Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Janny, meid heel veel plezier he! Ik hoop dat Laura wat beter in dr velletje zit..!

Gisteren naar cb geweest, ahhhh die arme Noah, hij vond het helemaal niks! Hij heeft wat verhoging gehad, 38.1 maar is lekker normale tijd gaan slapen (smiddags wel heel veel gehuild hoor) en werd omhalf 7 wakker toen papa m eruit ging halen! Hij was inmiddels alweer 5280 gr en 57,5 cm dus meneer groeit gestaag door hahahaha!

Vind het cb echt helemaal niks hoor.. vind dat ze zich wel heel erg op "negatieve"dingen concentreren en de goeie dingen daar reageren ze haast niet op! Heel raar deed ze over de hoeveelheid voeding (vind je t gek dat ie zo groeit) en over buikslapen (heel sarcastisch: tja je weet de gevolgen he) en op zn ontwikkeling (dat ie al dingen beetpakt, al op zn armen steunt en zn hoofd lang overeind kan houden, op zn naam reageerd enzp) een simpel oh. heel storend!

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jeetje dat is heftig... vreselijk!
    Had ze niet eerder in de gaten dat ze geen beweging meer voelde dan, omdat je zegt da thet al een week dood is... ik lette daar altijd heel sterk op. Sterkte hoor!

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Super... gelukkig zakte het af en voel ik me nu weer redelijk (niet te vet eten maar vandaag), maar vroeg het me opeens toch even af... moet er niet aan denken dat ik stoppen moet met BV.

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Veel plezier in Drente! Ik zou er ook wel even uti willen, maar goed... geduld, wij gaan in september, ook niet verkeerd.

5. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Goedemorgen,

Na een onrustige dag gisteren, Devrim wilde absoluut niet slapen en heeft heel wat gehuild ;-(, ga ik zo even bijlezen. Straks om 10.00 uur afspraak op KDV om alles door te nemen en de wendagen af te spreken....

Tot later...

6. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    De jongentjes slapen zo te lezen allemaal (nou ja, vast niet allemaal...) op hun buikje...

7. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Mag hier ook niet van het cb maar hij slaapt nu sinds 2 nachten toch echt op z'n buik. Hij is er sterk genoeg voor en hij (en dus ook mama) slaapt een stuk beter! F*** het cb! :D

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    hihi je haalt de woorden uit mn mond askim!

9. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Abigaël slaapt ook al ruim 2 maanden op haar buikje. Eerst allen overdag, omdat ik het toch best een beetje spannend vond. Na een weekje ofzo, ook gewoon 's nachts. Ze slaapt er stukken beter door.
    Alleen moet ze nu nog leren om zelf in slaap te vallen. Dat wil nog niet echt lukken. De wereld om haar heen is veel interresanter;)

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goedemorgen allemaal,

Ik ben ook een dagje afwezig, het gaat zo goed met Iris dat ik het weer aandurf om een dagje uit te gaan met zijn allen dus wij zijn vandaag naar de dierentuin in overloon! Misschien tot vanavond ;)

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen,

Arme mannetje we zijn gewoon eerst een stuk gaan rijden heeft hij lekker geslapen eenmaal thuis, hebben we hem in bad gedaan fles gegeven en meneer heeft tot 7 uur geslapen woehoe :D

@lafo woehoe... niet zwanger.. kan me voorstellen dat e de test met klamme handjes hebt gedaan, wat zei Ramon?

@Ntombi, haai hoe gaat het met je. lang niet op het forum geweest!

@fiona, pffffffffff brrrr krijg er gewoon kippenvel van. maar uhm 1 week dood.. merkte ze niet dan dat de beeb niet meer bewoog! sterkt!

@evelien friendly anastacia hele fijne dag (en) geniet ervan,

@Gina had jij nou een test gedaan of ongi geworden?wat sneu dat hij verhoging heeft gehad, Bram had ook ontzettend last van de spuitjes :(

@ukkie, Hoe hadden je ouders de vakantie gehad? hebben ze ook een souvenier mee genomen ? hihi

@fiona, leuk he dat ópa's en oma's zo dol op hun klein kinderen zijn :D ..
    mijn vader en moeder zeiden altijd voor mijn 60e willen we geen o en o worden. toen we gingen vertellen dat we zwanger waren reageerde ze ook een beetje terug houden. eenmaal een dikke buik draaide ze helemaal om! echt super.

@nazli, hoe gaat het nu met je ? en tussen jou en je mannetje?

oh als verrassing heeft mijn vriend nog 1 dag vrij.

vandaag komt ook de kraamhulp op de koffie :D

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh vergeten, ik ben er meteen weer vandoor mijn vriend en ik gaan ff de grote schoonmaak houden nu ie thuis is ff gebruik van maken hihi..

tot snel meiden!

