Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee! :evil:

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou vind het nergens op slaan hoor, dus heeft ook geen zin het te herhalen. Het is gewoon een bangebroek.

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Als iemand een antwoord weet over mijn spenen vraag graag en dat spiraaltje vraagje, ik ga nu weer verder meiden, morgen hoog bezoek van me moeder en die heeft smetvrees dus ze zal me huis wel weer inspecteren ;)

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat kan wel, maar ze zijn er niet zo happig op, omdat ten eerste de baarmoedermond niet open is en het inbrengen dan veel pijnlijker kan zijn en ten tweede heeft de arts volgens mijn verloskundige het liefste dat er drie maanden tussen de bevalling en het inbrengen zit omdat de baarmoeder nog niet voldoende hersteld is en het spiraaltje dan scheef kan gaan zakken. Dan helpt ie niet en ben je niet beschermd tegen een zwangerschap. phoe, lang verhaal!

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gelukkig geen regen dacht dat ik de buienkans zag groeien gister dus ik hoef geen anti regendans te doen! Nu ben ik echt weg tot straksssssss

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat nodigt niet echt uit om terug te komen nee! :rolleyes:

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Denk morgen!

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sorry kan het niet laten ga nou poetsen Daam :) ;)

Thanks voor de uitleg van het spiraaltje dus dan heeft Ramon lekker pech dan zal die een gezinspak condooms moeten meenemen :)

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    was dat een uitnodiging daam? hahahahahah...;)

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Katje nou het is toch raar dat ze nog steeds het fijnste drinkt met een speen die voor hele jonge babies is?

11. KatSas

KatSas Bekend lid

he he, daar was ik dan eindelijk weer eens!

ff bijlezen vanaf ....pagina 416 :oops: oef....

pagina 416 t/m 427

@ eerlijkbeertje: fijn dat jullie meid het nu goed doet en goed groeit, nou hopen dat ze ook nog snel aan de fles wil!

@ evelien: heeeeee iris goed doorgeslapen lees ik! Wauw! Helemaal goed. Lekker he!

@ anastasia: lekker om te lezen dat het helemaal goed gaat met laura. En wat knap dat ze al omgerold is zeg!

@ witte reus: ik hou eigenlijk niet precies bij hoeveel jasper slaapt, maar als ik erover nadenk...denk ik toch wel een uur of 18 op een dag. maar dat wisselt ook wel hoor, soms slaapt hij 16 uur ofzo

@ lafo: gewoon naar die psych gaan hoor, als het dan niks is, kan je er alsnog mee stoppen toch?

@ ongi: alweer ongi gewordenik, derde keer al dus, maar jippie a jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dank aan de Mirena! Ik hoop dat het zo blijft, dan kan ik het met inlegkruisje af, want één spettertje en een veeg slijm (sorry) en dat was het!

@ Lafo en Gina: oef....mmmm, dat wordt testen voor jullie denk ik zo!

@ witte reus: ik wacht tot jasper zich meldt inderdaad, of er moet langer dan vijf uur tussen gaan zitten, dan krijgtie hem gewoon. Jeetje wat een etters op je werk, als je toch voor drie dagen hebt afgesproken, moeten ze zich daar toch gewoon aan houden? Echt stom!

@ Gina: wauw actief sexleven inderdaad. Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd. Althans niet elke dag :confused:

@ witte reus: oef wat een ellende met je schoonouders en wat ontzettend jammer dat ze niet gewoon naar je luisteren, het is toch JOUW kind, nou ja jullie kind dan, maar ik vind dat ze echt wel naar je moeten luisteren, anders zit jij elke dag met angst op je werk, dat lijkt me dus niet zo handig. Arme jij, pffff, zo jammer dat je man je angst niet ziet. Ik hoop toch wel dat jij en je hubbie er uit komen hoor, want lijkt me niet de bedoeling dat je relatie daarop kapot gaat. :confused:

@ hannah: feli dat je door mag voor een tweede gesprek. Super!

@ Marieke: ow nee toch, wat een slecht nieuws over je vader :cry: jeetje, wat erg. Ik hoop maar dat ze er gauw achter komen wat hem mankeert en dat hij naar nederland vervoerd mag en kan worden.

