Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    precies, dat bedoel ik! hier ook hoor, zeker als ie zoals nu is.... maar gelukkig is ie ook nog heel vrolijk dus dat scheelt...

bahhhhhhhhh het giet hier volop! wel lekker als je op je bankje ligt, nergens heen hoeft en film aan hebt staan hihi!

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    heel goed! Fijn dat je maandag ook naar de dokter kunt!

Heb Ruben weer stil, moest ff knuffelen, z'n oogjes bedekken en speen erin en nu slaapt ie weer. ga nog even afwassen en wat druifjes eten... mmm

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    te vroeg gejuicht. Zal meneer toch maar gaan voeden dan. Kunnen we daarna naar de speelgoedwinkel.

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Oeiii :) , wat staat me dan te wachten?
    Ik geloof dat ik dat boek ook ga bestellen.

geeft niet, ben niet boos.
    Ik was trouwens naar de film met Yoran.
    Kong Fu Panda is errug leuk!

Rustig aan doen vandaag. heerlijk hoor als je ff niks moet! Heb je soms hard nodig!

Heb je wel die lekkere koffie gedronken?

@nazli: Ik hoop dat de huisarts je kan helpen, want het is je duidelijk te veel op dit moment. Soms is een luisterend oor al een hele steun in de rug. Leuke foto's, lekker ventje heb je.

@anastasia: veel plezier!

@witte reus: ik stofzuig gewoon. met een beetje mazzel valt Mikki dan in slaap.

@friendly: Succes in de speelgoedzaak. hoop dat jullie wat leuks vinden.

5. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ff kijken of ik alles heb onthouden:

gewoon stofzuigen, doe ik ook en de kleine slaapt er prima op...zelfde effect dat de motor van de auto heeft: slapen slapen slapen :)

oei-ik-groei vind ik een superboek! heb ook "spreekuur op de bank" van oei-ik-groei...het werkboek niet, dat vond ik weer iets teveel van het goeie...

mooie foto's nazli! leuk ventje! :D

net snel boodschappen gedaan, ben net binnen voor de druppels geloof ik, tenzij het niet doorzet.
    isabel net in bed gedaan en al heeft ze wat moeite met inslapen, ze ligt nu lekker te tukken. mijn meisje begint altijd zachtjes te snikken en is heel erg op zoek naar haar duimpje. alleen is dat niet genoeg voor haar, dus als ik dan haar fiep indoe en een doekje bij haar leg (had ik vroeger ook haha) dan is het goed :)

straks iemand van het cb om 14u ben benieuwd wat ze te zeggen heeft! :)

succes met alle sprongetjes meiden, mijn kleine meid heeft deze weer "overleefd"

6. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    lekker even van genieten! ga ik straks ook doen als de vrouw van cb geweest is, isabel gegeten heeft en weer lekker aan het tukken is :)

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ witte rues: Louise valt juist in slaap van stofzuigen, dus ik doe het soms expres als ze nog half wakker ligt (of helemaal wakker). Zal wel komen omdat ik met die honden in m'n zwangerschap 3x per dag ging zuigen (stomme nesteldrang, haha).

8. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Zo ik kan weer es wat bylezen ;)
    Pfff ik heb me toch een spierpyn :( Dinsdagavond met bodyjam moesten we veel springen enzo, dus had al pyn in mn benen. Maar ben gisterenavond ook nog wezen bodypumpen, en nu heb ik echt OVERAL spierpyn :confused: Ach ja, dat betekent in ieder geval wel dat ik wat gedaan heb :)
    Gisteren ben ik met de kat naar de dierenarts geweest, omdat ie nix meer wou eten en steeds moest overgeven. Nu blykt dat ie een nierontsteking heeft, zielig hé :( Nu heeft ie speciaal voer voor nierpatiënten, en antibiotica, en dan moeten we over 3 weken terug om zn waarden opnieuw op te meten, en als t goed is mag ie dan weer normaal voer.
    T was trouwens ook zielig voor onze portomonee: 230eurie, kassa :confused:
    Maar goed, als ie maar beter wordt!
    Nadat ik laatst zei dat Luna nie zoveel meer sliep overdag, lykt ze vandaag wel alleen maar te slapen! half 8 eruit, fles, en half 9 er weer in. half 12 eruit, fles, en half 1 er weer in. Normaal is ze echt wel min 1,5 uur wakker na de fles....denk dat ze strax of vanaaf dan wel nie naar bed zal willen. Of miss is ze krachten aan t sparen voor de prikjes morgen...
    ja t is weer zover *slik* ze moet er weer aan.....:( Bah, hoop dat t net zo meevalt als de vorige keer, vind t toch zo zielig :(
    Hannah: hoe is t met Nieve? Ook later geen last meer gehad vd prikjes?
    Wie moet er nog meer voor prikjes, of is er geweest?
    Wat een schytweer vandaag hé? Heb t ook vet koud, dus als ik wat by gelezen heb, ga ik maar ff stofzuigen en dweilen, kryg ik t wel warm (dat wordt ook echt feest met mn spierpyn :()
    Zondag zyn we naar mn oma geweest, lopend! Dat was dus dik een uur heen, en dik een uur terug. best goed van ons hé ;) Had t wel een beetje warm haha, maar t was ook wel lekker zo'n eind wandelen.
    We kunnen ook echt merken dat Luna steeds groter wordt, zo leuk, ze lacht veel meer tegen iedereen, en kletst ook iedereen de oren vd kop, echt heel grappig. Vind er toch zo lief, wil er wel de hele dag knuffelen haha, maar dat zullen jullie wel herkennen ;)
    Zo ik ga ff de laatste 10 blz lezen.

Oja, had dus ook niet de reacties op mn smeltalarm foto's gelezen, wat vonden jullie ervan?

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Zo ben ik ook weer, meisje gedronken en nu ligt ze lekker op het speelkleed.

@ Daam je kan ook op de oei ik groei site je aanmelden voor de sprongenwekker, dan krijg je een mailtje als er een sprong zit aan te komen en wat ze tijdens en na de sprong kunnen.
    Zal eens kijken of ik dat mailtje nog heb...

@ Gina heerlijk zo'n lekker niks doen dagje.

@ Anastasia veel plezier!

@ Lies lekker alle boodschapjes binnen!

@ Friendly voed ze en veel plezier in de speelgoedwinkel.

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Louise wil niet erg met slapen vandaag, nou ja... ze wil wel maar he tlukt niet. Of ze het nou te warm heeft ofzo... ze lag een half uur in de wieg om zich heen te maaien (niet te huilen), maar slapen werd het niet. Ze voelde ook wel erg warm, dus naar beneden in de wandelwagen en ik geloof dat ze nu bjina vertrokken is.

Hoe doen jullie dat? Ik heb wel een slaapzak, maar ik wil haar niet voor elk slaapje helemaal uitkleden en met haar kleren onder een enkel lakentje werkt dus niet boven, want dat trapt ze van zich af en gaat dan jammeren. Beneden in de wandelwagen blijft dat lekentje wel ligge, dus dan maar zo...

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    mijn nicht zette ook de stofzuiger expres aan zodat haar dochter in slaap ging vallen. hier lukt het helaas niet, heb ik een paar keer geprobeerd.

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik kleed haar overdag ook niet om Onsukkie. Alleen 's nachts slaapt ze in het slaapzakje....
    Ik stop de dekens erg strak in, maar dan nog komt het voor dat ze zich loswoelt. Ze wordt er gelukkig steeds minder vaak wakker van.
    En wat nu ideaal is, sinds ze haar duimpje heeft gevonden is dat het eerste wat ze in haar mond stopt zodra ik haar neerleg.
    En dan is ze zo vertrokken dus geen tijd om te woelen.

