jeetje de laatste 2 meiden zijn aan het bevallen, nog even en we zijn compleet! Onsukkie en Fiona zet 'm op ! Al hoop ik dat jullie de kleine inmiddels in jullie armen hebben... Deentje hoe gaat het nu met je paniekaanvallen, heb je het nu weer onder controle? En heeft je psych je nog teruggebeld.. Friendly wat heerlijk dat je aan 5 voedingen per dag zit! Dat redden wij echt niet Sinds vandaag drinkt Laura ietsje meer dan 120 cc.. maak nu flessen van 150 en kijk wat ze opkrijgt.. de ene keer is t 120 de andere keer al 140! Hoop dat ze vannacht wat langer slaapt! En mijn mannetje is morgen ( nou ja nu eigenlijk al) jarig !
Dank je wel Evelien! Moet jij ook niet gaan slapen hjihihihih of zit je te kijken anar babynieuws Ik ga zo over 5 min heerlijk naar bed! hopen dat laura lekker slaapt , dan slaapt mama ook het beste
Anastasia, ik zou eigenlijk wel naar bed moeten, maar de straat hier achter heeft een buurtfeest, en het is dus een klere herrie, en ik kan dus niet slapen, verder zit ik dus eigelijk te wachten op wat babynieuws, hihi, maar ja, ik ga nu toch maar mijn bedje opzoeken en hoop wat te slapen, welterusten....
hier even wakker om de kleone de fles te geven... aardig geslapen weer laatste fles was 2230 en er is babynieuws io de andere kant iste lezen dat ons ukkie na een spoed ks een dochter heeft louise!
Gefeliciteerd Anastacia met je man. Wat een slot aan de andere kant zeg... Hier goed geslapen. Evan kwam om 5uur. Mijn man heeft hem de fles gegeven van 120cc en om 8uur kwam meneer alweer. Tijd om meer voeding te maken per flesje.. Gisteren had hij al 1 fles van 150cc en die ging schoon op en na 4 uur had hij weer honger.
Ow... Dus Evan had Ruben wakker gemaakt Die was er ook om 5 uur en daarna om half 9! Ruben slaapt op fv echt veel minder lang, op afgekolfde (uit de koelkast) mamamelk ook. Op gewone bv slaapt hij 3,5-5/6 uur en op een flesje vaak maar 2 of 2,5. Mocht 100, max 120cc per fles geven, maar Ruben drinkt dus ook met gemak flesjes van 135cc leeg. Deze mama heeft de laatste twee dagen dus geen flesjes meer klaargemaakt. Ruben ligt nu weer heerlijk in bed, ik wil zo even wat in huis gaan doen, ff stofzuigen en stoffen in elk geval. Krijg deze week wel 2x kraamvisite, maandag en vrijdag, dus er komt een beetje schot in de zaak...
Hier slaapt ook 1 beter op BV dan op FV maar ja als mama weer moet werken kan ze moeilijk BV blijven geven.. Hier dinsdagavond nog kraamviste..heb jij ook niet zoveel kraamviste gekregen Friendly? Hier zijn nu wel alle vrienden geweest maar echt belangstelling van familie heb ik niet...nou ja dan hoef ik ook niet meer overal op te reageren...
Goedemorgen meiden! Wat fijn dat nu bijna alle meimama's bevallen zijn. Al is het nu al juni! hihi... Hier gisteren de dag redelijk goed doorgekomen. We zijn naar mijn moeder geweest in het ziekenhuis. Mooi moment! Dat ze zo dicht bij de dood is geweest en nu ligt ze daar met het nieuwe leventje ernaast! prachtig... Verder heeft Cas gisteren nog 2 keer een huilmoment gehad, maar na 1/2 uurtje was het over! er zit dus schot in de zaak. Vannacht de eerste nacht sinds de bevalling dat hij niet gehuild heeft! Gewoon voeden en dan slapen en dan weer voeden! fijn hoor. Alleen heeft hij vanmorgen wel weer twee uurtjes huilen erop zitten. Maar ja dat is dan net wat beter te hebben als s nachts. Ja ik ben blij dat ik naar de osteopaat gegaan ben hoor!
