Nou wanneer weet ik eigenlijk niet, met mijn stomme hoofd vegeten te vragen maar ga vrijdag wel bellen en ze testen op ontstekingen en ijzer maar niet op hcg volgens mij......jij ook nog niet ongi zeker
Regina ik schijt letterlijk en figuurlijk in me broek hoor! Durf echt niet te testen, Ramon vroeg of de meeste al op het forum al ongi waren geworden en volgens mij is dat zo toch? Wie ook nog niet? En Fiona is zij al ongi geworden?
Ian slaapt véél minder hoor. Hij slaapt van 23u tot 6u = 7u En dan van 7u tot 9u = 2u En dan de hazenslaapjes van in de dag, samengeteld = ong. 2u Hij komt aan een totaal van maximum 11-12uren slaap per dag. Als wij gaan wandelen sluit hij zijn ogen wel, maar vanaf wij halt houden, doet hij zijn grote kijkers weer open Ook in de wieg zijn dutjes goed voor max 15min. Heb mij ook al vaak afgevraagd of dit normaal is, maar Ian lijkt er toch geen hinder van te hebben. Hij is gewoon een alerte, nieuwsgierige baby
ik schijt ook 7 kleuren.. ik moet het nu worden.. zit in de vierde week van die pil maar er gebeurd niks! alleen beetje oud bloed en zelfs dat heel minimaal en af en toe.... zullen we samen testen gedeelde smart is halve smart toch?! Ohh dan is het goed ... ben gewoon blij dat het goed gaat met Laura! weet hoe je je voelt, had dat pas ook!
Eerlijkbeertje wat leuk om wat van je te horen pffff valt niet mee allemaal maar het gaat de goede kant op zo te lezen! Onsukkie whhaaha je man kwijt, dat is mij nog niet overkomen! Ben je al naar buiten geweest? Gina lees net dat je een beetje bruin afveegt nou dan hoef jij volgens mij niet bang te zijn, dat heb ik nog niet eens alleen heel veel slijm, sorry vies praatje, hebben jullie dat ook?
gek wijf tuurlijk weet ik hoe je het bedoeld ((Gina)) Lafo en Gina ik zou als ik jullie was gewoon een test kopen... en samen testen! Ws is het gewoon nog niet op gang, maar voor de zekerheid zou ik het wel doen.. jullie hebben het nu wle lang genoeg opzij geschoven onder het mom van pil etc En ik ben ook niet ongi geweest
Veel slijm heb ik niet echt, sorry Gewoon, normaal normaal bij mij. Droog... Allé, je snapt me wel hé Bij mij kan het iig niets zijn, want: 1. Ons seksleven is gezakt tot -10 2. De keren dàt we seks hadden -telt op één hand- was het met condoom 3. Ik ben nu terug 1,5w aan de pil
Regina heb jij die testen al in huis liggen dan? Ik zie ze al kijken bij de drogist ah wat een lief babytje hoe oud is ze oh 8 weekjes nog maar wat kan ik voor je doen......doe maar een zwangerschapstest Ik laat Ramon ze wel kopen Wishfull jij geeft toch bv of niet? Amy slaapt gemiddeld 8 uur 's nachts en dan idd weer 'sochtends van 09.00 tot 12.00 en daarna alleen maar hazeslaapjes maar ze is niet de enige zo te lezen
ja maar dat bruin kan ook nog van bevalling zijn he.. zegt niks! ik ga idd test halen.. al is het alleen maar voor die onzekerheid!
hahahaha zei ik ook al tegen ro, ik ga die test niet halen met noah erbij! zie me al gaan... nee ik laat ro ze halen vandaag bij de apotheek! ja wishfull, dat is nou juist het probleem, hier wel pil die cerazette maar ook weer actief sexleven.. dus het zou wel degelijk kunnen. heb al gezegd dat als het zo is er tijdens de zwangerschap nog een knoop in gaat bij hem! gelukkig stemde hij meteen in hahahahaha..
