isa slaapt nu al 2.5 uur en als hij wakker wordt voeden, aankleden en naar de bib gaan. ik ben al een maandje te laat met de boeken, maar de boete is niet meer dan ik verwacht had, maar 1.25 voor een maand echt goedkoop. als ik in nederland was het zeker iets van 5 of meer
Nee geen pijn, vond het wel weer eng de eerste keer na de bevalling. Als het pijn doet doordat het droog is, kun je glijmiddel gebruiken. Je mag Isa water geven, maar met een speen met een heel klein gaatje, want water is dunner dan voeding en de kans is dan groter dat ie zich verslikt.
hoi meiden heb alles gelezen maar even geen puf om te reageren, drukke dag gehad tot nu toe en vanavond moet ik ook weer weg. Heb het cb gebeld ivm laura, mocht het nog even aankijken gezien ze wel goede plasluiers heeft en meer dan 600cc drinkt, als het krijssen echter aan blijft houden dan moet ik van de week toch even langs de huisarts gaan. Het zou kunnen dat ze idd in een sprongetje zit, of dat haar lijfje een juiste balans aan het zoeken is met die 5 voedingen... Ze lijkt vandaag al weer ietsje beter dan gisteren, maar nog altijd een drama met drinken. om 7 uur had ze dan 140cc gedronken vervolgens kwam ze om 1130! en toen heeft ze zonder moeite 120 weggeklokt en vervolgens huilen en doen.. uiteindelijk heeft ze 150cc op .. daar is mijn man dus een uur mee bezig geweest. Hou nu mijn hart al vast voor de volgende fles, want ik ben nu alleen thuis en nog een avond een krijssend kind daar kan ik even niet tegen ..
Dat kun je voelen. Bij mij is dat een beetje een prikkend gevoel in en rond mijn tepels. Het gebeurt meestal een 10 á 20 seconden nadat Mikki is begonnen met drinken. Ik kan het ook zien aan mijn andere borst op dat moment, want die gaat dan lekken. Als ik kolf duurt het vaak wat langer om een toeschietreflex te krijgen en soms lukt het helemaal niet. Bij het kolven kun je het ook zien aan de hoeveellheid melk die in ene keer in het flesje stroomt tijdens één "teug".
Anastacia; heb je t id dat t haar pyn doet met drinken? Of is dat t ook niet? Want miss heeft ze dan wel spruw? Of zeg ik nou iets doms Nou ik ga mn dochter de fles geven
Anastasia: Ivm met haar verstopte neusje, zou ze ook last van haar oortjes kunnen hebben, dat doet ook pijn bij het drinken. Dat bedacht ik me vannacht opeens, zelfs 's nachts ben ik met jullie bezig, best vleiend he?
Kan ze spruw krijgen terwijl ze geen borstvoeding krijgt? Ja ik voed haar nu rechtop ivm evt oorpijn.. en is spray haar neusje met die babyneusspray.. haar oortje is niet rood, en ze heeft geen koorts.. Dus ik hoop gewoon heel hard op een sprongetje.. Ze is overigens vandaag wel weer heel erg slaperig.. ze ligt nu nog te slapen na de fles van 1130!
Goedmiddag dames! Zo, ik ben een weekendje weg en ik kan meteen 50 pagina's gaan bijlezen Ik zal wel eens zien hoe ver ik vandaag ga komen. Maud is nogal onrustig op het moment. Ze ligt nu te slapen, maar ze wordt telkens snel wakker en dan is het weer huilen geblazen. Net is de mevrouw van Felicitas hier geweest. Ze had nog een oud telefoonnummer van ons, geen wonder dat ik nog niet eerder wat gehoord had Ik heb de jonge gezinnen pas genomen, maar die wilden we sowieso al hebben. Vergat alleen telkens om die aan te vragen, dus dit was wel een mooie gelegenheid om dat alsnog te regelen En ik heb toegestemd dat Center Parcs me binnenkort mag bellen. We willen eind januari toch naar een CP-park op vakantie, dus eens kijken of ze een leuke aanbieding hebben Nou, ik ga bijlezen!
maar bij spruw doet toch het mondje zoiezo zeer? hier drinkt ze goed en is het op gegeven moment gewoon genoeg lijkt wel.. bedoel als 120cc er makkelijk in gaat, waarom zou ze dan daarna ineens wel pijn hebben? ook is haar mondje niet rood, en heeft ze geen witte vlekjes of iets in haar mond..
Jvtje, die Jonge gezinnenpas is niet veel soeps hoor! Je hebt bijna altijd een bon nodig die je van de site moet uitprinten voor je er wat aan hebt. Ik kwam vorige keer bij miss etam moest ik een bon hebben, bleh! Ik heb hem welgeteld 1x gebruikt in de 2 jaar dat ik hem nu heb. Hier is de felicitas dame dus vorige week geweest. En op Centerparcs krijg je 35% korting. (Ze bellen om te kijken of je iets hebt uitgekozen en dat mag je dan boeken via hun) Anastasia, Fay is geen grote eter, ze krijgt nu 5 flessen. 4 van 150 (165 in tot) en 1 van 120. En ze drinkt ze bijna nooit allemaal leeg Maar ik maak me geen zorgen zolang ze blijft zoals ze is, als ze ziekjes is dan vind ik het een ander verhaal. Mevrouw heeft nu gewoon al 3 nachten achter elkaar doorgeslapen!