Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Fijn zeg dat ze zo goed gedronken heeft vanochtend!
    En lekker geslapen vannacht

@marieke; sterkte, veel anders weet ik niet te zeggen...

@ Fiona; wat schrikken zeg; hopelijk helpt de nieuwe voeding

@onsukkie; leuk hoor die digiscrap creaties

verder niet alles teruggelezen...

gister after-zwangerschapsgym gehad, stonden we met z'n alleen te vroeg, foutje in de brief... :( grrr voortaan om 20.45 uur beginnen ipv 19.30 balen zeg

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    @Janny, fijn zeg dat ze zo goed gedronken heeft! Dat scheelt weer! Noah spuugde vanochtend best behoorlijk, zeker voor zijn doen (spuugt echt nooit) en heeel veel gepoept.. is wel vrolijk nu en heeft geen verhoging zo te voelen..

Marieke stuurde me gister smsje dat ze onderweg naar huis was. Het ging nog steeds met het uur slechter met haar vader en het was moeilijk haar ouders zo achter te laten. Haar zusje was onderweg daar naartoe dus dat was enigzins een geruststelling! Neia was ook uit haar doen volgens Mark, maar ja dat is logisch zonder je mama!
    Ze had ons allemaal gemist!

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    arme marieke bah wat heb ik met hun allemaal te doen.

4. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Meiden!

Onze Ian, heeft ie nu niet de looks van zijn mams?

In het ziekenhuis was iedereen maar bezig van "een klein Kevintje" maar vergelijk nu zelf eens...

Lijkt ie nu ook niet wat op mij? :oops:

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee hoor, maar enige kennis van paint shop pro is wel handig, al leer je dat ook wel gaandeweg hoor. Je kunt het best af laten drukken, ga ik wel doen in elk geval.

6. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Fiona, hoe gaat het nu met Beau met de nieuwe voeding, al iet beter?

@Lafo, hihi, ha aanklagen….hopelijk is het niet nodig!
    En Devrim slaap helaas ook nog niet, dus veel kindjes wel maar jammer genoeg snapt ie van mij het nog niet ;)

@Witte Reus/Evelien, hier hetzelfde hoor. Ik moet Devrim echt bij het eerste teken dat hij slaapt krijgt wegleggen want ander wordt hij steeds drukker en gaat hij echt huilen en duurt het erg lang voordat hij weer rustig is en uiteindelijk slaapt. Hij kan die moeiheid dan niet meer aan ofzo en raakt over dat punt heen. Dus hier ook bij het eerste gaapje of iets anders gelijk in slaapstand…(helpt nog lang niet altijd hoor…)

@Evelien, ennn…heeft Iris het echt te pakken en afgelopen nacht weer lekker doorgeslapen?

@Anastasia, hoe gaat het vandaag met het drinken van Laura? Wat zegt het cb?
    O, lees al dat het flesje vanochtend beter ging. Ik duim voor je dat het vanaf nu wat beter gaat.

@Onsukkie, wat een leuke dingen heb je al gemaakt. Super! Wat doe je er dan uiteindelijk mee, afdrukken of …….?

Nacontrole bij de gync stelt idd helemaal niets voor, alleen maar een praatje en verder niets. Ze heeft bij mij niet eens naar het litteken gekeken, vond ik ook wel raar.

@Gina, succes met de prikjes vandaag!

@Wishful, ik zie toch zeker een gelijkenis met jouw foto idd. Leuk trouwens zo die foto’s naast elkaar.

Afgelopen nacht heb ik Devrim voor het eerst op z’n buik laten slapen nachts. Wel een beetje eng maar ging natuurlijk gewoon goed. Had wel het wiegje echt naast mij neergezet en een nachtlampje aan zodat ik gelijk hem goed kon zien als ik wakker was. Hij was wel al om 04.00 uur wakker maar tussendoor niet wakker geweest dus dat is al een winst want de afgelopen tijd was hij tussendoor ook vaak even wakker en moest ik hem z’n speen geven. Na de fles om 04.00 uur heeft ie weer tot 08.00 uur geslapen en ook dat is al weer een stuk beter dan hiervoor! Nu moet hij nog doorhebben dat ie best mag doorslapen tot uurtje of 07.00 en dan is mama helemaal tevreden ;)
    En vanochtend in de box alweer 2 x van buik naar rug, zo grappig om te zien.

