Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat vragen ze nou nooit aan mij! :rolleyes:

2. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    nee, herkenbaar daam! ik wou ook wel eens dat ze dat aan mij vroegen :-D

3. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hier is het op het sexgebied een beetje op een laag pitje. Heb af en toe wat last van mijn litteken (net geen totaalruptuur) en we doen het rustig aan dus. Wel sexen alleen niet zo vaak als mijn mannetje zou willen :) Ook is het gewoon lastig met Cas die vooral acctief is in de avonduren, tja en dat is de tijd dat het mannetje thuis is en er puf voor is zeg maar! Maar ook dat komt ook wel weer een keertje in orde. Geen problemen verder met het hele gebeuren,, glijmiddel wel gehaald, maar gelukkig neit nodig gehad! Hahaha hetzelfde als Daam denk ik zo! hihi

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Linda ja dat is jammer he dat je de laatste voeding niet naar voren op kan schuiven, maar uitslapen is ook lekker!

Gina ik heb volgens mij niet zo'n brief gehad of zou die ergens in m'n la liggen die al een tijdje eruit ziet of er een bom is ontploft :(
    Gezellig zo'n dagje, ik ben alleen maar aan het schrobben en heb nog steeds last van dat als ik eenmaal bezig neb ook echt alles spik en span moet zijn, lastig die voortdurende nesteldrang ;)
    Nou moet ik zeggen dat m'n smaak ook niet echt veranderde tijdens de zwangerschap dus nu lust ik nog steeds alles! (helaas ;) )

Daam nou je weet toch dat ik nog steeds geen uitsluitsel heb over 3 of 5 dagen werken dus daar willen ze nu een gesprek over hebben, maar ik heb 9 maanden op hun gewacht dus nu wachten ze maar op mij!
    De brief is eruit met de mededeling dat m'n verlof loopt tot 5 augustus en daarna heb ik nog 3 weken vakantie dus 1 september begin ik weer officieel.
    Maar er ligt nog iets op stapel zeg maar maar dat ga ik hier niet zeggen snap je, je weet nooit wie er mee leest!

Askim en Nazli lijkt me zo lastig om al die trappen te lopen :confused: dan lijkt me zo'n draagzak idd een oplossing!
    Askim je hebt nog lang verlof lekker hoor!
    Hoeveel dagen ga je werken?
    Lost is echt heel gaaf, zou het maar snel afkijken hoor!
    Bedankt voor de uitleg trouwens over m'n verlof!

Onsukkie ik heb mega veel zin in zaterdag :D :D :D :D en Amy ook ;)
    Ramon neemt het ervan, die gaat een dagje naar de sauna!

Daphne, ja makro is nogal misleidend ja, je bent altijd duurder uit dan je denkt, in ieder geval je neemt meer mee zeg maar.

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    ik ben geen avondmens, dus wij gaan er uitgeslapen tegenaan! Hahaha

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    hahahaha nee daam hoef niks te lenen! enne.. hier kun je niet echt tever gaan toch?!

Hmmm... dan zal het wel aan mij liggen! vind echt vooral vlees nog stinken en vies! lust alleen hamburgertjes ahhahahah en heel soms kip.. hoe bedoel je eentonig?

Hihi Onsukkie, dat lijkt me vreemd! Ik zou zeggen weet t niet ga daar aanbellen....

Hier valt Noah ook zelf in slaap, maar moet wel zeggen dat ik nu makkelijker ben met hem laten liggen als ie huilt (niet krijsen natuurlijk maar dat dreinerige..) dan ga ik na kwartiertje zn speen geven en een aai en dan is het meestal gedaan.

hmmm overdag wil het nog niet helemaal lukken boven.. probeer hem in ieder geval elke dag 1 keer boven te leggen, maar echt leuk vind ie t niet... iemand idee wat te doen? (inbakeren doe ik niet aan.. is t type niet voor)

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Vanwege dat rotte condoom heb ik echt wel glijmiddel nodig hoor anders is het net schuurpapier auie :confused:

Amy is erg slaperig vandaag, net van speen veranderd en nr 2 van avent erop gezet maar het is geen succes ze laat 80 staan van de 160, dat doet ze echt nooit!
    Meer mensen hier last van gehad bij het wisselen van de flessenspeen?
    Ik had eerst difrax small, misschien moet ik maar een andere van Difrax gaan halen.
    Is het noodzakelijk dat je wisselt van flessenspeen als ze ouder worden?

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @lafo: natuurlijk snap ik dat! Alleen, ik zou wel nieuwsgierig zijn naar wat ze te melden hebben.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Kan je een spiraaltje ook laten zetten als je nog niet ongi bent geweest, Ramon zit me een beetje te pushen zo vlak voor de vakantie!

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Waarschijnlijk hebben ze wel iets voor me gevonden, alleen niet op mijn nivo waarschijnlijk en ze zullen er alles aan doen om me weg te treiteren.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Na stond toch behoorlijk stom te kijken.

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gaat het zaterdag nou regenen eigenlijk?

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Leuk dat Ramon ook wat leuks gaat doen.
    Erik gaat dus mee, anders kom ik er niet (en met de trein alleen durf ik niet... tsja... gaat ook ooit wel weer goedkomen). Heb er in elk geval erg veel zin in!

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Riekt naar een BBQ-tje! mmmmmmmmm

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou hij vroeg wel of er meer mannen meekwamen maar ik zeg ga jij maar lekker een dagje naar de sauna, hij is rete nieuwsgierig namelijk met wie ik nou de hele tijd zit te beppen, ik ook hoor ;)

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jammie wanneer?

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik mag geen spiraaltje van m'n man, vindt ie doodeng, heeft wel eens een verhaal gehoord dat er iets mee mis was gegaan. Na, weet het ook niet. Maar nou zijn we dus gedwongen aan de condooms...

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hmmm ik moet eigenlijk nog stofzuigen en dweilen en dan ben ik klaar beneden maar heb geen zin meer dankzij jullie ;)

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh dat wil ik denk ik niet weten :(

20. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Fijn om te lezen, hopelijk werkt dat bij mij ook. Wil de ochtend-avondvoedingen wel nog blijven geven als ik werk (als m'n borsten voldoende aanmaken), vind het toch wel een intiem momentje zo met z'n tweetjes :D

Niet echt een tip ofzo, maar wilde wel laten weten dat je niet de enige ben. Jayden slaapt heel wisselend overdag boven... ene keer wel, andere keer niet

@lafo; volgens mij wissel je van speen als hij stuk is of om de 6 weken en je hebt dan spenen met verschillende groottes. Jayden drinkt nu met de speen "vanaf 3 maanden" (huismerk etos) omdat die van 0-3 maanden niet werkte voor hem (kreeg hij te weinig uit)

Deel Deze Pagina