van de meiden van de zwangerschapsgym zijn er ook meerdere die ondanks volledige borstvoeding al snel ongesteld werden. friendly, ben benieuwd hoe het de komende 2 weken gaat. Hoop dat het snel beter gaat met Ruben.
Deentje ook al weer aan het werk Friendly, waarom maakt hij zich zorgen om jou? Joehoe, wordt net gebeld, mag maandag al op sollicitatiegesprek komen. Afgelopen vrijdag gereageerd, en nu al reactie! Spannend hoor........ Jeetje meerder die ondanks de bv toch al ongesteld zijn..Hoop dat het bij mij nog tijden wegblijft!
Oh Nieve lijkt tot op heden weinig last te hebben van de prikjes! Ze heeft vier uur geslapen, goed gedronken en ligt nu op speelkleed zichzelf te vermaken... Ga nu spulletjes verzamelen en richting mijn ouders lopen, we eten daar...
omdat ik die huilbuien niet lang meer trek, kreeg daar natuurlijk ook een huilbui en dat snaptie hij best omdat het zo vermoeiend is, maar daarom maakt hij zich meer zirgen om mij...
Hier slaapt Iris nog steeds al vanaf zo,n 14.00 uur, begint nu langzamerhand wakker te worden. Heeft de hele ochtend wel liggen spoken, maar maakt vanmiddag dus een hoop goed gelukkig! Ga gauw naar haar toe, tot later!
Hé meiden. Sorry, alwéér een ego berichtje, kan gewoon echt ff nie de tyd vinden om fatsoenlyk by te lezen en te reageren, ben gewoon vet druk (en als ik me dan afvraag waarmee geen flauw id, stom hé ), en als ik een x vrye tyd heb, dan ben ik wandelen met Luna, of iets anders met haar doen, of zit ik ff lekker in de tuin, nu t eindelyk weer wat mooi weer is! Pffff I need a laptop Maar goed, ik ben jullie dus niet vergeten, heb gewoon ff geen tyd... sorry PS Friendly, zag dat je t ff moeilyk hebt, dus dikke knuff meid! (en natuurlyk ook voor de anderen die em kunnen gebruiken )
zo vriendlief en ik zijn net terug van de fysio, was wel leuk het meidje was een oud klasgenootje van mij oh en een vriend van mij heeft mijn laptop gefix en we hebben 3 pakken luiers bij de c-1000 gekoct voor 21 euries. scheelt toch 8 euries bijna een heel pak gratis hebben drie verschillende maten gepakt eens kijken wat fijn is. @friendly, ohh meennn kan me voorstellen dat je niet veel huilbuien meer aankunt, ik werd al gek toen Bram 1 hele week gehuild heeft laat staan een x aantal weken achtereen ! pfff veel sterkte hoor . @evelien, hoe is het nu met Iris? @marieke? joehoe waar ben je? hoe gaat het met de kleine Neia? @ice, ach ja als je het maar leuk hebt . en ons maar mist hihihihi @Nazli, hoe gaat het met de kleine?
@Linda: wat een gedoe met CZ zeg Pfff, zo heb ik een paar maanden terug flink moeite moeten doen om zoiets bij de rabobank geregeld te krijgen... Had netjes betaald (aflossing krediet), maar van een andere rekening dan normaal en dat was dan kennelijk niet goed aangekomen (waarvoor gebruik je dan nog betalingskenmerken, zou je zeggen...) Hopelijk krijg je toch nog waar je recht op hebt, want dit slaat natuurlijk nergens op, dat jij door een fout van hun en hun halsstarrige houding nog een boete zou moeten betalen ook! Als ze via de telefoon niet willen luisteren, zou ik met bankafschriften en al gewoon naar een kantoor van CZ gaan... volgens mij hebben ze een groot kantoor in Sittard zitten @Lafo: goed hé van Amy, de hele fles van 180 op Was ze daarna ook rustiger dan voorgaande avonden? Nou, gelukkig niet het hele weekend zonder Maud hoor! We komen zaterdagavond weer terug en blijven dan gezellig met z'n drietjes nog een nachtje bij opa&oma En het weekend erop inderdaad weer gezellig met z'n drietjes er op uit! Lekker naar Utrecht Als het weer volgende week een beetje meezit, gaan we die donderdag (de 24ste dus) nog naar Burgers Zoo. De kaartjes hebben we al (als het volgende week donderdag slecht weer is, kunnen we immers altijd nog een andere dag! Kaartjes zijn toch het hele seizoen geldig)! En de 30ste gaan we nog naar de Efteling, samen met de opa's & oma's, m'n stiefzusje, halfzusje en halfbroertje en Michiel zn peettante met haar