Ik geef inderdaad borstvoeding, maar geen volledige. Door de reflux van Ian kan hij niet rechtstreeks van de borst drinken, dus moet ik steeds afkolven en indikken. Ook omdat ik niet genoeg melk aanmaak (ong. 90ml voor twee borsten per keer) moet ik flesvoeding bijgeven... En omdat het vaak zo'n heel gedoe is, durf ik wel eens een voeding overslaan en gewoon één volledige voeding de fles geven Nu deze week ben ik weer flink bezig, maar de afgelopen weken heb ik het mezelf wel af en toe makkelijk gemaakt Supervermoeiend ook... 20min kolven - 20min voeden - 20min voor ie geboerd heeft ... En 3u later staat ie daar weer!
ik heb nog een vraagje hihi. Bram ligt nu lekker te spelen in de box en normaal moet hij om 10.00 de fles hebben, maar hij vraagt er nu niet naar geven jullie dan evengoede de fles of wachten jullie totdat e zichzelf melden? @lafo klinkt als een heel druk weekend. wat balen van je paniek aanval. en dat slijm.. ik had dat ook heel erg en ben 2 weken later ongi geworden.
@eerlijkbeertje: Fijn te horen dat ze het goed doet. En ik hoop dat ze de fles binnenkort ook goed gaat pakken. Heeft ze nog antibiotica voor die abcessen of moeten die vanzelf verdwijnen? Groeit ze verder goed? @onsukkie: Dat is een raar idee, als jij wakker wordt en je vent is weg. Dan ga je eerst zitten malen van:"heb ik wat gemist?" En dan bellen! Ik had hetzelfde als jou gedaan en dan ook niet gestopt voor ik hem aan de lijn had! @gina: Goed he van mij? Ik kan nog steeds rekenen! (Al was ik daar vroeger geen held in) Heerlijk dat Noah zo lekker heeft geslapen, al vind ik 8,5 uur slapen echt te belachelijk voor woorden! (uhhhh, ik ben echt niet jaloers hoor! ) Als je die bruine troep verliest, is dat volgens mij toch wel een goed teken hoor! Wanneer had je ongesteld moeten worden volgens de pil? Woezel en Pip zijn echt leuk! Ik heb de Mobile, de Maxi cosi spanner en het muziekdoosje (Pip-knuffel) aangeschaft. Ook heb ik thuis de 3 boekjes met een cd erin, die liedjes zijn ook zo schattig! Als je uit eten gaat, waar ga je dan vaak heen? @askim: Zou ik ook moeilijk vinden hoor, die keuze op buik slapen of niet. Maar Devrim heeft zichzelf gisteren wel al bewezen met het op zijn rug draaien, dus hij lijkt er toch wel sterk genoeg voor. Ja, ik dacht dat het vandaag zulk lekker weer zou worden, maar ze schuiven het steeds op naar verder in de week. Ze zeggen nu geloof ik donderdag? Het is hier al flink aan het plenzen ( of plensen?) @evelien: Nou ja zeg, nog één met belachelijke tijden! @anastasia: Joepie, het gaat goed met Laura! Lang leve de neusspray. Daar kunnen ze idd behoorlijk last van hebben, van die verstopte neusjes. Jij en ik kunnen bedenken dat we door onze mond moeten ademen als onze neus dicht zit, maar zo'n kleintje snapt daar helemaal niks van. En ook al zo'n mooie nacht! @witte reus: niets te danken. Jij bedankt voor het compliment! Het heeft altijd zin om te wegen. Is het een gewone cb afspraak of is het het weeg uurtje? Als het het laatste is, zou ik het lekker laten zitten of weeg je hem omdat het nodig is? Slapen: Als Bram zich goed voelt, is 13 uur slaap echt niet te weinig hoor. Je merkt het echt wel aan je kind, dan raakt ie overprikkeld en wordt ie sjacherijnig. O leuk, babyzwemmen! Hm ik zou de fles iets eerder geven. @lafo: goeiemorgen! je bent er weer! De meeste kindjes slapen wel door, maar de mijne nog niet. Jeetje doe jij voortaan ff een beetje rustig! Denk dat ik 24 uit de kast ga trekken om te kijken. Even met Ronald over hebben. Wel een afspraak maken met die psycholoog hoor! En naar het eerste gesprek gaan, daarna kun je pas uitmaken of het iets voor jou is. En je bent er waarschijnlijk nu op tijd bij. Als het langer duurt wordt het misschien erger en moeilijker om af te komen. @frienldy: Dat zou heel goed kunnen van dat zelf regelen en misschien schreeuwt ie wel omdat ie geen fles meer wil ipv dat ie krampjes heeft, want het lukt hem wel om 6 uur achtereen te slapen. Als ie dan wakker wordt is dat van krampjes of van de honger? Ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat zonder flesje met borst.