Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mooi zo witte reus dit klinkt wat hoopvoller ;)

Ik hou zo veel mogelijk m'n schema aan dus ik geef Amy ook wanneer ze er niet om vraagt anders ben ik bang dat alles in het honderd loopt

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ben nog niet ongesteld geweest, geworden. 8)

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @Daam het is een weeg uurtje en dan ik meteen vragen stellen. nou gister was ie zo ontzettend moe, heeft wel 1.5 uur doen huilen. en slapen ho maar.. en waarom hij dan niet gaat slapen ? geen idee.

4. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ian geef ik steeds zijn flesje dan. Als hij wakker is tenminste.
    Uit zijn spel durf ik hem wel halen, uit zijn slaap niet

Goh, ik zou gek worden denk ik. Ik durf eerlijk toe te geven dat ik gerust nog een paar jaar wil wachten met een tweede. Moest ik morgen ontdekken dat ik een tweede zou krijgen, ik meteen in huilen zou uitbarsten :oops:
    Ian is o zo gewenst en zoooo graag gezien. Maar ik zou het gewoon niet aankunnen denk ik... :oops:

Bang niet, maar mijn seksleven zou wel wat beter mogen.
    Beter bang dan gefrustreerd... Niet? :p

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    @Lafo, hihihi zou ik ook doen! ik ga ze ook aanklagen want volgens hen was deze pil veilig!

@Daam, ene keer eten we in vlaardingen maar vaker gaan we naar Delft! is vooral leuk met mooi weer!

wij hebben de mobiel, het speelkleed, die spanner voor mc en losse knijpers voor wagen.. ohh en een klein knuffeltje hihi..

hier ook geen held in rekenen.. alleen achter de bar ben ik een kei, u gilt de bestelling ik gil de prijs ;)

6. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Even een kleine vraag Gina...

Die cerazette, neem jij die steeds op hetzelfde uur? Of gewoon "ergens in de voormiddag/avond"

Ik weet wel dat de mini-pillen supergevoelig zijn, en dat je die echt moet proberen steeds op hetzelfde uur te nemen.

Ik moest cerazette al nemen voor mijn zwangerschap (endometriose) en toen hebben ze mij dat duidelijk gezegd :oops:

(niet dat ik je wil bang maken, gewoon een vraagje :) )

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    hahahahah ja ik ben ook blij als ik lig.. maar als we eenmaal beginnen ben je die moeheid zo kwijt! het is ff eroverheen zetten.. als ik aan die moeheid zou toegeven zou ik geen sexleven meer hebben en laten we eerlijk wezen, dat kan nooit de bedoeling zijn toch? en het is goed voor de zwangerschaps kilootjes ;) hihi..

hahahaha ja ik ga ook heeeel hard huilen als het zo is... maar daarna zou ik me concentreren op de positieve kant, want het niet krijgen dan is geen optie!

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    nou ik neem hem elke morgen, niet om dezelfde tijd nee en vergeet m ook weleens en dan neem ik m savonds of de andere ochtend...
    hmmmmmm is mij niks over gezegd. in de bijsluiter staat alleen dat ie net zo veilig is als normale pil.

9. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ow :oops:
    Nu ja, de apotheker zei dat tegen mij... :(

Ach meid, het zal wel weer niets zijn! Hoe groot is de kans dat het vanaf de eerste maand prijs zou zijn. Die kans is toch ienie-mienie-klein hé :)

Komt allemaal wel goed. Als je echt twijfelt, ga langs de drogist en haal zo'n testje. Kan je gemoedsrust alleen maar ten goede komen ;)

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    :c: oh meennnn heb net toch maar ff met mijn werk gebeld hoe ik nu ingedeeld sta... ik had duidelijk afgesproken om 3 dagen in de week te werken. moet ik gewoon iedere week 4 dagen werken :c: .....

zo he nu heb ik zin om te gaan werken :cry:

helaas is mijn baas er niet maar als ik die straks aan de telefoon heb dan...

ik ben niet te beroerd om extra te werken maar dan kunnen ze dat toch netjes vragen ! :)

