Pff Louise heeft vanaf 13.00 uur al niet meer geslapen, het wil maar niet lukken. Elke keer wat: honger, volle broek, krampjes. Ze is inmiddels niet echt meer te genieten. Zucht...
Ja, morgen om 17.00 uur bij mij. Neem Erwin ook mee, kunnen we op zijn buitenkeuken kokkerellen (heb je dat ding gezien? Mooiiiiii!)
Ik heb het eerder andersom vandaag heeft Amy de hele dag geslapen ongeveer. Misschien dat ze alles bij elkaar 2,5 uur wakker is geweest
Vandaag ook groente hier op het menu, spinazie want Ramon eet niet mee heeft een zakendiner dus dan eten we gezond!
Mikki was ook aan het krijsen. Hop in de draagzak en na even knikkebollen in slaap. Ze hangt nu nog steeds aan mijn buik. Typt wel wat lastig!
Nee hij lust vrij weinig groente, stampot vind hij wel lekker maar bloemkool, spinazie etc niet echt. Andere groente met heel veel kaassaus dan proeft hij het niet, nee hij is niet verwend hoor en zeker ook geen zeur met eten
Dat is makkelijk! Amy is een boxslaper als ik haar boven in de wieg leg wil ze overdag daar niet slapen. Het is niet anders, maak er geen punt van.