Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou ja lees net op die site dat geitemelk ook niet goed is, het eiwit lijkt te veel op dat van koeiemelk , nou gelukkig, dan hoef ik in ieder geval niet aan de geitenmelk, maar wat een voorlichting weer van het cb :confused: . Gelukkig zei ze wel dat ik dan naar de dietiste zou moeten, dus ze schrijft het me niet voor!

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Deentje, Ik vond het vooral bij Kim wel even wennen haar naar de peuterspeelzaal te brengen en haar daar achter te laten, en dat heeft ook nog een tijd geduurd omdat Kim erg veel moeite had met het afscheid steeds, maar de tijd die je dan even hebt zonder een handenbindende peuter is ook wel even heel erg fijn, bij Tessa had ik er veel minder moeite mee, was het al gewent en zij vond het ook vanaf dag 1 leuk, dat scheelt ook!

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Dena ben jij ook al weer aan t werk?

@ witte reus, zolang hij niet huilt is t toch prima?

hier is mijn mannetje al thuis, was een grote netwerkstoring, dus hij kon niets meer.. gevolg vroeg vrij :)
    Ben even naar de stad geweest voor die foto's en net even de commode opgeruimd de rompertjes maat 50/56 in een doos gedaan en 62/68 in de commode.
    Nu even uitrusten van alles ;)

Wij eten vanavond bami met kipsate hmmmmmmm :)

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Oh, ik zie net dat die pagina van 2004 is van de stichting voedselallergie, dus misschien is er ondertussen toch wel weer wat verandert is, je zou toch verwachten dat zo'n stichting de veranderingen bijhoud en noteert. Ben benieuwd wat de ha hierover te zeggen heeft tegen friendly!

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Lekker, anastasia, je hubby zo vroeg thuis, en kipsate is ook niet te versmaden, mjammie :)

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Och ik hou maar weer eens op met dat gestruin op het internet, soms heel informatief en soms roept het alleen maar meer vragen op!

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    pffff krijg af en toe echt een punthoofd van het CB. als ik terug kijk op de aviezen die ze mij gegeven hebben en wat ik zo van andere hoor :S

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Heb een brulalarm!

Tot later!

9. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh lekker anastacia hier zou die van mij ook vroeg klaar zijn ivm fysio. ik ben eens benieuwd..

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja, dat vind ik 1 van de grote nadelen van het cb, elk buro zegt wat anders, sterker nog volgens mij zegt elk persoon wat anders daar, vind het daarom moeilijk om ze te vertrouwen, en kijk wel even alles na voordat ik iets van ze aanneem, ze zouden meer op een lijn moeten gaan staan.

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Iris is nou toch bijna een half uur stil, waar je al niet blij van kan zijn he?

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Erwin is gisteren met de meiden naar nijmegen geweest, er was daar een luchtbalonnen festival en een grote vuurwerkshow. Ze hadden het heel leuk gehad en waren pas om 1.30 uur thuis. Vanmorgen hebben ze lekker uitgeslapen tot 10.00 uur. Maar daar was dus ook een hele grote ballon in de vorm van een condoom, hihi, Kim weet natuurlijk niet wat een condoom is, maar ze vond die toch wel het mooiste, alleen jammer dat hij niet vloog, hihi....

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    pfff, net de dame van felicitas over de vloer gehad, en wat een flut doos hihihi. Echt vorig jaar zat er meer in!
    Nu 1 bakje fruithapje, vorig jaar 4 bakjes kwarkolina, nu 1 pakje libresse, vorig jaar ook, nu 1 lepeltje van Nuby, vorig jaar 1 lepeltje en 1 speentje van Nuby, er zat dan nog een potje sudocreme in (kunnen ze daar niet vanaf komen of zo? die zitten echt in elke doos!) en er zaten 2 hele luiertjes in. En een lepeltje van danoontje.