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fay slaapt overdag oo veel op haar buikje en 's nachts durf ik het nog niet aan. Ik gebruik het cb wel als advies, maar dan vraag ik om bepaaldi dingen, maar over opmerkingen/aanmerkingen.. die gaan het ene oor in en het andere oor uit :D

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor. Ik bedoel er mee te zeggen dat die dingen gewoon gebeuren, zeker als er zoveel gekletst wordt zoals hier. Zelfs ik ( 8) hihihi :) ) maak me er wel eens schuldig aan. (okee okee, regelmatig!)

Veel plezier in Drenthe! Emmen toch?

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Netjes hoor! En dat CB is gewoon één grote bijzaak hoor. Het belangrijkste zijn jij en je gezinnetje! Het is alleen jammer dat je er zo nu en dan heen moet. Maar dan is het gewoon:"ene oor in, andere oor uit"
    Gelukkig had ik met Yoran en Senna een hele leuke arts én wijkverpleegkundige, dus ik heb het toen getroffen! Maar nu? Nee, ook niet. Ach helaas pindakaas! ;)

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik krijg een heel misselijk gevoel bij zo'n verhaal (zo herkenbaar :cry: ) Wat vreselijk voor dat stel! Wees maar heel lief voor ze ,ze kunnen echt veel steun gebruiken de eerste tijd!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoi meiden!

Je kan wel merken dat Aanstacia en Friendly weg zijn, ik hoef niet zoveel bij te lezen ;) :)
    Meiden veel plezier!

Onsukkie waar ga je naar toe in september?

Gina ja idd we hebben megamooi weer zaterdag gelukkig!
    En jij ook een verjaardag je hebt het gehoord van Ice hoe we het moeten aanpakken!
    Scheelt niks in prijs zwitsal helaas en de voeding dus ook niet :(

Fiona wat fijn dat Beau het goed doet op hypo allergene voeding, dat dacht ik wel, ik vind het echt super spul.
    Ik ga denk ik wel van speen wisselen naar nummertje 2 wat Anastacia al uitlegde.
    Trouwens over die voeding en de makro gesproken ja ik dacht dus ook dat we goedkoop uit waren maar was dus niet zo he, wij 9 pakken ingeslagen en afgerekend zit ik in de auto een beetje trots op mezelf te zijn om dat we zoveel bespaart hebben kijk ik op de bon is het gewoon duurder grrrrrrrr :x hebben we dus verkeerd gekeken, Ramon wil het niet meer terugbrengen want dan kost het meer aan benzine etc :(
    Heel veel sterkte toegewenst aan je vriendin, vreselijk om zo iets mee te maken :cry:

Witte reus, Ramon was opgelucht, maar dacht wel dat ik niet zwanger zou zijn, maar je weet nooit he......
    hoe is het nu met Bram!
    Wat leuk dat je mannetje vrij heeft en wat romantisch, samen schoonmaken ;)

Evelien veel plezier, hoe heet die dierentuin, ken ik namelijk niet.

Deentje ja ben erg benieuwd naar deel 5, heb weinig geduld eigenlijk maar moet toch!
    Kijk je ook 24 en prison break?

Daam hoe is het met jou en mikki, goede nacht gehad?

Zo heb ik nu iedereen gehad?

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo vandaag word het hier ook een schoonmaakdag, heb vanmorgen de ondersteek en de klossen ingeleverde, snel he ;)
    Was precies op tijd, moest ze vandaag inleveren!

Morgen drukke dag, Amy krijgt haar prikjes :( om 09.00 's ochtends, papa gaat gelukkig mee en 's middags komt me moeder samen met een vriendin van haar op visite!
    En die vriendin van me moeder wil natuurlijk het hele huis zien :( dus zal ik ff alles aan kant moeten gooien heeeellllpppppp iemand ;) :)

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden even snel een vraagje m'n werk pushed me om te komen op gesprek maar ze zeggen dus ook dat deze 28e mijn verlof afloopt :confused: maar iedere dag dat je overtijd bent telt toch ook mee?
    Met 41 weken is Amy geboren, die week extra krijg ik toch?

20. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    zo, ff niet terug gelezen...wat een kakelkippen hiero zeg :p

hier al best veel gedaan! grote boodschappen (rib uit mn lijf) en lekker met de kleine bezig geweest, straks naar vrienden en daar blijven eten. ben benieuwd hoe ze het doet dan :)

vriendjelief lekker thuis vandaag, altijd 1x in de 2 weken werkt ie op zatersdag en is ie een dag door de weeks vrij...agh sja, gezellig hoor :p

ik ga zo eens kijken of dat digiscrappen ook aan mij is besteed (lees: of ik er slim genoeg voor ben haha)

tot later waarschijnlijk meiden! enne *beloofd* dan zal ik bijgelezen en wel zijn ;)

Deel Deze Pagina