Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    nog in je pyama?! haha schaam je ;)

2. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    hey grappig, hier ook een Maikel aan mijn zijde ;)
    snap het helemaal hoor! waren vorige week op een verjaardag (schoonzus en zwager, zelfde dag jarig best grappig!) en ons meisje had het ook wel gezien toen ze uit de wagen werd gehaald en op schoot moest (hoe halen ze het in hun hoofd om zomaar de kleine eruit te pakken he?!) maar goed, werd dus beloond met hard huilen en sja dan mag mama het oplossen...nou die kregen we zo 1-2-3 niet stil. ook naar huis gegaan vóór de laatste fles en toen ging het weer beter...nee verjaardagen zijn nog geen succes!

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik zit ook in me pyama lekker relax.

isa ligt overdag nooit op zijn rug, hij slaapt liever op zijn buik.

hij slaapt nu gelukkig

en ik ga nu verder moet heel veel dingen doen, strijken, opruimen, stofzuigen, dweilen etcc.

Wie komt me helpen?

4. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    haha helpen? hmz, misschien volgende keer :p ben hier al hard zat bezig :)

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa blijft een ongeveer 1.5 uur wakker en dan slaapt hij weer.

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    jammer :rolleyes:

7. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    weet het goed gemaakt...komen we om de week elkaar helpen :p :p haha

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    is een goed idee :D

9. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    daar sluit ik me volledig bij aan :)
    verwacht als niet-komer wel een heleboel foto's natuurlijk :p

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    je raakt er aan gewend he... maar echt lekker vind ik het nogsteeds niet!

Zal ff kijken. Hier is het ongeveer:
    wakker worden, ff 5 min kletsen (tenzij hij huilt, dan is het direct voeden)
    voeden, 1 borst ong 8 minuten
    samen spelen tot hij wegkijkt (liedje zingen oid)
    in de box tot hij gaat gapen of pruttelen (ene keer wil hij echt niet, gisteren hield hij het ineens 3 kwartier vol)
    naar boven, verschonen, andere borst (max 5 min). Nog ff kletsen, bakerdoek aan en dan naar bed.
    Ene keer ligt hij er na een uur in en de andere keer is het pas na 2 uur.

Mannetje slaapt al 2 uur en 40 min!

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    heel stout... heb nog niet de papiertroep opgeruimd maar wel les 1 van de psp af....

12. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @marieke: hoe is t met je vader meid? En met jou natuurlyk ook!
    @Wittereus: pfff zeg dat wel, af en toe denk ik wel es, mens, doe es wat minder hihi.
    @ Friendly, Anastacia : Ja er hadden wel wat mensen gereageerd, maar had cht t id alsof er eenbeetje overheen gelezen was, terwyl ik zo in shock was dat ze weer zo hard gegroeid was haha.
    Hier alles ok hoor, alleen druk druk druk, maar dat ben ik meestal ;)
    @Anastacia: ach arme laura, hoe is t nu met haar? En met jou?
    @Vriend: we hebben nog nix gehoord, hun zouden by ons de katten voeren in de vakantie, maar ik heb gezegd dat ze dat niet hoefden te doen omdat ze nu wel genoeg aan hun hoofd hebben, dus heb gelukkig nog iets anders kunnen regelen....
    @Gina: ach Noah ook al :( Hoe is t nu met hem?
    @Fiona; ach toch, arme Beau, wat zielig :( En je gevoel klopte dat idd hé, met de voeding! Hopenlyk gaat t snel beter!
    @Hellepe: haha, jawel hé ;)
    @Onsukkie: goed bezig met scrappen!
    Ik ga geloof ik na de vakantie maar es een poging wagen, ben nu nog t druk met kaartjes maken....
    @Lies: whaha ja nu gaat iedereen dat zeggen, grappig :) Maar ze is echt hard gegroeid, maar je ziet t er niet aan af, ze zit dan ook mooi op t gemiddelde :D En heeft Isabel een sprongetje?
    @Wishfull: oooooooooooooooooooh wat, als ik je verhalen over je schoonouders lees, zou ik ze hard willen schoppen :evil: wat een volk zeg, hebben die dan helemaal geen verstand? Buggy voor een kind wat nog niet kan zitten, Tenerife, jou niet laten troosten, en het toppunt: hun rol NET ZO BELANGRYK als jou rol? Zyn ze nie wys ofzo? Oh sorry :oops: maar loop me hier helemaal op te vreten......:(
    Hoop dat t strax allemaal meevalt meid!
    @hannah: oooh goed nieuws meid! Had helemaal niet aan je gesprek gedacht, sorry :oops:
    @Evelien: hihi ikkke veel spam :) Hoe kom je daar nou by. Ja aandie lekkere wangen kun je wel zien dat ze t goed doet hé?

