Gina kan het zijn dat Noah in de 8 weken sprong zit en daardoor onrustig is..? Daar kunnen ze 2 weken lang inzitten...
Het is voor iedereen erg handig! Alles staat zo fijn beschreven en het is zo herkenbaar en je weet wat je kunt verwachten....Je zal er geen miskoop aan hebben.
Hier ook grijs en grauw........ Ik zal Nieve eens laten influisteren aan Noah hoe het moet slapen Ze is sinds gisteravond 23 uur nu 20 minuten wakker geweest.. Ze heeft tot 8 uur geslapen, kwartier gedronken en toen weer gaan slapen tot nu Ga toch maar eens even een blik bij haar werpen zo...
ik heb even een vraag ik wil graag stofzuigen maar Bram zit onder in de wipkip. en ik wil de huiskamer zuigen doen jullie dat als de kleintjes onder zijn of alleen als ze slapen?
hannah, lief he, was isa maar altijd zo, dat hij overdag in slaap valt, hij vindt zijn schommel heel erg leuk, ik ook, dan heb ik wat rust
ja denk ook dat ie sprongetje heeft, hij wil ook mer drinken elke keer... slapen snachts gaat prima gelukkig maar overdag nu?! pfffff.... nou ja, ik laat m maar rommelen en zo nu en dan dut ie weg.. dalijk ga ik m ff neerliggen op aankleedkussen in zn blootje en dan kan ie lekker ff luchten... vind ie altijd heerlijk, ga ik altijd kriebelen en fietsen me zn beentjes enzo.. wordt ie altijd lekker vrolijk van!
Witte reus...ja hoor als ze beneden is stofzuig ik ook...Zal ze toch aan moeten wennen. Zelfs als ze benden slaapt dan stofzuig ik er langs....... Zet bram in zijn wipper in de box dan zit ie wat hoger en dan is er niks aan de hand....
@Nazli, wat goed dat je man meer helpt, en wat goed dat je naar de doktor gaat! succes maandag voor als ik het vergeet! en wat een lieve foto's .. @hannah, jah ik schrok van de week ook wakker en keek op de wekker en ben toen bij Bram gaan kijken omdat hij zolang sliep. wat bleek heb ik verkeerd op de wekker gekeken :s stomme muts dat ik ben ihihih
Ah lief Gina lekker in zijn nakie... Nieve slaapt sinds het sprongetje ook echt veel beter en meer overdag. Oh ze wordt wakker.........Tot later!
als ik het zo lees dan heeft isa ook een sprongetje heeft, denk dat alle kinderen lekker vinden om in hun blootje te zijn.
ja snap ik nazli, maar bedoel dat hij lekker fris van zn werk komt terwijl jij al heel de dag je kleine hebt gehad en daar moe van bent... daardoor is je man rustiger en je kleine dus ook.
hahah Gina luchten, iedere keer als ik dat bij Bram doe, piest ie mij of de gordijnen onder.... misschien heeft ie wel behoeft aan meer hoeveelheid melk. ik weet niet hoeveel melk je nu geeft? en kan idd een sprongetje zijn!
nog meer melk? hij zit al 180+6 hhihi heb gewoon een veelvraat! Geef nu af en toe een klein flesje tussendoor.. dat staat gelijk aan wat ie af en toe laat staan (meestal sochtends) ja Noah ken ook verplassen hahaha maar doe altijd een opgevouwen doekje op zn plasser dan gaat het naar beneden! ik laat wel zn luier of een kraammatras eronder liggen! maar idd alle baby's vinden in dr blootje lekker!
meiden ik ga weer , ga thee drinken bij een meisje van de gym! Nazli: SUPER dat je een afspraak gemaakt hebt, En idd je kindje voelt aan jou dat je niet goed in je vel zit. Kijk maar naar jezelf jij voelt het ook aan een ander als die moe is of geirriteerd ( zonder dat iemand dat zelf zegt) Meiden ik moet rennen! Hopen dat t droog blijft onderweg. xx
owh, nu snap ik het, ja dat is wel waar.me man mag isa hebben als ie van zijn werk komt. dan kan ik wat rusten