Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dam moet je met die van mij ruilen. Die is er heel vaak! (wordt je soms ook gek van hihi)

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Veel plezier!

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ice, sonja heeft vandaag spinazie met gekookte aardappeltjes en een tartaartje bedacht hihihi (dag nr 2 dus)

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoii

@Daam.. nega getest! nog geen ongi!

z'n prikjes vond ie echt niet leuk! hij was zooooo zielig... heel erg huilen, ging haast meedoen! vanmiddag ook de hele middag alleen maar bij me willen liggen.. alleen tegen mn borst aan was hij rustig en huilde hij niet. nu ligt ie al lekker twee uurtjes te slapen..

@Nazli, hmmm niet echt pijn, sommige standjes zijn niet prettig dan voel ik mn bekkenbodem heel erg..

@Janny, pfff vervelend meid.. schiet niet echt op dus. balen... hoop dat het gewoon een sprongetje is. ze is niet suf ofzo?

@Deentje.. van het cb mag niks. maar jij bent toch de mama?! noah slaapt al sinds de derde week op zn buik snachts.. maar hij slaapt dan ook echt helemaal niet op zn rug. toen hooguit half uur achter elkaar en daarna weer wakker, dus ja dan moet je wat he! en alles is eng in begin.

@Judith, meid jij ook gefeli! hahahah.. wat kun je er nu ineens blij mee zijn he met een nega test ;)

@Meeting, leuk meiden zaterdag en jullie treffen super weer!

hier ook een verjaardag zat avond.. en ze willen natuurlijk allemaal ff plukken en/of vasthouden.. grrrrrr! hahahha.. ach het is maar 1 avondje denk ik dan maar!

zo ga mn man uit de tuin trekken het is badjes tijd!

5. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Zo Luna ligt lekker te pitten, dus ik kan weer f bylezen!
    @Hellepe: haha ja hé, ideaal, hoef nooit na te denken over t eten, en ik val nog af ook :) Ja die Sonja die mag ik wel ;)
    @Daphne: wat leuk,. ik herken idd verschillende klanken, zal er es op gaan letten! Tjee, wa speciaal dan eigenlyk hé.
    @Deentje: ja myn opa idd ook. En de moeder van één vd vroegere vrienden van Maikel ook, die hebben we op t laatst nog bezocht, en my god, wat zag die er slecht uit (maar die was ook niet meer te redden....) Ik hoop alsnog dat een chemo niet nodig blykt te zyn, maar ik vrees van wel. Vriendin zou maandag koffie komen drinken, maar toen ze zonder bericht niet kwam had ik opeens al zo'n naar gevoel :(
    @lafo: myn tip; gewoon niet afgeven als je merkt dat Amy dat niet wil of al moe is! Luna werd er echt heel erg onrustig van, en we hebben echt onze best moeten doen om haar weer rustig te krygen. En dat terwyl ze normaal zo makkelyk is :(
    En die schommel is zo gaaf, die wil ik ook wel :D
    en gelukkig toch niet zwanger, dat mag je best zeggen hoor! dat zou idd nog niet zo goed voor je zyn meid.
    Wat belachelyk van je werk zeg!
    @Deentje: whaha kyk eens onder je naam dan, boven je avatar ;):)
    Leuke foto's!
    Zo eerst ff plaatsen...

6. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Volgende deel hihi.
    Moet toch es mn berichten gemiddelde omhoog krygen ;)
    @Lafo: hmmm lekker maccen! En ja, dat scheelt idd by de makro zeg!
    @series: oja over dvd's gesproken, wie zou ook alweer jericho voor my branden, als dat kon? weet dat iemand dat wel wilde doen, maar wie :oops:
    Lost lykt me ook gaaf, dat wilde ik elke keer gaan volgen. maar dan was seizoen 1 alweer begonnen :rolleyes: en t kwam steeds zo laat :(
    @Daphne: hmmm lekker hoor! Maikel vind tartaat niet te eten, dus die krygt altyd wat anders ;)
    @Gina: ach die arme Noah, zielig hé die prikjes. Hopenlyk heeft ie er voor de rest nie zoveel last meer van!
    succes met de verjaardag zaterdag!
    **en is alweer by haar eigen reactie...**
    Nou dat was t weer voor vandaag.
    Kom nog wel bylezen en doei zeggen voor ik op vakantie ga hoor ;)

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ff een egobericht morgen ben ik er weer ga nu bram in badje doen heeft de hele dag al kramp
    :cry:

8. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    ah arme bram, hopenlyk helpt t badje!
    Suc6 ermee!