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Lekker friendly, dat klinkt beter als de afgelopen dagen, en misschien doet Ruben het wel beter als hij 6 voedingen heeft, je geeft nog steeds bv toch? dus dan geeft het niet als hij een keertje vaker komt. Iris had de eerste dag van haar vakantie een regeldag, viel lekker samen met de menstratie, dubbel minder produktie, en daarna ging ze in een keeer naar 5 voedingen, maar toen verergerde ook het huilen, het hyperactief zijn etc.
    Leg haar nu weer vaker aan, houd wel vast aan het 3 uur met een borst doen principe, of ik moet het gevoel hebben dat er in een borst niet veel zat of in het kader van het klusteren 's avonds dan maak ik een uitzondering. Voor Iris lijkt dat beter te werken, ze wil nog graag mama's borst en het maakt haar dan niet altijd uit of er weinig uit komt. Ook denk ik dat ze daardoor iets kleinere hoeveelheden per keer drinkt en misschien kunnen haar darmpjes dat wat beter aan, ook is ze minder gulzig..... Maar jij hebt al heel veel geprobeert, dus wrs dit ook al. Ik begin net ......

Hopelijk heeft Ruben vandaag ook een goede dag! En jij dus ook ;)

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo meiden even een ego bericht tussendoor, lukt me niet om bij te lezen even.

Ik vanmorgen hartstikke duf en moe natuurlijk dus ben weer even op m'n bed gaan liggen werd ik wakker gebeld door de gemeente, nou je mag 3x raden......... :(

Amy d'r pasfoto is niet goed, haar hoofd staat er te groot op #@$^Y&&(*&^%$#$%^&*()(*&^%$%^&*()(*&^% :evil: :evil: :evil: :evil:
    Dat is fraai wakker worden hoor, nou echt he ik word nu gek als ik het nog niet was!
    Die fotograaf zit in Delft dus kan niet even heen en weer, kost me meer aan benzine!
    Dus nu schijnt er hier eentje in de buurt te zitten, dus ik ga straks fijn weer pasfotootjes maken, heb er al een hele rits, kan ik straks mooi kwartetten. :x

Ramon neem ik maar niet mee, want je kan zijn reactie wel raden natuurlijk toen ik hem opbelde!

Dus ik ga nu snel, ze is wakker namelijk!
    Daarna ook maar even bloedprikken, hebben we dat ook weer gehad!

Adios

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Fijn Liesje, geniet er maar lekker van, jij hebt ook wel je problemen gehad toch, met de bv. Fijn dat het nu lekkerder loopt, en zachtjes aan worden onze beebjes ook groter en wordt het voor ons ook beter denk ik!

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Katje, ik hoop dat de bekkentherapeut je kan helpen en dat je gauw weer beter in je vel zit! Dikke knuuf en kei goed dat je het zo aanpakt! :thumup:

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik weet het meid, dikke knuff en goed dat je naar de ha gaat, ben het wel met anastasia eens, had dat gevoel al tijdens je zwangerschap heb dat toen ook wel eens geschreven! Fijn dat je wat meer steun van je man krijgt, heb je nodig. Het kan ook goed zijn om een paar dagen met Isa naar bv. je moeder te gaan, misschien voel jij je daar wat beter en kun je de draad met isa weer even goed oppakken, mij heeft dat 6 jaar geleden goed geholpen, toen ik zo met Kim liep. Zat toen een beetje in de zelfde situatie, net verhuist naar brabant, niemand kennen, geen sociaal netwerk waar je op terug kunt vallen. En je kunt het in zo'n situatie echt niet alleen! Misschien kunnen je ouders ook een paar dagen bij jou komen! Het is maar een idee!

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Lafo wat balen zeg! Succes met je nieuwe pasfotoperikelen en met bloedprikken...

Net wat je zegt Evelien...Iris is natuurlijk ook wel wat jonger als sommige andere beebjes hier...
    Enne je moet doen waar Iris het beste op doet dus als dat zo is dan is het zo.
    Nieve zit ook pas sinds een week op 5 voedingen terwijl dat al veel eerder 'mocht'. Maar ja als zij behoefte heeft aan 6, dan krijgt ze die...

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Lafo, de vorige fotograaf moet het gewoon opnieuw doen, deden ze bij ons ook, maar ja misschien zijn de benzinekosten wel net zoveel als nog een keer naar delft rijden ;)

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik moet volgende week ook pasfoto's maken...Ben benieuwd na alle perikelen die ik hier heb gelezen...

Deel Deze Pagina