Ene Luna speelt soms heel lang in de box, en soms ook maar een kwartiertje, maar als je haar dan iets anders geeft om te spelen, speelt ze weer ff.
    @Anastacia: ah ging t gisterenavond nog niet beter? Hoop dat ze vanacht goed geslapen heeft meid!
    @Gina; ach en Noah ook nog nie in zn hum, hoe gingen de prikjes vandaag?
    @Wishfull: sprekend jou!
    @Gina: vieuw, goed nieuws meid ;)
    @Ongi: hier afgelopen do laatse pil, en za ongi. En zo te zien net veel anders van voor de zwangerschap, dus lucky me ;)
    @Lafo: nou lekker van je collega's dan! gelukkig heb je wel de schommelstoel hihi.
    @Marieke: meid, wat moeilyk allemaal zeg :( Je wilt graag naar Neia, maar je vader ook niet achterlaten, pfff dikke knuff voor jullie!
    @Meetingmeiden: alvast veel plezier! (vind t nog steeds jammer dat ik er niet by kan zyn :( ;))
    @Nazli: wat fyn dat het beter met jullie gaat!
    @Lies: wakker houden? dat lukt vast niet haha, nee Luna gaat gewoon naar bed tussen de voedingen door, ze speelt na de fles gemiddeld een uurtje/ anderhalf uur, en dan naar bed. Soms tot de fles, soms eerder wakker.
    Zie t ja ook een Maikel, zei ik laatst al tegen je ;)
    @Friendly: leuk geworden zeg!

Nou ik ben weg, ciao!

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Leuk friendly! Goed gelukt. wel heel stout naturrlijk! ;)
    Liesje, ik voed indd. op verzoek.

Iris gaat dus naar bed bij het eerste teken van vermoeidheid, dat werkt goed, meestal is ze een uur a anderhalf uur op momenteel, haha heb echt een klein slaapkopje. Alleen tussen 18.00uur en 21.00uur is ze eigelijk helemaal wakker en dan clusterd ze voor de nacht!

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ice, ik heb ook wel eens het gevoel dat er overheen gelzezen wordt soms, is geen verwijt naar iedereen hoor, gebeurt soms, zo had ik een paar weekjes terug een vies verhaal over een baby van 11 maand die een teek van de hond vond en opat, jakkes, daar heeft niemand op gereageerd, of iedereen was in shock of er is over heen gelezen, whahaha!

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    heb daar denk ik idd overheen gelezen :oops:

Net met Max uit geweest en ga nu echt een poging voor mn papiertroep doen...

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    zo, heb net van 4 maand Ruben zn spaargeld overgemaakt. Tjakka, hij heeft nu ineens meer geld dan mama heeft :(

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @marieke: Heel heel veel sterkte en ik hoop dat je vader snel naar Nederland vervoerd mag worden. Zo'n afstand maakt het nog eens extra vreselijk!

Amy mag zeker extra drinken, maar dan alleen water. Dit kun je op twee manieren geven: óf water in een flesje óf meer water bij de voeding doen.

@anastasia: Fijn dat het weer iets beter lijkt te gaan met Laura.

@hannah: leuk dat je al zo snel weer bent uigenodigd voor een tweede gesprek. Veel succes daarmee!

