Das ff schrikken Fiona. Hopen dat Beau het beter doet op de hypoallergeen.... Als je gaat, nog veel plezier bij de gym, ga je niet dan veel plezier thuis
Jemig kan me voorstellen dat je je helemaal kapotgeschrokken bent! gelukkig viel het allemaal mee met de kleine beau. Hoop dat het beter gaat met deze nieuwe voeding. Als de arts overigens denkt aan een allergische reactie op de voeding. Kan het dan ook koemelkallergie zijn of gewoon omdat de standaard nutrilon niet genoeg hypoallergeen is? Ben wel benieuwd, Nou nu even lekker rustig op de bank bijkomen van alles!
jeetje fiona, dat is ff schrikken dan! hopelijk is deze voeding beter. als je gaat have fun op de gym. maar ik persoonlijk zou lekker thuis blijven. ook al is eruit zijn wel even lekker..
thank meiden net weer huilend wakker dus flesje gegeven met de friso het ging er redelijkgoed in 125 cc van de 135 cc dus perfect nu zit ze weer in haar wippertje die ze helemaal geweldig vindt ze had nurtilon onmeo tegen spugen en darmpjes de arts zei dat ze haar niet hoefde te prikken nu nog op koemelk allergie ik moest eerst ff kijken hoe ze reageert op de hyperalorgeen ze zei wel ivm de uitslag en het inrustig zijn en de voeding die nooit lekker heeft gelopen dat 1 en 1 twee was dus mischien toch een koemelkallergie ik mocht de voeding proberen het kon in ieder geval geen kwaad vondt zei ik heb de friso genomen op aanraden van een vriendin van me zei zei dat ze van friso geen last had van kramp en spugen ect ect nou klop het af ze heeft normaal een klein mondje net terug gegeven maar niet zo erg als de voedingen daarvoor heb haar gewoon 2x een nieuw truitje aan moeten doen omdat ze helemaal onder een soort waterige spuug zat nou ik kijk nog ff of ik naar gym ga ze zit vrij relaxed in de stoeltje haha
please onsukkie tell me hoe doe je dat nou precies want ik snap gewoon niet hoe ik erop kom op dat digiscrap en ben vreselijk jarlours op je mooie creaties xxx
ik ga met mannetje een film kijken die ik opgenomen heb van de week. Ruben slaapt nog lekker, dus ff tijd voor onszelf!
Fiona maar als ze haar verdenken van koemelk allergie dan is daar toch weer speciale voeding voor? Of was dat nog niet nodig? Nou rustig aan hoor ! Knuffel voor jou en je meissie
ben er ff kort: ice: jeej wat is luna gegroeid hehe...nee serieus, is echt hoor fiona: zodan heavy, dat is ff schrikken! hopelijk bevalt de friso! hier werkt het super (ff wennen de eerste daagjes, maar dan heb je ook wat en dat is met elke voeding he, wennen) succes ermee! onsukkie: mooi hoor! hoe doe je dat? waar haal je de ideeën, voorbeelden etc vandaan? erg gaaf! anastacia: heerlijk toch dat je dan ff je ei kwijt kan op het forum! gewoon blijven doen! doen we allemaal terzijndertijd denk ik... gina: succes alvast voor de prikjes morgen! enne nu snel ervandoor: filmpje kijken met vriendjelief hier alles rustig, al is mevrouw voor het eerst erg alert in de avond, ze ligt wel in bed maar hoor haar veel meer geluidjes maken en ze ligt ook langer en vaker tussendoor wakker krijgen we alweer een sprongetje? hmz...straks het grote oei-ik-groei boek lezen fijne avond meiden!
anaS ze had het over eerst allergeen proberen want mischien als dat helpt dan heeft ze ook geen koemelkallergie ze wou haar nog niet prikkenerop en dat vondt ik ook niet erg ze ligt nu heerlij tevreden in haar wiegje ze heeft ook amper gespuugd nog ect ect oo ik hoop zo erg dat dit nueindelijk wel de juiste voeding voor me kleine meissie is nou meiden spreek jullie morgen
Ik hoop het ook Fiona, wat kun je toch een zorgen hebben he om je kleine wondertje! Hoop dat het nu wel voorspoedig gaat en dat ze lekker opknapt.. Ben je al een klein beetje van de schrik bekomen?
Godverdommmeeee... Morgen moet ik op nacontrole bij de VK. Krijg ik net als verassing mijn maandstonden. De eerste keer in 10 weken dus. Geweldig weer. Iemand die mij kan vertellen wat ze juist tijdens die "nacontrole" doen?
bij mij was het bij de gyn maar dat was gewoon een praatje over hoe je de bevalling had ervaren enzo.. niets bijzonders.
Ik was bij de vk en kreeg een volledig inwendig onderzoek, naar mijn bekkenbodemspieren etc. Ik zei al dat ik nog nooit zo'n uitgebreide nacontrole had gehad, bij de vorige 2 moest ik naar de gyn. die doen dat veel minder uitgebreid is mijn ervaring!
Zo, wij zijn weer terug, we zijn naar de ikea geweest en hebben een opbergkast voor het speelgoed voor op de slaapkamer van de 2 oudste meiden gekocht, en een matras, dekbed en kussen voor Tessa want donderdag komt het stapelbed en dan gaat het ledikantje naar zolder totdat Iris er klaar voor is! Lekker bij de Ikea gegeten, was makkelijk. Wel onhandig hoor zo'n koemelkvrijdieet, geen pasta's etc. Geen sauzen, geen toetje
Ja, dat is super vermoeiend, heb dat ook geddan bij onze Kim, zij was te vroeg geboren, kon daardoor niet uit de borstdrinken, en heel moeilijk uit een fles dus was ook altijd erg lang bezig, was voor mijn gevoel net klaar en dan kon ik weer, echt slopend! Bij een eerste lukt dat ook net, ook al schiet je er zelf dan erg bij wbt tijd voor jezelf, maar bij een 2e of 3e kindje is dat gewoon niet te doen, heb altijd gezegd dat als het weer zo zou lopen dat ik dan de fles ga geven. Wel keigoed dat je het al zolang volhoud!