Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Lies ik heb een dametje dat overdag veel slaapt en in de avond klaarwakker is........Ze zit nu eigenlijk op een schema van 23-8 uur slapen, dan voeding, weer slapen tot uur of 12, voeding, dan slaapt ze vaak weer tot een uur of 4 en dan ga ik er vaak op uit. Meestal dut ze dan wel in de wagen oid.
    Om 19 uur weer een voeding en dan is ze wakker tot de laatste voeding, doe haar meestal rond half 11 in bad, drinken en dan is ze echt moe..

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
  3. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    zo, niets te klagen dus! lekker hoor!
    sja ik mag ook zeker niet klagen...verschilt niet veel met jouw "schema" alleen wat andere tijden lijkt het wel :) we mogen in ons handjes klappen hoor met deze dames!

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa is ook s avonds onrustig, overdag is hij veel rustiger. maar ik word er moe van.

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    voor maandag heb ik een afspraak. Bedankt dat je aan me denkt.

6. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    hier is ze eigenlijk alleen onrustig als ze weet dat ze mag eten en de fles komt niet snel genoeg :p

of tijdens een sprongetje...dan is het een heel ander kind en overdag veel onrustiger, dan is ze ook veel meer beneden bij mij
    maar nu: lekker boven slapen, af en toe spelen na de voeding en lekker mee boodschappen doen (jammer van de regen nu!)

7. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    dan bij deze alvast succes voor maandag! hoop dat je er wat aan hebt! (aan de dokter dus...)

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik hou het vol hoor, gelukkig begint me man mij ook te helpen. Bij hem is ie stil, ik begrijp echt niet wat ik fout doe. misschien is het papas kindje

9. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    waarachtig, het is prachtig! het is droog!
    denk dat ik dan snel even richting plus cross met de kleine, even wandelen is ook voor mij niet slecht :)
    tot later meiden!

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nazli heel goed van je dat je een afspraak gemaakt hebt!

Voor alle meiden die een knuf nodig hebben...............Bij deze....
    Er zijn er best een paar die niet lekker in hun vel hebben of waarvan de kindjes met krampjes etc te maken hebben..

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Doe mij zo'n schema! :) :) ;)

Nee hoor, ik geef haar nog een kleine maand. Dan is ze ongeveer even oud als jullie schatjes.

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    misschien een domme vraag, maar wat is een sprongetje?

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nazli ik denk niet dat het met papa op zich te maken heeft maar een kind voelt denk ik toch ook aan dat zijn moeder misschien niet lekker in haar vel zit........

Misschien heb je wat aan het boek regelmaat en inbakeren, kost even doorzetten maar als je je kind echt in een regelmaat hebt dan heb je er geen 'kind' aan.
    Het is geschreven door Ria Blom.

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
  15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik begrijp niet hoe een kind dat kan voelen

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Precies Daam, je meisje is wel wat jonger als Nieve...En eigenlijk zit ze zo'n beetje in dit ritme na de 8 weken sprong.......Die komt er bij jou dus aan....

Nazli zie http://www.oeiikgroei.nl/babytijd.asp?id=53

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Er is ook een boek over uitgebracht, het oei-ik-groeiboek, daarin staat alles heel duidelijk beschreven, vind het een erg handig boek!
    En herkenbaar........

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    @Hannah, gaat goed hoor! Heb idd vanochtend gescrapt..!

@Nazli, meid ik denk dat je kleintje voelt dat je moe bent en moe van hem wordt. zoals ik het lees zit je er aardig doorheen en dat ga je zowel bewust (sneller geirriteerd ed) en onbewust op je kleine overbrengen. en papa is heel de dag op zn werk ook nog eens met andere dingen bezig en die komt fris binnen...!

hier een onrustige Noah al paar dagen.. moet hem zowat ik slaap stompen overdag (bij wijze van spreken natuurlijk he ;)) en savonds na de voeding van zes uur raakt ie in coma en moeten we m wakker makn voor badje en eten.. terwijl ie normaal eigenlijk erg wkker was savonds. ook in zn slaap is ie heel onrustig. denk dat ie wat krampjes heeft ook dus we zijn weer terug op volledige dieetvoeding..

het is hier donker en grauw buiten.. lig met kussen en deken op de bank.. ben zoooo moe.. bahhh!
    ga zo lekker kopje koffie (jahhhh Daam, weer een kopje koffie ;) ) zetten en lekker proberen tukkie te doen als die kleine ook blijft liggen..

ik was zaterdag ff geweest Daam, onderweg naar de boogaard, maar hij had klanten aan tafel zitten. toen ie klaar was ff gekletst en toen zijn we weer gegaan.. was je helemaal vergeten te bellen door het wachten! volgende x!

Kuss

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ok, dus dat is een sprongetje!

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006