Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Oei Fiona, da's ect wel even schrikken, hoop dat het met de nieuwe voeding beter gaat!

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
  3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    dank je wel.. 2 uur na die slechte voeding ewrd ze wakker en weer enorm hiulen om 1645 ofzo heb gewoon weer een fles gemaakt, want ze heeft maar weinig op vandaag dacht ik... wat doet ze drinkt ze 160cc":) dus ik weer blij..
    En nuj ligt ze wakker en lief in haar wippertje .. ga haar zo verschonen en dan gewoon een fles geven en naar bed en dan zien we morgen wel weer

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik had geen enkele hechting! Ik denk dat het gewoon verschilt per vk, maar de gyn, doet niet veel vond ik, een gesprekje over voorbehoedsmiddelen, even mondeling over hoe het gaat, of je alweer geslachtsgemeenschap hebt gehad, en bij mij ook altijd even de bloeddruk meten, zelfs mijn hb werd niet geprikt!

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Gelukkig Anastasia!

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo, heb weer flink aan mijn berichten aantal gewerkt!

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga morgen ook voor de nacontrole en de verloskundige heeft mij verteld dat het een kwestie van even bijpraten is en ik krijg ook de gelegenheid om vragen te stellen over de bevalling. Als ik klachten heb kijken ze het na (voorzover mogelijk)

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Netjes hoor!

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden ga slapen beau slaapt ook net pas hopelijk hebben we morgen een betere dag als vandaag met ellende en spugen pff heb het wel weer gehad voor vandaag me lieve meisje

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier net echt weer een drama en dat is nog zachtjes uitgedrukt.
    Om 2300 verschoond, en begonnen met een fles na 80cc begon mw echt heel erg hard te krijssen, als in HEEL erg hard, overstrekken en alles..
    Werd er echt heel verdrietig van, zat te huilen op de bank.. mijn man heeft haar maar van me overgenomen en nu hebben we haar in bed gelegd..
    Maar goed, dat zal wel wat worden de rest van de nacht.
    BAH
    Voel me echt niet goed..

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anaS als het geen krampjes zijn want dan hebben ze JUIST zuigbehoefte ect en dronk beau de hele tijd maar wel met heel veel geknoei zal ik morgen gewoon het cb bellen hoor! en anders de dokter bellen ik heb nou al zo vaak dokter en cb en nu ook het ziekenhuis gehad maar anders wordt je alleen maar onzekerder en die kleine voelt dat ook aan! echt gewoon bellen en dan weten hun mischien wat
    achteraf ben ik best wel geschrokken van die kleine beau met haar bloed en slijm ik hoop dat het iets eenmaligs was ga nu lekker bij haar liggen want ze ligt in het grote bed;) doei meiden

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    O lieve Janny, ik wilde dat ik je kon helpen, vind het zo zielig voor jullie. Morgen idd bellen naar iemand die haar na kan kijken of advies kan geven, want zo werkt het echt niet. Knuffel voor jullie alledrie!

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Verwen haar maar lekker hoor in het grote bed, dat is ook goed voor jullie als paps en mams. Slaap lekker!

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga ook op één oor, tot mijn meisje zich weer meldt. tot morgen!

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    misschien zat ze nog wel vol omdat ze al extra had gekregen? dat is misschien ook nog een mogelijkheid...
    En de enige verklaring die ik heb,
    Als de 1e fles in de ochtend ook zon drama is dan bel ik idd de huisarts maar op...
    Ik hoop dat het een sprongetje is... ze is verder niet koortsig, ze heeft ook flink gepoept dus ik weet het niet meer..

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier net weer wakker... speentje gegeven ben benieuwd hoe laat ze nu weer komt... kan nooit heel lang duren..

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen!

@janny, meid hoe is de nacht gegaan? sliep ze lekker? Ik hoop het voor je!

Hier is Noah gisteravond heel de avond aan het gillen geweest vanaf uur of twee smiddags.. werd er helemaal verdrietig van! Hij bleef ook elke keer in zn huilen hangen.. zooo zielig! Hij had pijn bij poepen,miss van binnen een wondje ofzo want aan de buitenkant konden we niks vinden. om half negen ging hij in badje en toen had hij net een beetje gepoept, badje ging gelukkig goed.. daarna flesje en tijdens flesje poepte hj weer heel veel... toe lekker bedje in en binnen kwartier sliep hij al.. en hij slaapt nog.. laatste voeding was om negen uur dus ga hem er nu uithalen!

Ik hoop dat dit vandaag niet weer zo gaat dan vrees ik namelijk het ergste samen met de prikjes... snik snik!

Kuss

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    gina succes met de prikjes voor noah!

hier heeft mw het met speen tot 7uur uitgehouden hangy nu aan de fles.. ben benieuwd wat ze drinkt..

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    inmiddels 90 cc op dus dat is wel mooi.. nu even boertje en dan weer verder

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    nou totaal 140cc dus dat is eigenlijk best netjes voor haar...
    ze lijkt zich ook goed te voelen dus dat is gunstig.!

Deel Deze Pagina