sja mij is gezegd 150ml/cc per kilo lichaamsgewicht, maar later werd op het forum ook iets over 100ml als absolute minimum gezien... als je die 100ml aanhoudt dan moet ze dus 600ml per dag minimaal hebben en daar komt ze dan wel aan...toch
pffff hier afgewassen gestreken ( een berg ) 2 machines was gedraaid.. en nog niet eens ontbeten net maar ff een cup a soup gemaakt. mjummie
goed bezig daaro! enne geniet van je soepie heb vandaag ook al een heleboel gedaan en daarom mag ik nu van mezelf op de bank hangen en niets doen (hopelijk blijft de kleine tot 18u slapen haha )
Hé ladies dacht, kom ff kyken of er nog iemand steil achterover is gevallen van hoeveel Luna weer was gegroeid, maar schynbaar toch niet Moet ook gelyk weer gaan, vanaaf verjaardag van opa, dus we gaan daar ook eten. Onze vriend, by wie ze een tumor weg hebben gehaald, is weer steeds in t ZH. De tumor markers in zn bloed zyn toch nog veel te hoog, dus ws moet ie toch nog chemokuren. Pffff had gehoopt dat dat niet zou hoeven Zal morgen een poging doen om by te lezen.... Oh Hannah: zie dat het met de vader van Marieke slechter gaat, wil je haar heel veel sterkte wensen, we denken aan hun!
jeetje wat een klote weer! wil lekker wandelen. @marieke.. he bah kan me voorstellen dat je helemaal niet naar huis wilt vliegen, hoe gaat het eigenlijk met de kleine Neia? @ice.. wow meis wat heb je toch een druk leventje..
Sorry... was er helemaal niemand die daar op gereageerd had? Kan ik me nl niet voorstellen... Maar eehh, Ice wat was Luna super gegroeid zeg! Balen dat die kennis wrs toch aan de chemo moet.... Marieke: bah zeg, weet echt niet wat ik moet zeggen. Askim: 2 maand is echt heel vroeg met omrollen, maar das echt niet erg hoor! Anastasia: ik zou voorlopig flesjes maken van 135 of 165, je kunt altijd bijmaken als Laura het wel opdrinkt! Ruben heeft het ook keurig 4 uur uitgehouden op zn 120cc, dus das echt genoeg voor hem dan. Net de eerste borst gehad om half 5, nu ligt ie lekker tegen zn nijntjemobiel te kletsen in de box. Zo mooi! Ga nog ff de aardappels en de boontjes aan de kook brengen en dan de tweede borst geven en meneer in bed leggen.
Hee Ice Je hebt het wel heel druk volgens mij! Had ik nog niets gezegd over Luna? Hmm nou bij deze dan! Wat is Luna gegroeid ! Verder met jou wel alles ok? Ons ukkie wat leuk dat je ook aan het scrappen bent! Friendly misschien heb je wel gelijk.. Hier is het echt een drama.. ze heeft nog nooit zoveel gehuild,. Om 15uur had ze een flesje gehad, maar 120cc van gedronken, en net om 1645 krijssen niet normaal.. dus ik denk kijken of ze misschien honger heeft.. heeft ze 100cc op ? Nou weet ik het ook niet meer hoor.. Ze is echt helemaal van slag lijkt wel.. Nou ja dan maar 6 voedingen vandaag, als ze het nodig heeft ga ik haar natuurlijk niet laten krijssen voor eten... Meiden sorry hoor voor het gezeik..
geeft niks hoor anastasia, we hebben allemaal wel van die zeik-momenten. Laura zit niet helemaal lekker in dr velletje dus jij ook niet, heel logisch! Hier het warm eten op. Ruben heeft bijna 3 kwartier leuk in de box gespeeld. Toen verschoond en in bed gelegd, paar minuutjes zachtjes huilen en hij slaapt na al bijna een half uur (nou ja, hij is stil... of ie slaapt weet ik niet.) Ga nu de afwas doen, manlief gaat met Max naar de dierenarts voor zn laatste prikjes en zn chip. Onsukkie: wow jij bent al een stuk verder dan ik met digiscrappen... moet nodig weer oefenen (misschien na de afwas..)
ja dat is echt zo, sinds ik een kindje heb besef ik maar weer eens en te meer hoe kwetsbaar je bent... En zolang ze zelf nog niet kan zeggen wat haar scheelt, moet ik me maar zorgen maken ... gelukkig kan ik hier mijn ei kwijt.. Al kan ik me wel voorstellen dat jullie ondertussen denken daar heb je haar weer met haar gezeik...
niet zo gek doen, we zijn allemaal bezorgd! noah krijst ook al heel de middag.. pfffffff... denk dat ie pijn heeft in zn darmpjes. hij is heel moe maar na een half uurtje krijst ie de boel al bij elkaar! was zoooo blij dat man thuiskwam! en dan morgen ook nog eens de prikjes..
He Gina bah dan heb je het ook wel even gehad denk ik.. kan het zijn dat hij idd krampjes heeft, heeft hij al weer even niet gepoept?
Lekker ff in je eentje een stukje gaan wandelen Gina. Laat je man even met Noah bezig zijn. Met krampjes kun je hem toch nauwelijks helpen. Onsukkie: begin nu met de lesjes op vlinderpsp... Ga ipv woe morgen met Max naar cursus, want ga woe met mn zusje, Ruben en Max toch lekker een dagje naar mn ouders op de camping!
ben net terug uit het ziekenhuis met beau ze had bloed in haar ontlasting ik schrok me dood ik bellen met de huisartsenpost en mocht direct labgskomen met de luier daaraangekomen heeft de kinderarts haar nauwkeurig nagekeken en ook naar die rotuitslag die maar niet weg wil gaan nu heeft ze dus douwworm in haar gezicht en ik moest hyperallergeen voeding proberen ik heb nu ipv nutrilon friso gekocht en ga zo de 1ste fles geven het bloed en slijm in de ontlasting komt van de endeldarm en kan een prikkeling zijn op de allergie reactie van de voeding en ze spoog ook zo de hele dag water op en 2 poepluiers op 1 dag dat is echt veel voor onze kleine beau pfff nou gelukkig viel het allemaal mee maar vanaf dag 1 zit me de voeding niet lekker hopelijk bevalt die haar veel beter zal weer ff wenen voor dr worden als ze maar geen krampen ervan krijg ze is ook zo onrustig nou ga een flesje maken voor me meisie en dan kijken of ik om 9 uur nog naar de zwgym ga