat bij je kind past denk ik.

@ witte reus: mooie fiets! En je arme hubbie :x Wel ontzettend leuk om te lezen hoe gelukkig je bent met je gezinnetje :)

@ Hellepelle: oef vervelend dat het poepen nu niet meer wil, misschien iets meer water bij de fles in? ik zou het echt niet weten verder

@ onsukkie: goed geregeld met felicitas ;)

@ eten: vanavond kook & go van de appie, rundvlees, met boontjes en spekjes, aardappeltjes en satesaus..mmmmmmmmmm

@

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gister trouwens bijgehouden, heeft ze op 24 uur ongeveer 16 uur geslapen, valt dus toch nog wel redelijk mee.

3. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Ik zal wel blond zijn (ben ik niet..) maar op die website krijg ik weer allemaal links naar andere websites :confused: Ikkie niet snappe...?

4. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ons meisje poept soms 2x of meer op een dag en dan weer 2 dagen niet bijvoorbeeld...komt echt door de fv volgens mij, maar ze heeft er niet zoveel last van geloof ik. kleur en geur wel erg veranderd sinds bv naar fv, maar dat schijnt normaal te zijn :)

onsukkie, felicitasdoos...wat een kreng hadden wij op bezoek zeg! een oudere dame in een soort vergaan stewrdessenpakje...verschrikkelijk! en maar zeggen "dan ben je niet goed op de hoogte van de prijzen" (als we iets duur vonden) of "ik heb twee kinderen van 25 en 31 dus ik zal wel weten waar ik het over heb" (als we het niet met haar eens waren)
    wel mooi, toen ze ons 1 of ander pakket met bekers, lepels etc wou verkopen met allerlei snufjes en maik zei dat het duur was, kwam ze weer met een bijdehandte opmerking over hoe belangrijk het was blabla en toen zij maik: had jij die onzin ook dan 30 jaar geleden? zo daar had ze niet van terug :p
    goed van je dat je haar in 5min kwijt was! haha, heb je niets aan gemist zo'n vrouw...

ow dametje begint te schreeuwen...hmz, even kijken wat er loos is!

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha, dat gaat goedkmoen!

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    en daar komt ie:

op zijn schommelstoel en kijkt naar zijn beertjes

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isababymickey

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha wat een kenau, deze was op zich wel aardig, maar had aan de telefoon al gezegd dat ik geen interesse had (ook niet in de doos, want daar zat toch niets in) en toen zei ze dat ze dan wel de doos langs wilde brengen (zit natuurlijk bomvol reclame, hopen ze dat je alsnog iets neemt) en dan in 5 minuten weg zou zijn nadat ze de geboortedatum van de kleine had genoteerd. Nou prima dan.

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zow... ik kwam inclusief de nacht op nog geen 12 uur... das echt veel te min!
    Hij zit vandaag al op 11,5 dus dat is een stuk beter als gisteren al...

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa was nog een paar weken

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    je hebt hem helemaal door he Nazli! ;) Leuke foto's hoor!

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    in het ziekenhuis kwamen ze deze foto maken

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nu al op 11,5?
    Louise zit nu op 8,5 ongeveer (en ze ligt nu te slapen boven in haar wieg, terwijl ik net tegen een vriendin vertelde dat ze overdag nooit in haar wieg wil, zul je net zien).

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb gisteravond zitten filmen hoe m'n man met z'n dochter zat te kwebbelen, dat houdt ie zo een uur vol en ze kwebbelt nog terug ook, zo schattig!

Zal kijken of ik vanavond een stukje film op internet kan zetten, dan kunnen jullie meekijken.

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    en nog eentje in het zh

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ja, van 23-05.40 (dus 6,5) toen van 06.00 tot 10.10 (dus weer 4) en nu al weer een dik uur. Hij kan best slapen, zlang hij geen krampjes heeft... maar ja die heeft ie helaas wel heel erg veel... Heb Ruben nu ook gewoon ingebakerd boven in zn wieg. Wil hem overdag maar meer 1 slaapje in de kw doen voor boodschappen etc en verder gewoon in zn bed slapen.

Deel Deze Pagina