ben ik ook weer ff beau heeft net haar flesje gehad en ligt nu lekker te grommen en te brommen in de kinderwagen pfff ben zo moe al 2 dagen oja weet al hoe dat komt ik ben ongi geworden vanochtend! yeah het werkt allemaal prima volgende ongi afwachten en dan de mirena erin laten zetten ben nu al bang! haha zo ff blijlezen trouwens valt het jullie ook op ik zie beau zo veranderen van gezicht enzo ze groeit zo snel haha ik heb fotos zitten te kijken van de eerste week stjee zeg wat gaat de tijd snel!
31 juli krijgen we ons eerste prikjes. hopen dat hij niet gaat huilen, hij is al een huilbaby. mijn ouders zijn vandaag voor 6 weken naar turkije gegaan, ze hebben hun sleutels gegeven, ik ga begin augustus voor 2 weken op vakantie naar Rotterdam. leuke vakantieplaats, maar niet heus, maar is beter dan thuis blijven.
nee ik ben er ook nog ff heb me aangetrokken op doen maken en heb een bakkie koffie gemaakt hmmm. in tussen zit Bram vrolijk in zijn wipper te spelen. wat een leuke foto's askim
heb net een sollicitatie gedaan voor thuisbegeleiding. erg interessant, 20 uur en slechts een half uur reizen. Ben heel benieuwd. Nu hup stofzuigen en dweilen...
hey friendly kun je niet die poetsdrang ff naar mij op sturen als ik eenmaal begin draaf ik ook door maar eer dat ik begin, oei spannend sollicitaties *duim duim*
Vanmorgen op het cb geweest, alweer een kilo en 3 cm erbij. Gaat goed dus. Prikjes vond ze niet leuk dus ze werd boos Nu maar hopen dat ze er geen last van krijgt.
pfff isa slaapt weinig overdag, waardoor kan het komen, hij heeft wel slaap, maar hij slaapt niet. ik heb ook veel problemen zeg en sorry als ik veel zeur
Prikjes, jakkes vervelend. Hopelijk heeft ze er idd verder geen last van. Devrim krijgt morgen z'n eerste prikjes, en volgens mij nog 1 extra omdat z'n vader uit het buitenland komt....