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen!

Wat een heerlijke nacht! Ruben was om 20.30 wakker en heb hem toen laten clusteren dwz. fles, ff box, borst, fles, borst om 22.00 naar boven, verschonen, knuffelen, laatste keer borst en meneer lag gewoon om 22.15 te slapen! Heeft het ook volgehouden tot 04.45, dus netjes 6,5 uur. Toen gevoed, het was zulke snelle melk dat hij er haast niet tegen kon drinken :( Na 9 min hield meneer het voor gezien. Verschonen, knuffel en weer in bed. Heb hem ook niet weer gehoord, zal tegen 05.15 weer zijn gaan slapen (zo niet eerder) en werd weer wakker om 09.30! Net de eerste borst gehad en ligt nu een kwartiertje in de box. Kon ik ff mooi een broodje eten. Hij begint het nu niet leuk meer te vinden, dus gaan naar boven, wassen en kleertjes aan. Dan andere borst en nog ff knuffelen en kijken of hij dan weer wil slapen.
    Kom straks ff echt bijlezen en reageren!

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    oh trouwens, hier geen broertje of zusje voor noah onderweg gelukkig hahahaah!

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    daar zal ik je dan maar mee feliciteren :D

10. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    toch wel een opluchting zeker?

Ik ga maar eens de beneden verdiepen een grote beurt geven, dus laptop uit want anders wordt het helemaal niets....

Tot later.

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo, heb Ruben op bed, gestreken, was aangezet en met Max uit geweest.
    Nu ff lekker rustig kopje thee en dan nog de wc schoonmaken. Verder als de was klaar is dat nog ff ophangen en meer heb ik niet op het programma vandaag. (qua huishouding dan).
    Ga zo nog ff oefenen met digiscrappen,
    vanmiddag met Ruben naar het cb om te wegen,
    dan Max ophalen en naar mn zusje (daar gaan we eten)
    Ruben daar achterlaten en met Max naar training
    dan Ruben weer halen en lekker naar huis.

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    een voorzichtig lachje...

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    kijk eens: ik met al mn nijntjes!
    Ik vind ze zooooo leuk!

14. Heej meiden!

sorry heb ff weinig tijd.. gister de hele dag wezen shoppen en savonds even bij mijn ouders langs geweest.. vandaag werkhuisje doen.. schoenmaker.. mediamarkt.. en t huishouden en boodschappen.. dus hoop dat ik daarna nog ff tijd vind om bij te lezen!

Marieke heel veel sterkte!

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    ja zeker een opluchting! tweede is leuk hoor, over een paar jaar hahaahahaha...

noah is lekker aangekleedt, gevoedt en vrolijk en klaar om naar cb te gaan :(.....
    papa komt ons over kwartiertje ophalen en dan richting de prikjes... hoop dat ie er niet xo'n last van heeft!
    vanmiddag vriendinnetje op visite dus altijd gezellig!

tot straks meiden!

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    succes met de prikjes Gina... en veel plezer vanmiddag (hopelijk ook met een vrolijke Noah)!

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    heeey meiden,

ff snel een berichtje want mijn hubbie heeft vandaag vrij :D

stonden we bij het zwembad, ja mevrouw ivm vakantie is er geen babyzwemmen :( snik...

dus gaan zo ff naar de stad wandelen ff naar hans anders want ik heb sterk het idee dat door de zwangerschap mijn ogen achteruit zin gegaan :(

@Anastacia hoe gaat het met Laura?

@evelien, hahah toen ik het nog een keer over las moest ik er ook om lachen. ook al is het idd erg serieus!

@Friendly, jij ook een hema fan ;) vind het zo'n leuk dekentje.
    wat fijn dat het nu beter met Ruben gaat! voel je je zelf ook een stuk prettiger niet ? hopen dat het morgen beter weer word als je naar je paps en mams gaat op de camping.

@Deentje.. haaai heb je lekker gesjopt? wat heb je allemaal gekocht?

