Hm, mondje hoeft niet zeer te doen, maar je kunt het duidelijk zien in het mondje (die witte plekjes). Dat is het dus niet. Evelien had het over pijnlijke oortjes en dat is met het oog op het verstopte neusje helemaal geen gek idee. Bij een verstopt neusje ontstaat vaak een overdruk in de oortjes en als ze er dan op liggen, wordt het pijnlijker. De neusspray en iets rechterop drinken moet dan wel wat helpen. Verder zou ik het echt niet weten.
Volgens mij kun je spruw gewoon altijd krijgen... een paar weken geleden waren vrienden op bezoek met een kindje dat van november is en die had ook spruw. Heeft nooit bv gehad en toch nu nog spruw gekregen!
nooit geweten! ( van die spruw) Hier net een fles om 1545 gegeven... na 90cc was mw het zat.. boertje gelaten, even rechtop bij mama gezeten.. paar keer gekrijst, en wat overstekt en uiteindelijk na een hoop moeite 165cc gedronken.. Hoop niet dat iedere voeding nu zo'n ellende wordt hoor... Snap het ook gewoon niet omdat ze altijd prima dronk.. Nou ja wat iedereen al zegt.. maar even kijken of het geen sprongetje is.. in de gaten houden en blijven neussprayen.
Ik ga ff vluchtig lezen vanaf 314... babydoekjes van de lidl vind ik heel fijn.. 1,49 per pak.. 80 doekjes.. ook sensitive voor dezelfde prijs Gina en askim hier ook een buikslaper.. maar van t cb mag ik hem snachts absoluut niet op zijn buik laten slapen.. alleen als ik er bij ben vind t wel jammer.. want op zijn buik slaapt ie gewoon veel vaster en lekkerder.. maar durf t toch niet aan. askim wat snel al dat hij nu al op zijn rug draait! echt een sterk mannetje dus! Pizza is klaar lees zo verder
Zooooo aantal berichten weer omhoog Nu ben ik echt weg, geloof dat t hier een beetje verlaten is, zo rond etenstyd
nou ja idd erg rustig zo tegen etenstijd! Wel fijn hoor ice zo'n sonja die het menu bepaalt! Hier bepaalt hellen of frank, maar das soms wel heel lastig. Merk nu dat ik soms echt niet weet wat ik moet koken. Normaal dan eet ik op het werk, dus kan ik thuis andere dingen koken! nu moet ik alles zelf verzinnen. Soms is de inspiratie op!
iemand vroeg hier van de week naar de babytaal hier een linkje met de klanken: http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article ... r=Babytaal ik herken het honger en boer huiltje en volgens mij is ongemak ook nog te herkennen bij fay
die was nog niet klaar Brian slaapt gelukkig ook door nu! echt zoveel beter! ong. van half 11 savonds tot half 7 sochtends.. heerlijk! val ik ook niet meer elke avond zo vroeg in slaap.. Wishfull wat vervelend zeg dat je zulke moeilijke schoonouders hebt lastig! kan er gelukkig niet over mee praten! ik heb geen schoonouders ice wat klote zeg voor die vrien van je nu maar hopen dat de chemo goed aanslaat. echt klote want daar word je zo ziek van weet t toevallig van mijn opa die heeft er een paar gehad anastasia we worden echt niet gek van je gezeik hoor! iedereen moet zijn ei kwijt.. en dat kan hier toch mooi! straks weer verder van 427.. kids hebben me nodig.. en moet nodig wat in huis gaan doen!
Hellepelle hoe herkenbaar fantasieloos met het avondeten, het is hier de laatste tijd erg saai, aardappels vlees en groente vanwege m'n ijzertekort! Ice ik zal nog even teruglezen hoe goed Luna gegroeid is want dat heb ik nog niet kunnen teruglezen. Zaterdag na de meeting heb ik ook een verjaardag waar ik Amy mee naar toe neem, laten we hopen dat er niet zo'n iemand bij zit Lies flauw hoor dat je me niet wilt helpen met de strijk http://www.babyvillagewebshop.nl/index. ... =2a&page=1 Hier staat de schommel op, heel erg handig. Daphne heeft 'm ook en zo kwam ik erop. Ze ligt er nu in te slapen. Daam thanks dan krijgt ze wat extra water want het kan daar 35 a 40 graden worden maar dan blijf ik lekker op het balkon in ons appartement, 's avonds valt er altijd veel meer te beleven in Spanje! Oh ja over dubbele lasten gesproken had ik jullie nog niet verteld maar we hebben huurders (opeens kwamen er 2 mensen achter elkaar) kennis van me zwager dus dat scheelt even in de kosten, ze gaan er per 1 aug in dus ..........ben weer even blij! Friendly wat een slaapkop die Ruben! Ik moet zeggen die schommelstoel krikt het aantal slaapuurtjes omhoog, ik weet niet of ze vannacht nog wil slapen Evelien ben je inmiddels al aangekleed Anastacia ik moet zeggen dat Amy ook wat minder drinkt de laatste tijd....ze laat staan en ze boert heel weinig en daardoor spuugt ze meer! Lastig om een oorzaak te kunnen vinden.... En dat overtstrekken en heel hard huilen doet Amy ook meestal als ze hele erge honger heeft heb ik gemerkt. Ik hoop dat het snel weer beter gaat met Laura! Wanneer moet je spenen nou weggooien na 6 weken toch? En flesspenen toch ook? Ik heb nu de smalle versie van Difrax maar heb hier ook nummer 2 liggen van Avent zou ik die nu kunnen gebruiken? Is er al iemand gewisseld van speen? Ik hoorde trouwens dat de voeding heel goedkoop is bij de makro, hypo allergeen van Friso in de winkel 15 euro en bij de makro 12,30 Euro! En net is m'n vriendin weg en ze heeft een test gehaald voor me en gelukkig NIET zwanger! Ben er wel heel erg blij om Sorry als ik hier iemand mee zou kwetsen maar ik geloof niet dat ik het lichamelijk aan zou kunnen. En m'n werk heeft een soort van dreigtelefoontje naar me mobiel gepleegd (hoe komen ze eigenlijk aan me nummer : ) hoofd van PZ belde en stond zuchtend en steunend op me voicemail dat 28 juli mijn verlof afloopt en dat er snel een gesprek moet plaats vinden. Ik gelijk Ramon gebeld en we gooien er een brief uit dat ik nog niet in staat ben, heb ook al een 2 intake gesprekken bij de psych staan na de vakantie en ben nog niet in staat om te werken! Plus die week dat ik overtijd was die telt toch ook nog mee als verlof! En daarna heb ik nog 2 weken vakantie genomen dus ze zoeken het maar lekker even uit daar! En heb niks meer gehoord van burgerzaken dus Amy's paspoort moet nu goed gaan, ik durf het bijna niet te geloven Jvtje was je een weekendje weg? Succes met bijlezen!
moet je goed opletten voordat zij gaat huilen en krijsen, ik hoor isa iedere keer van eh eh eh, wordt er nl gek van!
Ja dena dat vraag ik me ook even af! En helpt je vriend je al wat meer? JVtje hoe was je weekeindje weg? Daphne hoe is het met jou Wishfull heb je nog met je vriend gesproken over je schoonouders? Lafo ik heb al een tijdje spenen van avent nr 2 , en eigenlijk mag ik vanaf volgende week geloof ik naar 3. Even kijken hoe dit gaat.. Meiden ik ga eten en vanavond weer weg, groetjes !