Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ohhh neej wishfull.. adem rustig in en uit!

kun je op zo'n moment als ze Ian wakker willen maken niet met een lachend gezicht zeggen va joh laat hem maar lekker slapen, of klap je dan ook dicht?

ik klap ook snel dicht bij sommige mensen, maar als ik het eenmaal beu ben dan klap ik open ;)

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jeetje wishfull je voelt je er ook maar alleen voor staan dan he het is net of je door een dikke muur heen moet om die mensen wat aan hun verstand te kunnen brengen
    soms als de bom barst is het te ver maar 1 voordeel het lucht wel lekker enorm op
    je kleintje voelt dit ook aan dus kom voorjezelf en die kleine op
    en wakker maken als die ligt te slapen kwader kunne ze mij niet maken dat doe je toch gewoon weg niet! wat een stel eikels sorry hoor maar ik kan daar echt om ontploffen

witte reus is het tussen jouw enje schoonmoeder nu wat beter of is ze nog zo blind?
    lekker he zulke mensen om je heen NOT

wat ben ik blij dat me schoonouders dat niet doen en me iegen ouders die ziet ze amper maar die doen dat ook niet

beau gaat in sept babyzwemmen leuk man!
    hier een beau die weer om mij roept de 3de keer alweer nog ff en dan geef ik haar maar weer een fles de fles daarvoor was ook met een pauze van amper 2enhalf uur
    ze spuugt ook al de hele ochtend heb haar al kunnen omkleden zucht het is heel waterig wat ze spuugt ga mischien toch over op de friso comfort dat schijnt beter te zijn

ga nu met me schoonmoeder na de makro toewant opa is morgen jarig ga kadootje kopen en daarna eten koken en dan naar zwgym en dan is me dag weer voorbij

oja moest vanmorgen naar me nieuwe tandarts leuk joh! mag naar de kaakchirug wan theb een kies en na 10x een zenuwbehandeling wil dat kreng niet dood! haha nu moeten de wortels worden verwijderd en dan krijg ik een kroon:((( heb ik weer

okay nessie van mij is niet te stillen ga haar pakken en papa maar haar de fles geven die is lekker thuis doei meiden

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    wishfull echt heel herkenbaar dat doet mijn schoonvader ook dus! over haar voetje wrijven of porren zodat ze wakker word want ze zien haar niet zo vaak wakker! grrr
    Pas sinds mijn man er ook wat van heeft gezegd gaat het iets beter.

Maar nogmaals adem in en uit en doe wat lies ook zegt zet het even op papier! Gewoon doen, eerlijk voor jezelf zijn!
    En vanavond niet verwijtend hem vragen of hij het wil lezen omdat je niet weet hoe je het anders moet zeggen.
    En misschien helpt het ook wel als je zegt dat je hierdoor twijfels over jullie relatie hebt gekregen ( maar dat ligt er ook aan hoe je man is, want misschien werkt dat bij hem wel averechts.. dat is iets wat je zelf moet aftasten)

Ik hoop dat het allemaal eenbeetje helpt, en dat jullie er samen sterker uitkomen!

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Wishfull: heb er weinig aan toe te voegen aan wat de andere meiden al gezegd hebben... Probeer in elk geval met je man te praten en dan samen naar je schoonouders want anders zit je denk ik binnen een maand overspannen thuis ipv dat je aan het werk bent.

Had me ook wat. Sta netjes om 12.00 bij de babywinkel voor de deur, gaat dat kreng pas om 13.00 open! Ik de hele ringweg terug naar ikea, daar apekoppen geteld (jeetje, was liever een uur op de parkeerplaats blijven staan!) uiteindelijk toch maar een hotdog en wat te drinken gekocht. Om 13.00 precies weer terug bij de babyzaak. Daarna nog ff naar de prenatal een luier-zwembroekje kopen (bij de andere zaak hadden ze alleen grote maten). Weer terug over de ringweg... ja hoor een en al file! Heb er ipv 1 kwartier 3 kwartier over gedaan! PFF. Maar Ruben deed het vrij goed. Heeft maar 120cc gedronken, 2 luiers volgepoept en verder lekke gespeeld zei papa. Nu slaapt ie lekker (helaas had papa hem in de box gelegd ipv in de wagen...)

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meiden, sorry heb niet terug gelezen........Druk hier...