@ Ice; uhhhh ik denk dat het berichtje over hoeveel luna gegroeid was mij ontgaan is..sorry..echt waar. Dat is niet lief van me, maar heb het echt niet gelezen, heb wel eens paar pagina's geskipt de laatste weken omdat ik weer aan het werk ben :oops: sorry...
    Wat balen dat het met die vriend nog niet goed gaat..pfff, maar echt hopen dattie er helemaal weer bovenop komt toch.

@ onsukkie: wat een mooie scrap!

@ fiona: oef ik zou ook schrikken zeg, als ik bloed in de ontlasting vond, hopen maar dat die prikkelingen snel weg zijn!

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja door de regels heen dacht ik dat ook te lezen whahhahahaha

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hey katsas!
    pfff jij hebt een hoop terug te lezen meid, daar zou ik niet vrolijk van worden ;)

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    ja he! dacht ik ook stiekem te lezen.... hihi

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Volgens mij is ze stiekum gaan poetsen ;)

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    ja jij ging toch ook? hahahahah... ik lig op de bank!

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    we passen wel op hoor, ik ben extra voorzichtig, heb niet eens geslapen.

18. KatSas

KatSas Bekend lid

pagina 428 t/m 439

@ evelien: ikea is gewoon altijd leuk..hihihi en heb er ook altijd wel wat van nodig..hahahaha

@ Daam: heerlijk zeg, nog een maand vrij. Mag je op mijn verjaardag beginnen met werken..hihihi, zal een gebakje op je eten :D

@ Anastasia: bah wat een ellende :x zucht..dikke knuff voor jullie alle drie hoor!

@ Askim: echt zo knap dat Devrim al zo vaak omrolt!

@ Lafo: wat stom dat je collega's niet geweest zijn zeg, wel leuke kadootjes trouwens! Ow en jij mag ook op mij verjaardag beginnen met werken, nou dan neem ik ook nog een hapje gebak op jou dan!

@ Ice: kan me voorstellen dat je luna uit de handen van die vrouw weg wilde trekken zeg....pfff ik ken er ook zo een, maar de laatste keer dat we haar zagen sliep jasper bij erwin op de arm, dus toen gaf hij hem mooi niet weg!

@ nazli:hihihi, nee ik kom je niet helpen, ben altijd al lang blij als ik mijn eigen toko aan kant heb.

@ Daam: fijn dat je nacontrole goed was! Wel raar van je been, doen ze daar nog wat mee?

@ anastasia: mmmm cb adviseert dus afwachten..vind dat zo'n makkelijke reactie, aan de ene kant snap ik het, maar aan de andere kant..jij bent toch ongerust, dan wil je wel iets meer info lijkt me zo.

19. KatSas

KatSas Bekend lid

pagina 440 t/m 450

@ Lafo: wat goed dat je huurders hebt! Jippie, dat scheelt weer! En kan me voorstellen dat je blij bent niet zwanger te zijn nu. En belachelijk die lui van je werk, je gewoon ziek melden, of zit je al in de ziektewet?

@ Jvtje: hoe was je weekend weg?

@ Deentje: leuke foto's zeg!

@ lange verhalen: hihihi, zit ik me net van alles te typen, lees ik net dat jullie het dan toch niet lezen..snif

@ Ice: wanneer gaan jullie weg en hoe lang?

@ fiona: jeetje wat een naar bericht, ik word er gewoon niet goed van. Pfff kan wel huilen als ik het dan lees terwijl ik die mensen helemaal niet ken, maar dat lijkt me gewoon zo erg....

mmmm, het wordt tot pagina 444 dan maar, want tim is eindelijk weer wakker! Ga taartjes met hem bakken!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja Katsas ik ben ook blij met m'n huurders!
    Alleen wat zo raar is dat diegene het niet eens gezien heeft, huurcontract is opgestuurd, eerst tekenen en dan ben ik echt pas een beetje blij!
    Heb waarschijnlijk nog een stel achter de hand, vrienden van m'n beste vriendin die konden hun huis goed verkopen als ze er binnen een maand uit konden gaan dus........als dit niets word dan hopelijk die andere!

Zo het is weer stil hier.....iedereen aan het eten?

Hier helemaal klaar met de benedenverdieping nu gaan we naar boven ;)

Trouwens zat net te kijken maar best wel een grote kans op regen zaterdag :( helaas maar dat mag de pret niet drukken, toch meiden?

Deel Deze Pagina