daam hier ook beau de hele dag om de 2 en half uur voeden pffff ze ligt nu wakker in haar wiegje maar huilt niet ze hoort allang te slapen normaal ik doe echt iets fout alle kinderen hier zijn rustig savonds beau ik gewoon de hele avond jengelig moet bezig worden gehouden ect ect echt loop met haar te wiegen kan kan pas zitten als de oogjes een beetje gaan vallen en dan na een 15 min weer ze wil niet slapen maar waarom is ze zo mega onrustig in de stoel houd ze 10 min oud in de box ook bij mij op schoot ook pfffff hoop toch dat er eens verandering in komt
Fiona en Daam, rond 6 weken heb je indd een regeldag, dus met een beetje geluk gaat het morgen weer beter Hier had Iris naar haar lange slaap eerst lekker gedronken, wat gespeeld en toen naar bed, maar ze begon meteen al te huilen, na 10 minuten haar eruit gevist, en met haar even op mijn bed gaan liggen, toen bleek ze onwijs heftige krampjes te hebben, ze lag op mijn buik met mijn pink in haar mond, en om de 10 seconden ging haar hoofdje de lucht in en spande ze zich helemaal om de pijn op te vangen, zoooo zielig! Ook kermde ze zo nu en dan , die heeft tot 21.00uur zeke rgeduurd toen zakte het wat af om af en toe opeens weer op te komen, om 22.30 uur haar weer gevoed en ze ligt nu op bed, hoop dat ze niet weer krampen krijgt van deze voeding, arm kind. Jvtje, ik hoop dat je het kan regelen, kan je vader en zijn gezin niet stand by staan voor het geval jullie beiden in de randstadd moeten zijn, of woont hij te ver weg? Fijn dat je een goede ervaring had met het KDV, dan breng je haar straks wat makkelijker weg! Nou welterusten allemaal, groetjes Evelien
Ik ben weer de laatste hier vandaag. Vanmorgen naar het cb geweest, vanmiddag een berg strijk weggewerkt en vanavond op visite geweest bij mij nicht. Mijn nicht werkt hier bij de gemeente en vroeg of ik geen interesse had als administratief medewerkster bij de gemeente. Hmm ik wil eigenlijk al zo lang iets anders en zie er zo tegenop om mijn huidige baan weer te hervatten. Ben dus eens benieuwd of het wat wordt. Misschien ook wat meer groeikansen want ik zie me over 20 jaar echt niet nog steeds lampjes verkopen. Ben nog steeds blij dat ik mijn hbo niet heb afgemaakt, maar heb zo'n spijt dat ik die laatste jaren niet al een nieuwe uitdaging ben aangegaan. Ik heb een blaar op m'n lip, hopelijk geen koortsblaar! Heb er een pleister op geplakt zodat ik er niet steeds met m'n handen aankom. Ben zo panisch voor koortsblaren ivm zenne. Ik ben dus extra voorzichtig nu, dus helaas geen kusjes meer geven aan m'n meiske Zenne heeft btw de hele dag geslapen, de tijd dat ze wakker was heeft ze vrolijk rondgekeken, wat een makkelijk kind vandaag. Zal wel door die prikjes op het cb komen. welterusten allemaal (jullie slapen vast al).
Zenne is nu 1 cm kleiner en maar een paar gram lichter. Heeft Nieve ook geen last meer van de prikjes gehad?
ik ga om half 1 beau wakker maken voor haar flesje kijken hoe lang we nu kunnen slapen deze nacht de afgelopen 2 nachten viel ze nadat ze zichzelf in slaap had gevochten van 10 uur tot 4 uur dus hopelijk als ze nu om half 1 komt dat het een keer ook voor onz 7 uur mag zijn of 6 uur hier is ze voor het eerst zelf in slaap gevallen nadat ze een half uur met die mooie grote ogennaar het plafond lag te staren die lieverd meiden weltruste! en binnekort zal ik eens gaan reageren sory sory voor me ego berichten !
oei linda ik ben ook bang altijd voor een koortslip ivm beau ik hoop dat je er geen 1 heb! en ik ben er nog hoor
Uh uh Evelien ik ben lest best vandaag Zo wat was ik laat thuis en ben een beetje hyper kan niet slapen als ik zoveel en lang van huis ben weggeweest! Was wel een leuke dag, lekker gegeten etc! Amy was weer eens erg wakker vandaag en wilde niet slapen, ze heeft ook veel gehuild tussen de voedingen door. Ook een poepluier tot in haar nek helaas Ik ben benieuwd hoe ze de nacht gaat door komen omdat ze haar laatste fles bij m'n vriendin heeft gekregen (ze bleef maar brullen) en meestal na die fles valt ze in slaap en leg ik haar in bed maar dat kon nu dus niet...maar ze sliep wel toen ik thuis kwam gelukkig!