Allereerst goed nieuws......Had vanmorgen sollicitatiegesprek, ging erg goed voor mijn gevoel. Werd net gebeld dat ik door mocht voor tweede gesprek........Helemaal blij! :) :)

6. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Anastasia, 3 a 4 jaar wachtlijst voor naschoolse opvang? ...........niet normaal toch. Waar is dat? Ben bang dat het hier ook zo is (Rdam), KDV is ook een drama nml.

Bezoek is weer weg, vriendin met zoontje van bijna 2, jeetje, kon gelijk hele kamer opruimen. Wel erg gezellig.

Las net dat het omrollen van buik naar rug en v.v. normaal is rond de 6 maanden. Is Devrim dan echt zo uitzonderlijk snel hiermee :( . Bij precies 2 maanden (gisteren) rolde hij van buik naar rug en vandaag ook alweer een paark keer :) .
    Nieve was ook snel dacht ik, toch?

7. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Spannend! leuk hoor en goed dat je al zo snel weet dat je een tweede gesprek hebt, goed teken.

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nieuws van Marieke:

Het gaat alleen maar achteruit. Hij heeft sinds gisteravond hoge koorts. Hij is zo ziek en huilt veel. Ze weten verder niet wat ze moeten doen en hebben dit nog nooit gezien. Ze zijn nu met artsen in Nl bezig om te kijken dat hij toch vervoerd mag worden. Ze zien hem met het uur slechter worden. Ze gaat vanavond weer terug naar Nl maar niet met een gerust hart...... :cry: :cry:

9. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Heb bah wat vervelend nieuws over Marieke haar vader, klinkt helaas niet zo goed. Wat vreselijk voor haar dat ze dan vanavond haar vader en moeder zo achter moet laten. Bah!

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje Hannah wat een ellende.. helaas is het bij alvleesklierproblemen meestal zo dat dit heel erg snel slechter gaat. Ik hoop echt dat hij heel snel weer naar NL gebracht kan worden zodat ze hier waar hij bekend is in het ziekenhuis verder kunnen kijken en helpen.
    Het is iniedergeval erg pijnlijk, en ze moeten hem goede pijnstilling geven...
    Bah, Marieke ik vind het echt enorm k*t voor jullie, het is hjullie ook allemaal niet gegund...

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Askim ik woon in een vinex wijk van Den Haag.. en daar zijn alle wachtlijsten zo enorm lang! terwijl we ook 5 scholen en kdv hier hebben alles zit tot de nok toe vol!

Friendly dat is wel een erge lange rit dan ja als je dacht in 15 min thuis te zijn.

Hier weer drama met de fles... net weer maar 120cc op van de 200cc fles..
    En ze wil dan echt niet meer, krijssen aan de fles en verslikken etc bah
    En vanmorgen dacht ik nog wel dat het beter zou gaan..

12. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    gefeliciteerd met je 2e gesprek!

13. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    dat is echt heel erg klote...man man...sterkte daar marieke!

14. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    tell me, ben wat dat betrefd blij dat ik uit den haag ben en nu in brabant woon (al mis ik de echte grote stad ook wel en mn vriendjes en family) zelfs de kraamzorg al heeeel vroeg moeten regelen omdat die lui er te weinig zijn...en kvd, hebben we gelukkig niet meer daar nodig...

vervelend dat het slecht ging met de fles...hoeveel drinkt ze op een dag gemiddeld dan?

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    wij praten thuis turks, omdat me man niety zo goed nederlands kent, maar ik ga met isa nederlaznds praten en hij gaat ook later naar school.

leuk dat je naar turkije gaat ook leuk voor je schoonouders, ik wil niet gaan,want ben bang dat ie daar ziek gaat worden, het is veel te warm daar en dan moeten we ook naar mijn familie gaan en het duurd 6 uurtjes, dus heb geen zin, volgend jaar gaan we wel dfan is hij 1 jaar.maar me man wilt wel om isa te laten zien aan me schoonouders.

heb veel spelfouten, kan moeilijk typen met isa op mijn schoot!

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    de afgelopen dagen zat ze net iets boven de 700 cc

17. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    en hoeveel weegt ze op dit moment?

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jeetje wat erg, hopelijk willen ze hem naar NL vliegen... wat moet dit angstig zijn!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ws iets van 6 kilo

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    nederland is goedkoper, ik heb gisteren 6 pakken pampers nummer 3 en 2 pakken zwitsaldoekjes gekocht.

kruidvat in belgie hadden ze ook zwitsaldoekjes in de aanbieding ook voor 9.99 euro

Deel Deze Pagina