Melkprodukten, koolzuurhoudende drankjes en ben matig met koffie, geen chocoal,scherpe kruiden en uien prei tomaten etc. Kool eet ik nog wel, lijkt ze geen last van te hebben! Eet ook geen zichtbare pinda's en noten etc. Vind het verschil ook duidelijk maar weet nieet zeker of het alleen aan mijn dieet ligt, zoals ik net al schreef. Maar Iris laat in ieder geval wel veel minder scheten, lees bijna niet meer! En ook heeft geen krampjes meer!
Ja ik ook wel een beetje maar kan me herinneren van me nichtje die was ook 2 maanden oud dat het best meeviel! Ik vraag me alleen af of Amy extra mag drinken met die hitte daar, zal dat eens vragen aan het cb donderdag.
Hihi dat bedoelde ik ja, rust en regelemaar, vond het ritme al zo gek klinken, al komt het wel op het zelde neer!
ach het is alleen killing als je weet dat er twee repen in huis liggen en dat je man er elke avond een stukje van eet Zodra ze op zijn koop ik het voorlopig dus echt NIET! Moet eerlijk bekennen, de chocola nu niet eten valt in het niet bij het niet mogen eten van filet americain tijdens de zw schap...
Iris slaapt nog steeds! alwee 3 uur een kwartier, zit dus al op 14 uur slaap. Ik tel eens even vandaag tot aan bedtijd
Ik zat net een boterham met hagelslag te eten toen je dat zei en toen dacht ik zo dat is erg geen hagelslag meer maar als je toch niet zo houd van chocola is het niet zo erg, gebak is ook erg lekker, zeker als je het niet mag!
Eigenlijk als je het heel goed zou moeten doen het koemelkvrije dieet mag je dus ook geen samengesteld vlees meer eten, daar zit ook altijd melk inverwerkt, oa filet americain, boterhamworst en al dat soort vleeswaren, dus alleen puur vlees mag, zoals bv rosbief! Ik hoef gelukkig alleen nog maar de zichtbare melkprodukten te laten staan!
met ons gaat het nu heel erg goed, ben weer heel erg gelukkig. isa komt nu om de 3 uur en hij slaapt langer daar ben ik heel erg blij mee en ik weet niet wat er afgelopen 3 weken aan de hand was. hopen dat hij nu zo door gaat, dan wordt hij, ik en iedereen gelukkig!
Amy slaapt ook nog die moet zo een fles dus ga haar wakker maken, m'n vriendin komt zo langs dus nog ff het huis aan kant gooien. Meiden tot snel!
Hel lijkt dat alle beebjes het wat beter gaan doen nu, weet niet hoe het met Neia is nu natuurlijk, dus hou een slag om mijn arm.
nee ik ben niet gegaan, want ik voel me nu heel erg goed en gelukkig, dus het had geen zin om te gaan.
Eerlijkbeertje, jou was ik gisteren nog vergeten te schrijven! Fijn dat het beter gaat met Deborah, jullie moeten ook een lange adem hebben zeg, lijkt me heel zwaar! Hoe gaat het met JOu, trek je het allemaal nog? In iedergeval wil ik je veel sterkte wensen!
Hé ladies! Ben ik weer ff Verjaardag was gisteren wel gezelli, alleen Luna was al een beetje moe na de fles, en toen kwam de visite ook steeds allemaal voor haar staan en haar betuttelen, nou dat vond ze echt niet tof Maikel en ik hadden van tevoren al afgesproken dat ze niet de hele kamer rond zou gaan, t was zo al druk genoeg voor haar, en als iedereen haar dan ook nog vast wilde houden, dan wordt ze helemaal zo onrustig Maar er vroeg toch iemand aan Maikel of ze Luna ff vast wilde houden (zy word deze week ook oma, en ze hadden ook een kadootje voor Luna meegenomen, dus ja, wat moet je dan zeggen hé, dacht maikel...), maar Luna vond dat ook nie zo leuk, ze moest steeds huilen, en die vrouw zat maar steeds heel bly tegen haar te praten, met een vry harde stem. ooooooooooooooooooh ik wou Luna wel uit haar handen trekken (en Maikels moeder ook hoorde ik later van haar hihi) Maar gelukkig pakte Maikel haar weer over, maar toen heeft t echt heel lang geduurd voor ze eindelyk sliep. Ze moest echt steeds huilen, en wilde zich niet overgeven aan de slaap. maikel en ik hebben lekker by haar boven op t kamrtje gezeten tot ze sliep! Zei tegen Maikel, we doen de laatste fles mooi thuis, dan is ze weer lekker relaxted. Dus haar daar met slaapzak en al in de maxicosi gedaan (en toen was ze uiteraard compleet knockout ), jasje erover heen, en toen lekker naar huis. Gelukkig heeft ze vannacht wel goed geslapen. Pffff ze moet er echt nog aan wennen aan t meegaan naar verjaardagen enzo. En ik ook Maar dat komt vanzelf hoop ik. Nou ff snel bylezen, en dan maar es ff naar de winkel....
ik heb ergens gelezen dat de beebjes tussen 5 en 8 weken een sprongetje periode hebben, dus denk dat alle beebjes sprongetje hadden.
Dat denk ik ook Nazli, en zo wie zo zijn de eerste weken vaak het moeilijkst, onze beebjes gaan allemaal al richting de 2 maand! Zo ga me gauw aankleden, zit nog in mijn pyama
zodan, ik ben ff strijken en mis meteen 180 pagina's (hehe)...maar goed: lafo, ik zou graag voor je strijken, maar ik zit aan mn tax voor vandaag hehe... gina/evelien: prikjesdag bah bah, succes evelien: 11 doorslapen dat is niet normaal zeg...jij voedt op verzoek he? lafo: buikliggen is hier ook niet echt geliefd, ze ligt wel eens op dr buik in de box, maar no way dat ze dan haar hoofd optilt! heeft ze wel gedaan, maar is nu niet meer interessant ofzo? als ze het probeerd gaat ze alleen hard huilen... askim: zo, jij bent ook lekker bezig geweest! relax se! lafo: zitten is hier ook gewenst haha, zodra ik haar neerleg is ze sneller aan het huilen en als ze dan mag zitten dan vind ze het helemaal geweldig! wat voor schommelstoel heb je precies? zijn die krengen duur? friendly: word je al die venkel T niet zat ondertussen?! wel fijn dat het zoveel beter gaat! nazli: fijn dat het goed gaat joh! hier is ons meisje de laatste dagen juist onrustiger...hmm...ik weet het ook niet zo goed, afwachten! zal wel ff een momentje van dr zijn...het is nog te doen houden jullie je kindjes echt wakker overdag of gaan ze regelmatig naar bed? en hoe lang spelen jullie met ze gemiddeld?