Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    die geluidjes, tsja als laura aan het aaaah ooooohwww ligt dan is ze niet moe dan heeft ze het gewoon heel erg naar haar zin hihihi
    :)

2. zoow afwas weggewerkt... brian zijn speen gegeven en arjen op zijn potje gezet ;) kan ik weer ff lezen ;)

Fiona dat is wel even schrikken ja als je bloed in de ontlasting tegen komt! maar hopen dat die andere voeding t goed gata doen!

onsukkie wat een leuke dingen maak jij! ziete r echt leuk uit!

wishfull eigenlijk doen ze maar weinig op de na controle.. bij mij ebben ze even de bloeddruk gemeten en ijzer geprikt.. en even op de weegschaal.. en dat was t..

Gina wat een geruststelling dat je niet zwanger bent! of had je het wle graag gewild? heb je getest of ben je ongi geworden?

aah zie t al een opluchting ;)

wat een lieve foto's van Ruben

witte reus en lafo gister heb ik voor mijzelf een nieuwe spijkerbroek gekocht en nieuwe schoennen en 2 truitjes.. voor de kids ook wat nieuwe kleren :) en vandaag een nieuwe magnetron en een living collor lamp van phillips.. die wou ik altijd al hebben ;) dus weer lekker geshopt.. en nu is t geld were op ;)

Lies gisteren in apeldoorn geshopt.. was druk daar! bah! komt omdat je daar lekker overdekt kan winkelen.. dat dachten meer mensen ;)

Brian maakt ook nog geen aanstalten om zich om te draaien.. dus dat duurt nog wel ff denk ik ;)

nazli ik herken t toescheitreflex altijd aan tintelende tepels..

jvtje ik heb ook een jonge gezinnen pas heb hem alleen nog nooit gebruikt.. geen idee hoe die werkt haah

Ice denk dat ik iets mis.. wat bedoel je met of ik weer zwanger ben? gelukkig niet ;)

lafo t valt mee met de bovenburen.. je raakt eraan gewend... maar t zijn echt rare lui.. laatst stond ik op t balkon kreeg ik zowat een emmer water over mijn hoofd... en ze gaan altijd kleden uitkloppen zodat als wij de balkon deur open hebben staan de stof hier naar binnen waait :( echt leuke buren :(

anastasia hij begint t te leren.. t nadeel is dat hij niks uit zichzelf doet.. maar als ik t hem vraag doet ie t wel.. maar meestal heb ik dan zoiets van ik doet t zelf wel ;) dat is sneller als t hem vragen... maar nu ga ik hem heel vaak dingen vragen ind e hoop dat ie dan ook is wat uit zichzelf gaat doen.. hij bied t wel vaak aan om te helpen! dat is wel een vooruitgang :)

zoow weer helemaal bijgelezen :)

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga het straks even checken of ik het herken.

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik zal er eens goed voor gaan zitten ;)

Was net een beetje terug aan het lezen en zag foto's voorbij komen van Friendly zelf leuk !
    En van Mikki, Beau en Louise erg lief allemaal!

Over dat krijsen als ze in bed liggen dat herken ik ook even een gil en dan ligt ze te slapen!

Anastacia in dat geval ga ik maar over op nr 2 heb het idee dat ze soms te moe word van het harde zuigen en daarom haar fles niet leeg drinkt.

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Over het ergens overheen lezen: Dat kan ik wel merken! Ik had al eerder antwoord gegeven op de vraag of je ook spruw kan krijgen zonder dat een kindje borstvoeding krijgt.

6. ja t is ook bijna niet te doen om echt elk berichtje helemaal te lezen.. als ik echt een tijdje niet geweest ben lees ik ook overal ff heel snel doorheen en dan misje indd wel t een en ander

7. [​IMG]

ff een fotootje samen met papa :) hij heeft wel op heel veel foto's dat vestje aan.. maar vind hem zoow schattig :)

8. [​IMG]

En nog eentje samen met zijn grote broer

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja dat gebeurt vaak ook merk ik als je los een bericht stuurt mensen het eerder lezen als dat je een heel verhaal typt, dat doe ik zelf ook nl ;)
    Jullie weten hoe ik in de rats heb gezeten over het uitblijven van m'n ongi en dan meld ik dat ik niet zwanger ben en dan reageert er niemand, snap je! Dat komt omdat ik het als onderdeel van een groot bericht neerzet.

10. Heej lafo dat heb ik indd. gemist dat bericht dat je niet zwanger bent! wat fijn voor je meid! hele geruststelling! :)

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Leuke foto's Deentje, leuk om de vader ook eens te zien!
    Het blijven trouwens wel rare snuiters jouw bovenburen!

Ik krijg Amy een beetje door, ik maak haar vaak wakker voor een voeding maar dan wil ze niet zoveel dus geef ik haar dan 150 en als ze erom schreeuwt geef ik haar 180 en dat werkt, net krijste ze erom en hoppa een fles van 180 ging er zo in!

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dank je wel ;)
    Was maar als voorbeeld hoor om even aan te tonen ;)

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Fijn idd dat je niet zwanger bent, moet eerlijk zeggen dat ik ook neit altijd die hele lange bercihten lees. Ik kijk of er ergens "onsukkie" staat en een enkele keer lees ik ze helemaal door.

16. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Lafo wat fijn voor je dat je niet zwanger bent! heb je je vriendin nu de test laten kopen? Dat was toch het plan of niet?

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff... ik heb me toch een last van m'n maag opeens. Bij m'n ouders gegeten en op de terugweg (5 minuten lopen) kwam het opzetten. Maar het is geen maagzuur of misselijk, maar echt maagpijn. Zwaar k*t dus...

Hoop dat het snel weg trekt, want voeden is zo niet leuk. Ben bij alles wat ik voel altijd bang dat ik geen borstvoeding meer kan geven. Net of dat zomaar afgelopen is...

18. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    Baarlo
    Ik probeer wel altijd alles te lezen, maar kan niet altijd alles onthouden!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja dat snap ik ook, daarom zeg ik dat ik het wel begrijp omdat ik het zelf ook doe! ;)
    Heel herkenbaar hoor ;)

20. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    Baarlo
    Onsukkie uit ervaring weet ik dat de borstvoeding niet zomaar stopt hoor. Ik heb Cas nog een dikke week gewoon nacht en ochtendvoedingen gegeven, terwijl hij de rest van de dag fles kreeg. geen probleem dus, die passen zich er ook op aan! Succes met je maag

Deel Deze Pagina