@hellen, ga jij ook babyzwemmen met Cas? in de boekend word per baby leeftijd ingedeelt.

@Fiona, hoe gaat het met jou kleine meid? al een beetje van de schrik bekomen?

oh hahah Wij hadden zondag wat leuks. Wij gingen een stuk wandelen en een poes van ns was ook buiten. Is dat gekke beest helemaal mee gewandelt. hebben zeker 20 min gewandelt. toen we op de helft waren hebben we de kat in het boodschappen mandje gelegd.. en dat vond ze kaasje, en toen ze een vogel zag was het weg kat en hallo vogel :D hihihi....

iedereen keek ons gek aan!

oei mijn mannetje zit te wachten tot dat we kunnen gaan dus....

tot snel.

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @gina, pfffffffffffffffff zal zeker een pak van je hart zijn he, ook al is het dan wel gewenst wil je toch wel even wachten lijkt me! gek he normaal vind je ongi niet zo leuk, en nu ben je blij dat je ongi bent geworden!

19. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    hallo meiden!

hier een wakkere mams met een heerlijk slapend meisje :) ze ligt gewoon in dr box te slapen :confused: doet ze anders nooit! ben nu aan het twijfelen of ik haar laat liggen of dat ik haar toch naar boven breng...
    net boodschappen gedaan, nu 3 wassen om weg te strijken :cry: arme ik...

gina: succes met de prikjes enne gefeli met de geen-broertje-of-zusje-melding ;)
    deentje: lekker shoppen! waar heb je geshopt? ook een druk programma dus vandaag, nou succes ermee!
    friendly: leuk die foto's! mooi mannetje! :D digiscrap se en veel plezier bij je zusje!
    askim: poets se dan maar!
    nacontrole: hier niet gehad :( misschien omdat ik verhuisd ben? meja, heb er ook niet echt behoefte aan geloof ik...
    wishful: lijkt sprekend op jou zeg als je de foto's vergelijkd! yeah!
    marieke: sterkte meid! echt heel naar allemaal...bah...

verder nog niet terug gelezen...

denk dat ik mijn meisje toch ff boven ga neerleggen en dan meteen ff boven de strijk ga doen...pff...hoop dat het snel klaar is!
    tot straks meiden!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hallo meiden goedemorgen!

Gina succes meid met de prikjes van Noah, Amy moet er donderdag aan geloven :cry:

Witte reus oh wat balen zeg dat het babyzwemmen niet door ging :(
    Daar heb je je dan helemaal op verheugd, klote zeg.....ennuhhhh hoevel vingers steek ik op ;) grapje

Deentje zo jij ook al lekker druk, wat ga je allemaal kopen meid :D

Zo ik ga zo een beetje terug lezen.....gisteren zouden toch mijn collega's koem (5 stuks) nou was het gister echt hondenweer en heb toen mijn schoonmoeder gevraagd even langs te komen om op Amy te passen zodat ik in alle rust wat boodschapjes kon doen en later ook Ramon gecharterd die had zowaar even tussendoor tijd om er bij te zijn, wij wachten 13.00 geweest en toen was het bijna 14.00 ik al een paar keer gebeld om te vragen waar ze blijven zitten ze alweer op het werk omdat ze me huis niet konden vinden :x :x :x :x zijn TomTom deed het niet goed en dan bellen ze ook niet even, wat denken ze wel niet grrrrr
    Ramon helemaal over de rooie vanwege z'n tijd en ik heb tegen m'n collega's gezegd leuk en aardig maar die schommelstoel wil ik echt nu hebben want anders heeft ze er niets meer aan en toen heb ik de cadeaus opgehaald bij m'n collega thuis want ik kan wel de weg vinden ;)
    Dus de schommelstoel van Fischerprice is een grote hit, Amy vind het heerlijk!
    Ze viel er van in slaap!
    Verder heb ik nog een knuffel en een speelgoed van Playskool gehad en 80 euro aan bonnen!
    En een leuke kaart waar m'n bazin niets op geschreven heeft en dus ook niks gedoneerd, wat had ik anders verwacht ;)

Deel Deze Pagina