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ach gos, arme Bram. Sterkte voor jullie beide!

10. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Babies die krampjes hebben is niet leuk. Vind het altijd zo zielig voor hen. Hopelijk is 't snel verholpen... Ik duim voor je!

Vandaag is Kind & Gezin langs geweest op huisbezoek. Hier in belgie krijg je twee huisbezoeken en moet je voor de rest op CB gaan.
    Dus vandaag is Ian weer gewogen. 5kg470
    AMAI... Wat een, euh, gevulde baby hebben wij zeg :p

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hoihoi

Hier ook op het bureau geweest, Ruben is nu 5890 gram en 59 cm. In de lengte keurig gegroeid en in gewicht nu eindelijk gemiddeld ipv boven gemiddeld tot extreem :D Hij zag er ook goed gevuld uit zei de wijkverpleegkundige. Waarop meneer behalve zijn mooie omslagdoek ook mama's broek maar ff onderplaste :(

Heb op het cb nog ff gemeld dat het nu veel beter gaat met Ruben en zij gaat er daarmee ook vanuit dat hij idd koemelkallergie heeft. Mocht de ha volgende week niet willen testen dan kan ik de dag erna op het cb bij de arts het navragen en dan gaan we daar testen. (verschil: de ha doet het waarschijnlijk via prikken en cb via overdosis).

Daarna met Max naar cursus, ging weer helemaal goed! Ruben is op de terugweg naar huis net in slaap gevallen in de maxi-cosi, en wilde hem om 22 uur naar bed hebben, dat gaat dus niet lukken. Nu maar ff laten slapen en zodra hij wakker wordt laatste voeding erin. Dan maar hopen dat hij minimaal tot 6 uur slaapt, want morgen gaan we dus naar de camping en wil hem niet halverwege zn slaapje overpakken. Als hij na 6 uur wakker wordt gaan we om half 8 weg en wordt ie eerder wakker dan gaat ie nog een slaapje weer in bed en wordt het minimaal half 10 dat we weg kunnen. Maar goed, das zorg voor morgen. Hoe langer hij nu slaapt hoe groter de kans dat hij tot minimaal 6 uur poorpit morgen.

nou ga nog ff met mannetje bankhangen ;)

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey meiden ff ego bericht vandaag niet zo leuk nieuws over een meisje die we goed kennen zo moest nig 6 weekjes en we hoorde vanmorgen dat het kindje al een week dood in haar buik zit ze zijn het nu aant opwekken en dan moetze bevallen van haar 1ste kindje wat dood geboren gaat worden
    echt ben er helemaal naar van... wat kan het oneerlijk zijn soms ze weten nog niet hoe het komt dat gaan ze onderzoeken maar wat moet ze door een hel gaan ligt ze ook nog op een kamer met iemand die zwanger is! pfff
    ben zo dankbaar voor mijn kleine gezonde meid! echt elke keer weer realiseer ik me dat

voor de rest gaat de voeding hier goed al komt ze nog steeds overdags om de 2enhalf uur soms 3 uur nu slaapt ze vanaf half 10 kijk wel wanneer ze weer komt afgelopen nacht de hele nacht bij me in bed gelegen heb amper geslapen omdat ik bang was ivm op haar gaan liggen maar de voeding slaat goed aan 2x gepoept wel weer vandaag normaal 1x in de 2 dagen maar gelukkig beide keren geen bloed mee gelukkig maar was daar heel bang voor
    het lijkt wel of de uitslag ook een stuk minder is geworden en dat al met 1 dag! het lag dus echt aan die rotvoeding!
    ik hou nog steeds een schema bij om te kijke ofze wel genoeg krijgt en dat gaat prima dan maar wat vaker komen voor de voeding het is niet anders

nou volgende keer kom ik metwat leuker nieuws hoop ik
    morgen komt de kraamhulp op visite met haar dochters dus ga afsluiten en zo in bed

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nee hoor, jij zult je alleen wel slechter voelen, omdat bv nou eenmaal veel van je lijf vraagt en dat komt harder aan als je ziek bent. Toevallig vandaag nog gevraagt aan de arts van het cb, ivm met mijn lage hb. Louise neemt wel wat ze nodig heeft allen jou lijf moet er meer voor werken, heeft ze niet genoeg dan komt er weer een regeldagje en klaar is het weer!