dochter. Hihi, we hebben het dus nog druk met al die uitstapjes! Dat forum waar die meeting van is heet 'Final Gear', is ontstaan voor fans van de programma's Top Gear en Fifth Gear. Allemaal autofanaten dus (er zitten ook zeker veel Formule 1 -en autosport in het algemeen- fanaten tussen, maar is dus niet specifiek daarvoor, dat forum!). En ja, er komen vanuit alle windstreken mensen. Als ik Michiel nou goed begrepen heb, komen er in elk geval ook een Fin en een Deen nog. Geen idee verder wie er nog komen, zal ik me eens in gaan verdiepen... Grappig dat Ramon (<-- jawel, nu heb ik het wel goed! ) de Kruidvat luiers niets vindt. Wij vinden ze juist wel weer goed. Bijna net zo goed als de Pampers @Gina: Vervelend dat je niet lekker in je vel zit Maar ga je niet te schuldig voelen hoor. Misschien heb je je moeder (onbewust!) wel gekwetst, maar ik heb hier toch ook wel verhalen gelezen, waarbij zij jou net zo goed gekwetst heeft! En doordat jouw ouders niet echt naar jouw wensen wilden luisteren (niet wakker maken, liefst niet eens oppakken als hij slaapt), werd je ook welhaast gedwongen om ze op afstand te houden. Het komt dus wel van twee kanten, hou dat in gedachten meid! @witte reus: nee, ik weet dat alleen het kwijlen nog niet hoeft te zeggen dat er tandjes doorkomen (al is dat vaak wel een duidelijk teken), maar ze heeft wel meer tekenen die op tandjes wijzen. Al een paar weken. Week of 2 terug was het wel behoorlijk heftig wat dat betreft. Op het moment valt het gelukkig wel mee, vooral het kwijlen en veeeeel sabbelen op haar handjes (of speen). Nou ja, ik ben niet heel actief aan het solliciteren hoor. Ik zit opzich nog prima waar ik zit. Maar als er dan iets op m'n pad komt... Leuk, nieuwe fietsen! Ik heb een paar jaar terug een nieuwe fiets gekocht/gekregen (voor een deel betaald met verjaardagsgeld) en ben er nog altijd helemaal blij mee, ook al gebruik ik 'm niet zovaak als ik zou willen... M'n man heeft sinds kort de oude fiets van z'n vader over kunnen nemen, heeft hij ook *eindelijk* een fatsoenlijke fiets, dus als Maud oud genoeg is, kunnen we ook lekker met haar gaan fietsen Hihi, ik kan soms ook lekker bij Mauds bedje staan en ineens bedenken "ze is écht van ons, dit is écht ONS kindje .. ze gaat niet weg, is hier niet als logé..." (op een positieve manier dus hè), dus ja, ik snap helemaal wat je bedoeld! @askim: elke keer weer een half uur laten huilen... Dat zou ik dus echt niet kunnen (en ik zou het ook ronduit weigeren trouwens, wat het cb me ook verteld). Maud wil ook niet altijd meteen slapen en dan geef ik haar gewoon een speentje. Die spuugt ze nog wel eens uit. Dan ga ik haar echt niet eerst een tijdje laten huilen. Maar 's nachts is het dan wel echt alleen speentje teruggeven en meer niet, meestal zeg ik dan nog niet eens iets tegen haar. Wel goed hoor, dat je nu besloten hebt je niet zoveel aan te trekken van 'de regels' en gewoon te doen waar Devrim zich goed bij voelt, en daarmee jij ook! Ik ben zelf ook van mening, dat als je maar goed naar je kindje kijkt en doet waar hij zich prettig bij voelt, dat je dan niet snel de mist in kunt gaan, of het nou volgens de 'regels' is of niet! @nazli: je kan Isa best die melk nog geven ja, maar je mag de melk niet meer terug zetten in de koelkast en ook niet meer opnieuw opwarmen. Dus je moet de melk dan wel binnen ca. 2 uur nog geven! (En even goed opletten of het nog goed is, gewoon even ruiken, als het niet meer goed is, ruik je dat echt meteen! Zeker met benauwd weer kan de melk echt al binnen een half uur ofzo omslaan, dus wel iets om even in de gaten te houden) Wat een mooie foto's van Isa! @Hellen: Maud is van het ene op het andere moment van bijna elke luier een poepluier, naar 1 poepluier per dag gegaan (een heel enkele keer 2 op een dag, maar soms ook wel 2 dagen niet). Daar zat ook helemaal geen afbouwperiode ofzo bij en Maud kreeg toen dat veranderde nog op volledige bv. @friendly: wat een rare redenatie "als we dezelfde fietsen hebben, ga ik wel meer fietsen", waarom zou hij dat dan niet doen als je niet dezelfde fietsen hebt?! Wauw, Ruben al het dubbele van z'n geboortegewicht! Dan groeit hij inderdaad hard zeg! Gelukkig is Maud nog niet zover, dan zou ze 7,6 kilo moeten wegen (maar die was dan dus ook wel een tikkie zwaarder al bij de geboorte ) Nou, met je bv is niets mis (meer) dus! Kan me voorstellen dat de dokter zich wat zorgen om je maakt. Het sloopt je ook gewoon, als je zoveel met je kindje bezig moet zijn... Gelukkig vindt hij dat het met Ruben verder goed gaat Hopelijk helpen zijn tips tegen de krampjes! @onsukkie: wat een geweldige serie over dat kwebbelen met papa! Michiel kan dat ook zo leuk met Maud doen (alleen houdt Maud het geen uren vol hoor ) Aaaah, dat is wel heel erg lief van je man zeg, om dat zo te zeggen Wat die uitslag betreft: de arts van het cb vertelde me dat borstgevoede kindjes na ca. 4-5 weken vaak uitslag krijgen van de hormonen die ze dan via de moedermelk binnen krijgen. Maud zat rond die tijd ook helemaal onder de bultjes. Ze had er verder geen last van en het zag er ook niet ernstig uit (alleen lelijk ), dus ik heb er verder niets mee gedaan, na een weekje ofzo is het ook vanzelf minder geworden en nu heeft ze eigenlijk nauwelijks nog pukkeltjes. @Hannah: de 2e prikjes alweer... wat zielig toch hè... en dan bij de volgende controle nog een keertje. Daarna is het geloof ik gelukkig weer even voorbij, tot ze een jaar zijn. Fijn dat Nieve weer helemaal goedgekeurd is Ik wilde eerst zeggen dat dat wel flink is, 12 cm in 3 weken. Maar toen bedacht ik me, dat Maud ook al bijna 10cm gegroeid was in iets meer dan 2 maanden tijd, stiekem... gek hè, daar heb ik eigenlijk nog niet eerder bij stilgestaan, dat ze toch al zoveel gegroeid is. Maud woog met 5 weken al wat Nieve nu weegt... Leuk filmpje van Nieve in bad zeg! Spannend, op sollicitatiegesprek! Ik zal voor je duimen meid! @evelien: grappig, ik vind geitenmelk juist nog lekkerder dan koemelk Ik vind het maar jammer dat het zoveel duurder is dan koemelk, daarom koop ik het niet vaak, maar als ik de keus had... Pfff, als ik lees wat je zoal niet mag eten als er koemelkallergie vermoed wordt... dan zou ik dus meteen overgaan op fv geloof ik, ook al wordt bv juist dan aanbevolen. Maar ik zou zo'n dieet echt niet volhouden hoor. Gelukkig hoef je nu 'alleen maar' melkproducten te laten staan. Toen ik dat stuk van je las van de Pampers nieuwsbrief, was Maud net in zo'n lichte slaap Dus onder het lezen kwamen er allerlei kreuntjes van haar af en af en toe een oogje open... haha, dus ik kon meteen in de praktijk zien dat het wel klopte (Had haar nog in de MC liggen. Ze was in de auto in slaap gevallen -*eindelijk*, ze had vandaag nog maar nauwelijks geslapen- en ze werd niet wakker toen we eenmaal thuis waren, dus ik heb haar maar laten liggen) Wat goed van Iris dat ze toch steeds weer zelf in slaap valt! Hopelijk houdt ze dit nu vol @cb: ik heb vantevoren al met mezelf afgesproken vooral niet alteveel aan te trekken van wat ze op het cb zeggen. Ik luister wel naar ze en als ik denk dat ze wat nuttigs gezegd hebben, doe ik er wel wat mee, maar anders leg ik het gewoon naast me neer. Hier proberen ze wel de afspraken zo te maken dat je telkens dezelfde wijkverpleegkundige krijgt, dus dan heb je niet zo snel kans dat je bij 4 bezoekjes, 4 verschillende adviezen krijgt. (Al wil dat natuurlijk ook niet zeggen dat het advies dat jouw verpleegkundige geeft een juiste is...) @Ice: Ik denk niet dat er hier iemand is die zich niets voor kan stellen bij het druk-druk-druk! Hihi, ik heb dat ook wel hoor, dat ik aan het eind van de dag zeker weet dat ik de hele dag in de weer ben geweest, maar echt niet kan bedenken waarmee dan eigenlijk... Gelukkig heb ik wel een laptop
hahah katsass, ik zie nu je filmpje pas over de sudococreme, ik moest zo lachen kwam mijn vriend vragen wat er was en die moest ook lachen ..