Pfff wilde nog even reageren op iedereen mits er niet zo veel zou geschreven zijn maar daar ga ik niet aan beginnen, ik geloof iets van 14 pagina's sinds vanmorgen! Meiden ik spreek jullie morgen wel weer! (niet zo vroeg hopelijk)
Haaaaaaaah, ik ben de eerste,maar ga zo mijn mandje weer in! half zes gevoed na voeding van 23 uur, weer netjes dus! Tot later!
hier mw de fles gegeven om 7.10 ( was om 6.50 wakker) daarna om een uurtje of 7.40 in bed gelegd. Kom ik om 8 uur op de slaapkamer ligt mw met grote ogen in de wieg te brabbelen en te bewegen.. Heeft die man van mij het grote licht aangedaan toen hij kleren ging pakken om zichzelf aan te kleden en niet meer uitgedaan.. resultaat een onwijs wakker meisje.. Pfff die gaat natuurlijk nooit meer slapen, en dan tot 11uur.. word een lange ochtend want ze word vast chagerijnig nu..
goede morgen, hihi ik ben ook een keer vroeg, had nog vroeger gekund maar nee, om 06.00 ga ik lekker nog terug naar bed. @Lafo, lekker geslapen? wat fijn dat je het leuk hebt gehad bij die vriendin, alleen balen van de poepluier tot onder de nek ach ja als ze maar poept toch. @Daam woehoe... wat lekker. schiet de verkoop nog steeds niet op? @Anastacia, ai dat is niet zo leuk.. wie weet gaat het wel goed. Zo heb lekker 2 broodjes met hagelslag en een kop koffie oh ik ben echt verslaafd aan de koffie . ik heb gister Bram weer voor het eerst in de tummy tub gedaan, maar hoe kan ik hem het beste vast houden. hij vond het echt geweldig! In de kraam week hadden we dat wel geprobeerd maar toen vonden e het niets want ik kon er niet goed bij. en nu heb ik hem ergens anders neer gezet en gaat het wel prima.
jammer dat er weer niemand is ik ga maar eens ff iets in huis doen voordat de kleine man wakker word! tot straks
@witte reus: Nee, de verkoop schiet niet echt op, maar als Jvtje in Delft gaat werken, koopt ze gewoon mijn huis, hihihi Ik heb geen tummytub thuis, maar ik heb begrepen dat je kindje met de billen de bodem raakt en jij alleen het kinnetje ondersteunt. Je moet dus even goed kijken of je er niet al te veel water in doet. @anastasia: misschien blijft ze wel heel gezellig, zou een mooie verrassing zijn! @gina: Geen zin? Heb je je koffie nog niet op dan? Wanneer ga je weer naar je oom?
hmmz daar gaan mijn poets plannen, ach ja de wc, de keuken, de huiskamer zijn schoon. dadelijk als Bram slaapt alles stofzuigen Wat zijn we stil ...
Hier ben ik eventjes, goedemorgen! Iris heeft geslapen tot 5 .00 uur en kwam daar na om 8.00 uur weer, maar was daarna heel wakker, dus na 2 x 10 minuten huilen heb ik het badje maar klaargezet, vlak voordat ik haar deur open doe hoor ik haar nog driftig huilen, ik loop de kamer binnen leg even wat kleertjes klaar en kijk in de wieg, mw. slaapt, aghhh. Maar op het zelfde moment komt er nog een vrij harde na-snik van het huilen, en daar schrikt ze heel erg van, helemaal overstuur.... Dus getroost en toch maar in bad, daarna nog even aan de zelfde borst van 8.00 uur en nu slaapt ze heerlijk! Iedereen een heel fijne dag, misschien tot later!