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi daar ben ik weer, Iris is nogal van slag door de prikjes! Daar ben ik druk meegeweest vanavond, maar ze slaapt nu, maar moet nog wel een voeding hebben.

Ze is weer goed gegroeid, 450 gram in 19 dagen en 2cm, dus ze is nu 57,5 cm lang en 5970 gram, bijna 6 kilo dus. Ze waren tevreden, volgt netjes de gewichtscurvelijn en wat betrefd groei is het ook iets bij getrokken nu.

Lafo, fijn dat je niet zwanger bent!

Fiona, heftig zeg van dat meisje, en indd wij hebben veer redenen om dankbaar te zijn dat we zo'n mooi beebje hebben!

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

heb alles bijgelezen! wat een hoop

lafo is dat bij de makro die 12,30 incl of excl de btw? want ik vergis me daar ook wel eens mee dan denk ik zo dat is goedkoop en dan hoor ik me man zeggen ja is dta met of zonder de btw? en dan denk ik oja toch niet zo heel goedkoop

nazli hier geen pijn bij de sex gelukkig pffff heb me zin ook weer terug gekregen die was 9 maanden compleet weg! arme man haha maar hij wou ook niet hij vondt het 10x niks

ice wat klote is dat dan he als ze je kind vasthouden terwijl dat dwars tegen je gevoel indruist haha weet niet of ik me kan inhouden dan hoor

wou nog wat zeggen maar ben het ff helemaal kwijt
    heb de lakentjes van de kinderwagen in de wacmachiene zitten en me schoonouders hebben weer 3 megalieve jurkjes voor beau gekocht vandaag zo lief! me schoonma zei dat het meeste van opa afkomt want hij schijnt voor beau door te slaan in kleren kopen hahaaha die ouwe is ook zo wijs met haar ! niet normaal meer me man zei zo heeft die nog nooit met mij gedaan haha

oja weet het weer over de spenen van de flessen! beau heeft ze al 7 weken dezelfde en omdat deze voeding ook veel dunner is kan ik toch beter deze spenen blijven gebruiken ? ze zijn nog niet versleten ofzo? of mankeren iets ze zijn nog in goede staat dus wie o wie ?
    en na de avantspeen wil ze geen andere meer haha dus alle spenen metleuke teksten kan ik wegdoen oja 1 rose speen wilt ze nog (thats my girl;) ) nou meiden ga nog ff wat uit de machiene halen en dan heeft beau weer een schoone kinderwagen en morgen lekker de jurkjes weer aan! vandaag ook weer een jurk aan met broekje eronder staat zoveel leuker dan een broek bij haar hahaha

16. lafo hier net seizoen 4 afgekeken! zeker spannend! als t goed is volgend jaar seizoen 5.

zoow ik ga mijn bedje opzoeken!

17. ooh ice ik zal morgen even mijn tekstje veranderen.. haha had ik helemaal niet gezien ;)

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden ik heb alles snel gelezen
    Gina en Lafo mooi zo dat jullie niet zwanger zijn !

daam sorry dat ik dat van spruw niet eerder had gelezen.

fiona wat een vreselijk verhaal zeg..

spenen, er staat voglens mij op de verpakking hoe lang je ze mag gebruiken ivm o.a slijtage. En de spenen van avent zijn genummert.. nr 1 is voor pasgeborene en nr 2 is vanaf 1 maand ( gaatje ietsie pietsie groter dus meer melk) en nr 3 is vanaf 3 maanden ... verder ben ik nog niet hihi

Meiden ik ga morghen 3 dagen naar drenthe, misschien lees ik het forum nog wel, weet niet of internet daar werkt..

Marieke, als je al weer thuis bent, ik wens je heeeeel erg veel sterkte
    knuffel voor jou!
    xx

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Fijne dagen anastasia, je hebt in iedergeval mooi weer, hopelijk zit Laura ook wat beter in haar vel!

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Veel plezier Anastasia!
    Wij gaan nu ook weg, weet niet of ik op tijd ben om bij te lezen vanavond. Anders morgen weer!

Deel Deze Pagina