heel erg veel sterkte ermee he! het is allemaal niet niets zeg... ben er weer vandoor! ben net lekker in bad geweest *yeah* en ga zo ff filmpje kijken! heerlijk, onze meid slaapt al vanaf 18.45 en waarschijnlijk (zoals de laatste avonden) tot 22u! tot morgen allemaal! x
Vandaag was de intake bij het kdv... de leidsters zijn in elk geval erg aardig en Maud leek het ook wel gezellig te vinden Hihi, volgens mij heeft ze zelfs al een eerste vriendinnetje gemaakt. Een meisje van de groep waar ze komt vond het haar in elk geval reuze interessant Dus ik ben er in elk geval met een goed gevoel weggegaan. Al zal het natuurlijk wel moeilijk blijven om haar daar straks daadwerkelijk achter te laten... 1 augustus gaat ze een paar uurtjes wennen en dan gaat ze er vanaf de 4e 3 dagen in de week naar toe... Ik heb ook reactie terug gehad over die functie. Is inderdaad -zoals ik al vreesde- alleen in Delft Opzich logisch, omdat je met anderen moet samenwerken (had stiekem gehoopt dat het voor een deel wel via e-mail enzo te doen was, maar ging er al van uit dat die kans klein zou zijn). Nu maar even overwegen of we iets zouden kunnen verzinnen waardoor ik toch zou kunnen solliciteren, want het lijkt me wel echt een heel erg leuke functie. Michiel staat er in elk geval wel achter, dus da's alvast positief
Friendly: kan me voorstellen meid! Sterkte hoop dat die huilbuien snel over zijn........ Jvtje: wha 12 cm in 3 weken is wel heel veel....Dit is 12 cm vanaf de geboorte...enne woog Maud dat al met 5 weken, Nieve is nu bijna 13 weken... Fijn dat het wennen in ieder geval goed en naar tevredenheid ging. Hoop dat je dan iets kunt verzinnen voor die functie.... Lies veel filmplezier! Ice herken het had hier de afgelopen dagen ook erg druk met van alles en niks...Geeft niet meis het komt wel weer! Witte Reus fijn dat je flaptop gefixt is!
Hihihi, ik weet niet beter, heb tot nog toe nooit buiten Den Haag gewoond. Eerst in de Weimarstraat (vlak bij jou Lies!) Toen de Valkenboskade, Otterlostraat, Laan van Meerdervoort, Berberisstraat, Thorbeckelaan en nu op de Volendamlaan (vlak bij Evelien haar oude straat!)
Ik denk dat je dan in Den Haag moet komen wonen hoor! Hee, das toevallig! ik weet nog wel een huis voor je! 8)
Ga nog maar even naar de kapper voor die tijd Nu even een meisje in de tub doen, voeden en dan naar bed! Slaap lekker allemaal!
Gisteravond (na een dag van Mikki á twee uur voeden) is Mikki na de voeding van half tien uiteindelijk om half twaalf in slaap gevallen en ze werd om 4.45 uur wakker voor de volgende voeding! Dat was dus wel een mazzeltje! Vervolgens kwam ze weer om 7.15 uur, maar goed! Vandaag ook wel weer vaak gedronken. Ben benieuwd voor vannacht weer. Ik ga zo naar boven met haar en duim voor een goede nacht.
volgens mij heeft beau weer een regeldag ze zit nu al weer op de 7 voedingen! en elke keer laat ze 40 cc of 50 cc staan pfff ze is ook nog steeds wakker men! nou ja kijk wel wat de nacht brengt