Hier zijn ook voornamelijk de vrienden en kennissen geweest. Familie roept allemaal dat ze binnenkort bellen... Maar goed deze week dus 2x familiebezoek. Heb nu schrik niet, welgeteld 5x bezoek gehad. Best veel mensen hebben wel al cadeautjes laten bezorgen door mn ouders en zusjes en die zeggen dat ze dan later zelf komen om Ruben te bewonderen. In het begin kon hij ook echt geen bezoek verdragen, maar hij is nu al zo veel makkelijker en rustiger dat ik nu haast om de bezoek ga springen. Enige nadeel is dat het huis dan echt schoon en opgeruimd moet zijn en laat ik daar nu net niet zoveel zin in hebben... Volgens mij heb ik jullie btw vorige week nog zien lopen Mariska, bij het centrum met de kinderwagen. Weet niet meer welke dag het was, want loop er zelf haast elke dag heen...
Fijn Hellen dat het zo goed geholpen lijkt te hebben al na 1 behandeling! Idd, huilen mag best, maar dan liever overdag en niet 's nachts! Geweldig zeg, met Cas naar je moeder, lijkt me zeker een ontroerend moment geweest!
Hoogezand Heb jullie kaartje ook zien hangen in het Martini, volgens mij hebben we er zelfs tegelijk gelegen heb je alleen niet gevonden Ik weet niet aan welke kant van de straat (zal hem hier niet noemen) je woont, (centrumkant of achteraan) maar als je in de buurt van het centrum woont dan wonen we vlak bij elkaar Misschien kunnen we eens buurten als je dat leuk vindt
HAHA..ja dat klopt..ik lag op kamer 204 in het ZH.. helemaal alleen ..was niet erg vond het wel lekker... Wij wonen op west..helemaal tegen Kropswolde aan.
ik woon bijna tegen het centrum aangeplakt, hoever is dat lopen, zo'n 20min? Ik lag op 207 of 209, dat was vlakbij dus... zal wel niet goed opgelet hebben dan
Goeiemiddag ondertussen al meiden! Heb even een vraagje! Mijn lieve kleine mannetje kreeg heel de tijd 110 ml + 3 & 2/3 schep. Daar had die dus niet genoeg mee , dus mocht ik van de vroedvrouw 120 ml + 4 schepjes geven, zo gaat dit nu al een tijdje, hij was heel de tijd tevreden en sliep goed enzo.. Nu de laatste dagen vraagt die om meer, dus heb ik hem al enkele keren 150 ml + 5 schepjes gegeven omdat ze mij op de materniteit zeiden, 'geef hem dat af en toe maar eens, wij willen ook soms eens wat meer, en hij stopt zelf wel als die genoeg heeft'. Nu heb ik dat gisteren gedaan en hij heeft ze volledig uitgedronken, zonder terug te spuwen ofzo en elke voeding wilt hij ook meer dan die 120 ml. Dus 150 ml verdraagt hij goed en anders blijft hij ook om meer vragen, maar mag ik hem dit wel geven of moet ik bij mijn 120 blijven ? Owja, hij kwam elke keer aan 5 voedingen omdat hij voldaan was en dan goed 4 uur of langer sliep maar sinds enkele dagen dus terug 6 voedingen omdat hij niet genoeg heeft. Hij is nu 3 weken & 5 dagen oud! Hoop dat iemand me kan helpen?...
@Frostieke..de kleine geeft zelf aan wanneer hij vol zit. Als hij met 150cc niks terug geeft gewoon 150cc geven. Je zult zien dat hij dan ook weer genoeg heeft aan 5 voedingen.. @Friendly..lag je op een 2persoonskamer? Ja het is ongeveer 15 minuten lopen van hier naar het centrum. Wij wonen bij de speeltuin
Ben het helemaal met Mariska eens Frostieke, hij heeft meer voeding nodig, dus maar geven, dan slaapt hij ook weer gewoon langer door en kom je waarschijnlijk weer op de 5 voedingen. Mariska: Ja een tweepersoonskamer, lag er heel toevallig met nog iemand uit Hoogezand en later lekker alleen (maar toen lag Ruben bij me, dus dan is alleen wel zo prettig!) wilde vanmiddag toch ff met Ruben wandelen naar het hertenkamp, loop ik ff langs jullie terug... heb je nog meer herkenningspunten?
Dankjewel voor jullie reacties! Ben gewoon een beetje bang voor Kind & Gezin hier.. (zoals jullie het cb(?) hebben denk ik) Die hebben al zoiets van ; 'wij weten het beter' En dan ook omdat ik pas 19 jaar ben kijken ze ook wel soms eens naar mij van 'kindje toch, zo jong nog'. Echt een rot gevoel. Dus ben gewoon bang dat ze zouden gaan zeggen, Dat mag helemaal niet & je moet eerst vragen aan ons of dat goed is en blabla. Dergelijke dingen!