@gina: succes met de prikjes vandaag. Noah is in ieder geval wel uitgeslapen dus misschien gaat het meevallen.
    Gefeli!
    Nega test of ongesteld?

@wishfuldreaming: Ian lijkt sprekend op de middelste foto! en dat moet jij zijn!

@onsukkie: ik heb even snel zitten googlen op vlinder psp, maar voor mij is het allemaal abacadabra! Wat tussen de lesjes gesnuffeld en het enige wat me duidelijk is: ik weet nu wat ze met een vlinder bedoelen. Voor de rest moet ik een cursus gaan volgen wil ik er iets van begrijpen. Of heb jij een site gevonden waar ik misschien wel mee overweg kan? Ik ben namelijk erg gecharmeerd van jullie creaties! :D

@askim: Dus een lekker nachtje voor jullie! jippiiiiiiiiie, en nu niet ineens teveel willen he, met je tot 7 uur doorslapen! ;)
    Heb jij de laptop echt wel uitgezet? :) ;)

@friendly: Ruben ook zo'n goede nacht, ook mooi voor moeders!
    Hee, reclamefoto voor nijntje? ;)

@witte reus: wat een maffe poes hebben jullie!

@lies: ik hou ook zo vreselijk veel van strijken, echt een hobby van me! :(

@lafo: irritant zeg! Net of je de hele dag niks te doen hebt en thuis zit te wachten tot je visite krijgt. :confused: Lekker hoor die bonnen voor een mooi bedrag en schijt aan je bazin (stomme k*t! :-# )

Ik duim voor je dat je een nega test hebt. Wanneer ga je em doen?

Dus je kon je bed weer verschonen, is ook niet een karweitje van niks! Ik ben altijd aan het vechten met het dekbed, de punten moeten bij mij ook echt in de punten, anders irriteert het me als ik wil gaan slapen.

Ik moet Mikki ook wat vaker op haar buikje leggen, want dat hoofd is echt nog veel te zwaar voor haar. Ze vindt het ook helemaal niks op haar buik liggen.

Veelvraat! Mij doe je geen plezier met sushi. Ik heb het ooit één keer gegeten en toen ging ik bijna over mijn nek! Maar misschien was het een slechte. Over een tijdje probeer ik het wel weer eens.

Ik wil ook met vakantie! maar ja, geen centjes! Gaat allemaal op aan de twee huizen! Maar het komt wel goed hoor! (een keertje) :rolleyes:

@evelien: Iris is echt een slaapkopje! Jullie ook succes met de prikjes.

@nazli: Gelukkig gaat het iets beter met jullie. Dan heb jij ook minder stress en gaat het nog weer beter. Houdt wel in je achterhoofd dat er een kleine terugval kan komen. Als je daar op berekend bent, valt het allemaal ook wat minder zwaar en gaat het snel weer beter.

Ik heb vandaag ook de nacontrole gehad bij de verloskundige en het was even gezellig kletsen. Ik moet toch een fysiotherapeut op gaan zoeken omdat ik nog steeds last van mijn bekken en heupen heb tijdens het omdraaien in bed. En als ik lang loop, krijg ik een lam gevoel in mijn linkerbeen, net of ie achter mij aan sleept. Doet echt zeer. Ik dacht dat het wel langzaam weg zou trekken, maar de verloskundige vindt het nu wel lang duren eer het beter wordt.
    Ook heeft ze mijn Hb gecontroleerd en die is 7.6 dus prima!

*ennnn post*

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @ice: Gelukkig heeft ze goed geslapen na het verjaardags-avontuur!

@lies: Mikki gaat nog regelmatig naar bed of slaapt veel in de wandelwagen. Maar ze is ook nog wat jonger dan Isabel. Meestal is Mikki een uur á anderhalf uur wakker na de voeding en dan is het weer slaaptijd voor haar. Dus in haar wakker-tijd speel ik met haar of speelt ze zelf op een kleed of in de maxi cosi (bij gebrek aan wipstoel)

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik sla even over! :)

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006