Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gina ja ben blij voor je dat Noah nog even geen broerje of zusje krijgt ;)
    En deze angsthaas gaat vandaag maar een test kopen samen met me vriendin die komt zo langs die zal het allemaal wel grappig vinden om die test voor me te kopen!

Witte reus nou laat die ongi maar komen hoor, ben er helemaal klaar voor!

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Lies succes met strijken en als je klaar bent heb ik nog wel een stapel liggen hoor voor je ;)

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende

Ja, zelfs nog langer van 21.15 tot 8.15! Geweldig, slaapt alleen ''s nachts al 11.00 uur, dat is net zoveel als sommige beebjes op een dag doen, als ik het goed gelezen heb! Heerlijk, merk dat het ook goed is voor Iris, ze slaapt nu al weer vanaf 9.15 uur!

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Fijn dat je de keus heb om nog even te wachten op een 2e, geen testje nodig dus.
    Als ik nou voor jou duim dat Noah geen last heeft van de prikjes dan doe jij het voor mij, Iris mag nl vanmiddag ook om 16.30 op voor de prikjes!

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Gelukkig!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Anastacia zo te lezen gaat het goed met Laura!

Hier een grote spugerd vandaag net als Noah spuugt ze bijna nooit maar ze had geen boertje gelaten en dan weet ik het wel weer......
    Alles zat onder incl mijn bed die ik net verschoond heb!

Askim zo wat knap dat Devrim al omdraait, volgens mij zijn jongetjes daar veel sneller in, als ik Amy op haar buik in de box neerleg dan blijft ze zo liggen en tilt haar nek niet goed op dus dat moeten we denk ik vaker oefenen.

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Evelien wat fijn dat Iris zo goed doorslaapt!
    Hoeveel voedingen krijgt ze per dag?

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Marieke, meid wat moet het moeilijk zijn geweest om je ouders daar achter te laten en andere kant ook weer fijn om even naar Neia te gaan, heel dubbel. Is er al meer duidelijk of je vader naar nl vervoerd mag worden? Hoop van wel, lijkt me wat minder gecompliceerd, want zonder afstand en taalprobleem is het moeilijk genoeg allemaal! Heel veel sterkte en een dikke knuff.

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik neem aan dat jij de middelste bent, vind zeker dat jullie op elkaar lijken!

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ga het eens proberen als de schoolvakantie is afgelopen!

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    [quote askim ]Afgelopen nacht heb ik Devrim voor het eerst op z’n buik laten slapen nachts. Wel een beetje eng maar ging natuurlijk gewoon goed. Had wel het wiegje echt naast mij neergezet en een nachtlampje aan zodat ik gelijk hem goed kon zien als ik wakker was. Hij was wel al om 04.00 uur wakker maar tussendoor niet wakker geweest dus dat is al een winst want de afgelopen tijd was hij tussendoor ook vaak even wakker en moest ik hem z’n speen geven. Na de fles om 04.00 uur heeft ie weer tot 08.00 uur geslapen en ook dat is al weer een stuk beter dan hiervoor! Nu moet hij nog doorhebben dat ie best mag doorslapen tot uurtje of 07.00 en dan is mama helemaal tevreden
    En vanochtend in de box alweer 2 x van buik naar rug, zo grappig om te zien. [/quote]

Nou dat is ook al heel lekker!, En dat doorslapen komt ook wel, als je het helemaal niet verwacht, Iris ging het ook zo opeens doen, had het totaal niet verwacht!

12. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    keuken en wc zijn schoon, ff relaxen met een kopje thee ;)

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Klinkt ook goed! Ruben zit echt beter in zijn vel he de laatste dagen, fijn voor je!

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
  15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gelukkig, nog maar even wachten lijkt me.

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fiona zoo meid wat zal jij geschrokken zijn zeg, bloed in haar luier vinden :confused:
    Allergische reactie dus...ik hoop dat deze voeding beter gaat, ik zweer bij dat spul, wij hebben ook van Friso Hypoallergeen en het is duur maar ze raegeert er heel goed op, hopelijk doet Beau het er ook goed op!
    Hoe gaat het nu?

Evelien met vlagen kan Amy zichzelf vermaken maar ze is ook wel snel dingen zat, ze moet veel nieuwe impulsen hebben merk ik.
    Zo als nu dat schommelstoeltje dat vind ze geweldig!
    Merk ook dat ze veel wil zitten op schoot, niet meer liggen.
    Ze wil alles zien!
    Gister zijn we naar de sushibar gegaan met vrienden en ze heeft bij m'n vriendin de hele avond op schoot gezeten want de kinderwagen is niet interessant als er niet gereden word!
    Trouwens me helemaal ongans zitten (vr)eten aan alles wat ik tijdens de zwangerschap niet kocht!

Katje zo dat is balen dat jullie te vroeg waren, ik heb nog steeds niets vernomen van nagym......en een ander meisje waar ik contact mee heb ook niet....maar nagym is volgens mij overal wel achterlijk laat!
    Bij ons ook iets van 21.00 tot 22.00!

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik kan het niet meer terugvinden, maar hoe zit het ook alweer met de meeting, hoelaat/waar/wie gaat er mee. Die lijst ben ik even kwijt geloof ik.

Is misschien wel leuk dat nog even neer te zetten, misschien zijn er toch nog meer mensen die denken: ik ga toch wel ff mee!

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Kan denk ik niet zoveeel kwaad, je lijkt je verder goed te voelen, dus en alles functioneerd weer, als je ergmoe bent steeds zou je wel even je hb kunnen laten prikken bij de ha!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Over Marieke gesproken ik ben natuurlijk de laatste tijd niet veel op het forum geweest en heb ook de puf er niet voor om alles terug te lezen :oops: dus kreeg ik gsiter van haar een smsje maar ik snapte er niets van dus heb ik haar gebeld en ach het is zo zielig allemaal :cry: :cry: heb zo met haar te doen....ze heeft al zoveel over haar heen gekregen en nu dit weer, ik hoop zo dat ze het kan regelen dat haar vader hier naar NL vervoerd kan worden en dat hij opknapt in hoeverre dat mogelijk is.
    Lieve Marieke we denken aan je heel veel liefs!

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende

Leuk zulke collega's, dat ze het niet vinden is tot daar aan toe, maar behalve tom tom heb je tegenwoordig toch ook nog wel je mond, of een mobiel? Echt niet tof dat ze dan ook nog niet even bellen.

Deel Deze Pagina