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    [quote="daam@frienldy: Dat zou heel goed kunnen van dat zelf regelen en misschien schreeuwt ie wel omdat ie geen fles meer wil ipv dat ie krampjes heeft, want het lukt hem wel om 6 uur achtereen te slapen. Als ie dan wakker wordt is dat van krampjes of van de honger? Ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat zonder flesje met borst.[/quote]
    Het krampjes huilen is heeeel anders als honger huilen. Bij krampjes is het echt krijsen en constant overstrekken en bij honger gaat het eerst van a-a-a en als je dan na 5 min nog niks geeft dan ga ik wel echt huilen. Maar niet krijsen, das alleen bij krampen.

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dan is het prima hoor!

@lafo: Hier geen ongi en veel slijm! Blegh! En ik ben op zeker niet zwanger. Heb het pas 1 keer met condoom gedaan en verder veel geknuffeld, gefriemeld en gefrunnikt. 8)

@witte reus: Mikki kan (vooral in de avond) erg moeilijk in slaap komen en raakt dan gefrustreerd en gaat ook krijsen. Het enige wat helpt is rondsjouwen tot haar ogen dichtvallen. Soms wordt ze dan 10 minuten later weer wakker en dan is alles wel goed. Vreemde wezentjes die kleintjes.

@gina: drie bier, twee borrel cola light en één melk! :) :)

13. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Even voor Gina
    http://www.geneesmiddelenrepertorium.nl/repertorium/g/g3/cerazette.html

Beetje verwarrende uitleg vind ik zelf. Eerst hebben ze het over 36u, daarna over 12u :)

14. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    witte reus: ik laat Cas vaak nog even slapen dan en maak hem op een gegeven moment wel wakker. We hebben hier een soort van schema en ben daar wel flexibel mee, maar het moet niet helemaal door elkaar gaan. Dus ik kijk altijd even hoe ik mijn dag verder gepland heb en dan besluit ik of om hem wakker te maken, of juist nog even te laten slapen. Maar Cas drinkt ook als ik hem wakker maak. Hij drinkt gewoon altijd :-D maakt hem niets uit hihi! Ben vanmorgen wel gaan wegen en meneertje weegt nu 6530 gram! pffff kleine dikzak :) :) :) hihi hihihi

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    daam... ik verkoop toch geen melk!

16. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Lekker kindvriendelijk hoor ;) :)

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    zooooooooooooooo cas weegt veel hihihi...
    hij groeit goed in ieder geval ;)

ik geef noah ook op commando.. komen meestal wel goed uit.. en als ie echt heel honger heeft tussen twee voedingen geef ik klein flesje..

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hier net zo. de keren zijn hier ook nog op 1 hand te tellen. De afgelopen 6 week welgeteld 1 x en dat was eergisteren. En natuurlijk kwam ik er daarna achter dat hier ineens ook een pilletje over is :oops: Dat was de week ervoor zeker nog niet zo (kijk bijna elke dag of ik de goede heb) dus denk dat ik hem 1 of 2 dagen ervoor vergeten ben. Hier ook nog geen ongi, wel veel doorbraakbloedingen (lees: 4 van de 7 dagen :( ) dus dan is het ook geen sex... komt dus niet alleen van ruben zn krampen.

babyzwemmen: wij beginnen 13 augustus met de nieuwe cursus. Kan eerder wel proberen, maar in de vakantie is het atijd zo druk in het bad, dat wil ik Ruben niet aandoen.

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    hmmm idd aparte uitleg. nou ja zien het wel, is nu toch niks meer aan te doen. ga hierna over op gewone pil!

hihi nee maar kinderen mogen toch niet in de kroeg!

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Maar die kleine van mij gaat ook keihard gillen als ze moe is en overstrekt zich dan. Ik geloof dat Anastasia ook zoiets had met Laura als ze haar een fles gaf die ze niet wilde. Dus ik dacht misschien dat ie ergens anders om krijst dan krampjes. Heb je dat sab simplex al geprobeerd?

Deel Deze Pagina