Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

gewoon die fopspeen geven nazli ook al heeft die gegeten zijn zuigbehoefte is er nog en dan lekker die tut erin je zal zien dat die dat heerlijk vindt

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    de kraamhulp zei tegen mij, dat als ze op de handjes zuigen, ze zuigbehoeftes hebben. Bram heeft dat ook en dan hup die fiep erin en stil...

je zou ook waar isa 5 min aan heeft gedronken af kolven. of heb je geen kolf?

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Nazli..geef Isa maar een speen. Je zult merken dat het dan beter wordt. Hier ook verstopping :( Komt omdat ik ijzer tabletten moet slikken. Elke dag neem ik 2 glazen roosvice laxo of ik gooi een scheut door de yoghurt.
    @Fiona..we wachten met smart op je :)
    @Hellepelle..fijn dat de osteopaat helpt. Hoe gaat het nu met Cas? Merk je al verschil?

Hier vanmiddag kraamviste gehad van vrienden met hun zoontje die precies een half jaar ouder is. Ik kan er niet bij dat Evan over een half jaar ook zo groot zal zijn.

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mariska ik kom zowiezo tussen nu en de 48 uur naar jullie toe me vruchtwater goost er namelijk uit!

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Meid lees het nu...heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes! Ik duim voor je! ;)

6. hier ook vanaf de 2e dag al een fopspeen.. kleintje heeft erg grote zuigbehoefte.. spuugt hem alleen heel vaak uit :( zijn daar ook nog tips voor?

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

@pooh dankewel lieverd !

8. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik word ook gek van dat uitspuugen..plakband, elastiekje..lijken me geen optie :)

9. hahaha nee helaas ;)

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jvtje: ik vries het in ijsblokjeszakjes in. Ideaal voor als je wat nodig hebt en niet teveel wilt ontdooien.

Wittereus: fijn dat alles goed gegaan is!

Nazli: je ene borst wordt er niet groter van. Het is belangrijk dat je ze dan wel om en om aanbied.
    Je kan wel een fopspeen gebruiken bij grote zuigbehoefte, bij borstvoeding is het wel zo dat er verwariing kan ontstaan.
    Van de nuby hebben ze hier een s[eciale speen voor die de tepel het natuurlijkst nabootst.

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Deentje, rond de 9 a 10 dagen hebben ze ook een regeldag, misschien dat hij daarom vandaag om het uur wilt! Hier ook een paar dagen gehad dat ze erg vaak achter elkaar kwam, maar vandaag gaat het weer goed!

12. zoo nog ff voeden.. en dan ga ik zo lekker languit op de bank tbs kijken :) wou die film al een tijdje zien.. en nu komt ie al op tv.. met een biertje erbij.. jammie! daar heb ik wel zin in :) vanmiddag al een lekker stokbroodje filet american gegeten van de bakker bart :)

13. hier al vanaf de geboorte elk 1,5 uur.. vandaag gaat t redelijk.. ong 2,5 uur :) heb brian net in bad gedaan dus denk dat ie nu zo wel ff wat langer doorslaapt!

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Gelukkig, om de 2,5 ur is nog te doen, ik vind het ook niet prettig als Iris zich zo vaak meld, niet dat ze er wat aan kan doen, maar je bent de hele dag bezig met aanleggen, en ik maak me er dan toch wat druk om , ben dan bang dat ze niet genoeg krijgt of zo, hier valt Iris ook steeds in slaap en is dan niet wakker te krijgen. sowieso verschoon ik Iris halverwege de voeding als ze in slaap is gevallen, dan word ze even goed wakker, dat werkt hier wel en dan drinkt ze vaak even wat langer. Want als ik haar de eerste keer aanleg krijgt ze zo'n melkvloed dat ze daar heel erg moe van word, ze verslikt zich dan ook vaak, na het verschonen kan ze wat rustiger drinken en dan houd ze het langer vol!

Geniet van je filmpje en het biertje!

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ruben houdt zn ritme van gisteren mooi vast. Ben echt zoo blij! Ritme van vandaag:
    04.30 - 10.30 - 13.30 - (tussendoor even wakker) 19.00. Vandaag nog maar 4 voedingen gehad dus! Als het goed is komt ie tussen 23-24uur nog ergens en dan beginnen we met een nieuwe dag. kan ook aan alles merken dat het een heel ander kindje is, hij heeft veel meer rust, krijst niet meer tijdens het verschonen (tenminste niet meer bij iedere verschoning) en heb hem overdag niet eens meer ingebakerd. Kan nu echt heel erg van hem genieten. Ligt ie rare geluidjes en gekke bekken te trekken in de kinderwagen.

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    He friendly, hoe is het met jou. Ik las het laatste smsje van jou toen ik net in het zh was, ben vergeten je terug te mailen!Sorry :oops: Denk er steeds aan, maar vergeet ook steeds om er even op terug te komen! Bij deze dus!

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Met mij gaat het dus prima Evelien. Had nog geen internet toen ik je smste, dus wist ook niet dat je zelf aan het bevallen was ;) Maar goed, een paar dagen later was ik daar wel achter en snapte ik wel waarom je niet reageerde....
    Ik verschoon Ruben ook als hij bij het drinken in slaap valt. Tweede keer drinkt hij inderdaad ook beter en rustiger.

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    tijd voor spam...

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0