Evelien: zou het niet zo gek vinden als Iris overdag niet meer gaat slapen, jeetje wat een nachten zeg! Ja het gaat echt beter met Ruben, heb toch echt het vermoeden dat het vnl komt door al die liters venkelthee die ik op een dag drink. Maar ja, zeker weten doe ik het niet, dus laat het lekker ff zoals het nu gaat! Nacontrole: hier was het ook een simpel gesprekje over hoe je alles ervaren hebt, hoe het nu gaat, hoe het gaat met de anticonceptie, of je al weer gevreeen hebt en hoe je dat vond. Als je wilt willen ze wel naar je onderkant kijken, maar in de meeste gevallen doen ze dat niet omdat mocht je ergens last van hebben je wel eerder aan de bel getrokken zou hebben. nacontrole is hier btw ook vrij, je moet zelf een afspraak maken als je het wilt.
Meeting 26 juli om 12.00 te Hoog Catharijne Utrecht Afspreekpunt Mc Donalds in Hoog Catharijne Wie gaan er mee: Onsukkie Lafo (Marieke) Hannah Evelien Daphne Fiona Will Jvtje Katsas Meiden zorgen jullie ervoor dat je in ieder geval iemands mobiele nummer hebt!
Ja, ik vind het ook verschrikkelijk voor marieke, ze krijgt het een na het andere te verstouwen, lijkt geen einde aan te komen. Het leven zit maar raar in elkaar, de een is voor het geluk geboren en da ander krijt de ene rampspoed naar de andere!
Ja die nacontrole stelt idd niets voor en de gyn vroeg niet eens of ik al gevreeen had ofzo wel over anticonceptie, daar ben ik heel goed in ahum
Evelien ik lees nu net dat je een koemelkvrijdieet volgt en dat helpt dus heel goed bij Iris zo te lezen, lijkt me wel lastig maar het helpt en dat is het voornaamste! Dus het is een koemelkallergie?
wat laat jij nu eigenlijk allemaal staan Evelien? Ik alle melkproducten, sausjes, kolen, chocola en cafeine. Vind het echt een wereld van verschil, eigenlijk ongeloofelijk! Lafo: als Utrecht niet zo ver was zou ik zeker komen op de meeting. Maar het is me echt te ver reizen...
Hannah jeeeeehhh een tweede gesprek \/ wanneer gaat dat plaatsvinden? Daam ik moet officieel ook 1 september weer beginnen en idd we hebben nog meer dan een maand, posi blijven
Ben aan de lunch, 3 boterhammetjes met vlees en een kopje cupasoup voor de kou . Daarna als Ruben tenminste nog slaapt een begin maken met de papiertroep opruimen. Heb eindelijk de kindertoeslag van de afgelopen maanden binnen dus het is tijd om geld op Ruben zn rekeningen te storten (maar dan moet ik dus eerst zn rekeningnummers vinden )
Zo je hebt het er in ieder geval uitgegooid, tsjongejonge hier zou ik ook niet blij mee zijn, heb je dit ook zo gezegd tegen je man?
Zeker weten doe ik het niet want ik ben begonnen met koemelkvrij eten, sab simplex druppels en de regels van regelmaat en ritme op te volgen. Ook denk ik dat er veel dingen samenvielen, oa, sprongetje, eerste menstruatie met als gevolg dat de bv terug liep en dat viel ook nog eens allemaal in de vakantie met mijn schoonfamilie, dus Iris was niet in haar vertrouwde omgeving en temidden van heel veel mensen die ze nog niet goed kende. Dus wat het nu geweest is? Het deed me wel denken aan Kim, en ook voor de vakantie ging het al steeds slechter. Voorlopig verander ik even niets, over 2 weekjes ga ik wel eens even provoceren om te kijken of ze op koemelk reageert!
Nog een dik kwartier van Groningen, het is vanaf hier met de trein ruim 2,5 uur en dan moet ik eerst ook nog 20 min lopen naar het station, dus ben dan haast 3 uur onderweg. Dat kan ik Ruben nog niet aandoen, en dan x2 (ook terug) nee dat zie ik echt niet zitten.
Askim wat leuk dat jullie naar Turkije gaan, volgende week zitten wij in het vliegtuig op weg naar Spanje
hier ook nog de combi met rust en regelmaat, Hij slaapt nu alle slaapjes boven in de inbakerdoek en 1x beneden in de kw zonder bakerdoek (dan gaan we boodschappen doen etc. )ik ga er vanuit dat ik volgende week eens moet provoceren als ik bij de ha geweest ben... Ga nu eerst maar ff genieten dat het zo goed gaat!
Dat snap ik, wilde het weten ivm dat ik nog wel een plekje vrij heb in de auto maar Groningen is net iets uit de richting
heerlijk zeg Spanje... maar ik zou er als een berg tegenop zien om met de kleine te gaan vliegen (alhoewel dat wrs best mee zal vallen...)