Ik ben verder erg bezig met solliciteren, schiet niet echt op...

tot laterss

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @Daphne, jaa dat zat er bij mij ook in!maar ik vind het zo stom sommige dingen dan denk ik jullie hadden eerder moeten komen en sommige spullen denk ik jllie mogen over 5 weken terug komen.

uhm.. wanneer word je tante? zag het op je msn lijstje staan :D

@evelien, ja dat had ikook bij het buro waar ik kom zeggen ze alle 4 wat anders. er is 1 verpleegkundige waar ik het goed mee kan vinden en vraag dan altijd naar haar advies. niet dat zij dan even goed is maar dat vind ik dan beter als naar alle 4 te moeten luisten terwijl ze allemaal iets anders zeggen.

boh ik moet toch zo moe ben zelfs nog te moe om te gaan piesen :oops:

zou het van het bank hangen komen dat ik een schop onder de kont nodig heb of...

15. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    hallo!

bezoek is weer de deur uit (moesten nog helemaal van hier naar dh was dus ff een vliegensvlug bezoekje op hun terugweg vanuit belgie) en de rust is weder gekeerd!

onze meid ligt vandaag echt heerlijk te slapen, niet normaal! zal het sprongetje alweer voor bij zijn? ik vind het fijn hoor!

lekker alle mannen vroeg thuis! hier ook! hadden "een pisroute" zoals maik dat noemt (geldwagen) dus heb hem er opuit gestuurd om de boodschappen te doen :) heerlijk haha!

vond de felicitas-doos ook tegenvallen, hoewel ik verder geen vergelijkingsmateriaal heb. sja die van de prenatal, die was lekker gevuld! maar goed...die sudocreme, pff, ik krijg het niet op hoor! gebruik bepanthene en dat vind ik veel relaxter!

16. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    super leuk filmpje trouwens in bad :) en wat een handig ding!
    heb zelf een soort metalenframe met een sok van badstof eromheen (snap je?) en dat werkt wel, alleen durf ik haar daarin niet helemaal los te laten...ik ga op zoek naar zo'n ding als in het filmpje! ideaal!

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nog even terug komen op gisteren, Ik moest eerlijk gezegd meer wennen van zwolle/groningen ( heb ik ook nog gewoond!) naar de randstad. Dat is toch een andere wereld vond ik. De mensen zijn er veel directer en het leven is haastiger meer op tijd gericht. Maar ook in brabant is het weer even wennen, maar het bevalt ons prima hier. Onze 3 meiden zijn hier alle 3 geboren en kim praat al echt met de zachte g, echt waar! En met gebruik van brabantse taal. Zij zegt dus niet van ik zit naast jou , maar ik zit langs jou, en ga zo maar door. HIHI

Maar tot nu toe heb ik overal met veel plezier gewoond. In Den haag heb ik eerst in de kerkstraat gewoond op een zolder van een oud herenhuis, dat is in de buurt van de denneweg. Dat vond ik heel leuk wonen daar , een leuke buurt !
    Later heb ik nog in de wijk leienburg(/) gewoond ( heiloostraat ) en in de wijk morgenstond (dedemsvaartweg).

18. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ja het is veel gehaaster in de randstad! daarom vind ik het ook wel fijn dat de kleine in brabant kan opgroeien :) krijgt zij de zachte G net als papa en ik...sja zal de taal hier vanzelf wel over gaan nemen met de tijd!

denneweg ken ik wel, heb ik ook vlakbij gewoond! (korte vleerstraat) en verder beeklaan en regentesselaan...altijd met plezier gewoond, maar nu een heel nieuw hoofdstuk in brabant :)

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    update van de ha:
    hij maakt zich om Ruben niet zoveel zorgen, om mij des te meer... Darmpjes blijven onrustig, maar hij kon weinig doen daaraan. kans op koemelkallergie was er wel, maar de enige manier om er achter te komen is een provocatie-test en daar willen ze liever langer mee wachten. moet nu 2 week opschrijven hoe veel hij huilt en dan terugkomen. alleen de dingen laten staan waarvan ik zekerr weet dat hij last heeft eb hem extra venkel geven. verder gewoon eten en alleen venkel thee drinken..., geen gewone meer. nou ben benieuwd,,, tot later/morgen

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Das best vroeg,volgens de gyn gister kon het haast nog niet, maar het kan natuurlijk altijd. Ik wacht het wel weer af, sinds dat ik dacht dat ik ongesteld was ben ik volledig gestopt met vloeien, dus wat dat betreft is dat wel een duidelijk einde geweest aan het vleoeien in elk geval.

Deel Deze Pagina