isa blijft overdag op zijn buikje slapen, hij wilt niet op zijn rug, dan krijst ie heel erg, maar moet ik dan de hele tijd bij hem blijven? nu slaapt ie weer, hij vind het gewoon lekker denk ik. vanacht is hij tussen ons blijven slapen.
owh ja gisteren ben ik met de draagzak naar buiten geweest, isa is gewoon blijven slapen, wat handig, maar heb wel pijn aan me rug gekregen.
Lafo: mbt je verlof. Je hebt gewoon recht op minstens 16 weken. Wat betekent als de kleine eerder komt, je gewoon die 16 weken hebt (wat je ervoor te weinig had komt erna erbij), maar als de kleine later komt je dus een week erbij hebt! Je hebt gelijk hoor. Bijvoorbeeld altijd 4/6 weken ervoor en 12/10 weken na de bevalling. Als jij dus vier weken ervoor had, en de kleine komt een week te laat, heb je nog steeds 12 weken na de bevalling. Cas was bij mij een week te vroeg, dus ik had 3 weken voor de bevalling, maar dus 13 erna! die week te vroeg schoof naar achter toe. Er is ook een site waar dat allemaal op staat precies. Ik geloof van het uwv! Succes ermee
Ha Witte reus! veel plezier met poetsen met je mannetje! ha dat moet ik die van mij nog zien doen... not! En hoe is het met brammetje? Al wat beter?
Meiden, hier weer even volop drukte dus sorry dat ik niet uitgebreid reageer........ Even snel wat ik onthouden heb.. Gina en Lafo fijn dat jullie niet zwanger zijn...! Gina grote vent al hoor....Enne lekker laten waaien daar op het cb...Jij weet toch hoe je mannetje is enz... Anastasia veel plezier! Friendly ook vandaag! Evelien ook al de hort op, heerlijk! Lafo ben je 4 of 6 weken van te voren met verlof gegaan? Je hebt in ieder geval dan gewoon recht op 10-12 weken na je bevalling... Nazli fijn dat het beter gaat
Goedemorgen net met de stofzuiger door het huis gedanst (nou ja, dansen... ) dus beneden is weer helemaal gedaan en onze slaapkamer boven ook. Jayden bleef gewoon lekker doorslapen. Hij lijkt nu wakker te worden (of komt het omdat ik ging spieken of hij nog sliep?) maar ik wacht het even af...straks komt er een collega met haar zoontje op kraamvisite nog. Gezellig ! Zal alleen wel moeten voeden dan tijdens het bezoek...maar dat is nieti anders. Jayden is namelijk nu op 5 voedingen per dag en dat had ik nog niet verwacht ! hihi, Jayden kan hetzelfde zeggen over zichzelf met al z'n Woezels & Pips @Marieke; veel sterkte, gelukkig dat je zus er is, maar ik kan me je tegenstrijdige gevoelens heel goed voorstellen ow dit berichtje heb ik vanochtend getypt rond 10 uur...nu maar ff posten en dan verder lezen vanaf 432
Hellepelle en Hannah ja dat dacht ik dus ook, mooi zo, ik zal ze daar eens mee om de oren wapperen! :x
@gina; hoe ging het bij het CB met de prikjes? @witte reus; lekker dat je hubbie thuis is! @lies; is het goed gegaan met haar boven te slapen te leggen? Strijkberg weg? @lafo; ja voor de nagym zit de 'gewone gym' dus je ziet de dikke buiken naar buiten lopen en ik denk dan; lekker dat ik dat niet meer heb Jayden gaat ook naar bed, het wisselt wel per dag (afhankelijk wat ik ga doen) maar over het algemeen duikt hij na 1,5 of 2 uur z'n bed weer in vanaf de start van z'n laatste voeding dan. Nog niet "all the way" gegaan met sex...bouwen het rustig op, vind het nogal eng na totaalruptuur... Flesje water moet kunnen waarom niet? brulalarm ik was gebleven bij 439
Laat die kleine ons slapen van 22:30 tot 6:00 uur! Heerlijk zou je zeggen, alleen had een van de honden besloten dat ie 2x uitmoest vanacht, dus hadden we er nog niet veel aan, haha. Maar wat Louise betreft geweldig!