Wel jammer, ik vind het erg lekker. We eten wel vaak stamppot en boerenkool is hier ook één van de favorieten! Gáááááán we weer met die Hemaworst!
Ehm ladies....als jullie 10 blz per dag erby lullen, dan kan ik t na de vakanie echt nie meer bylezen haha. Nu gelukkig nog wel....
nou dan nu ff de rest nog bijlezen..grijns, zal toch nog een keertje lang verhaal maken hoor @ Evelien: jeetje iris goed gegroeid, geweldig! Wel zielig dat ze van slag is door de prikjes @ Anastasia: heel veel plezier in Drente! @ Gina: bah wat een vervelend mens op het cb dan, ben blij dat ze niet zo tegen mij doen hier...pfff Maar goed. Noah dus weer goed gegroeid en dat is altijd wel lekker om weer ff te zien en te horen. @ Evelien: dierentuin, leuk! hoe was het? @ witte reus: en is de grote schoonmaak gelukt? @ Lafo: ik kreeg een brief van het uwv waarin stond tot wanneer ik verlof had, heb jij dat niet gehad? @ nazli: vervelend dat sexen pijn doet, misschien glijmiddel? En feli met de vermaanddag van isa! @ onsukkie: wat een idiote man van de nuon dan. en ja heb echt zin in de meeting! @ Gina: ik lust nu eigenlijk alles wel weer, alleen sommige kroketten niet..hihihi, dat is dan wel weer raar @ Lafo, ik zou geen spiraaltje laten zetten voor je ongi bent geworden, dat raden ze echt af... zooooooooooo en weer ff bij!
Ik heb zulke rare dagen gehad...zondag zou mijn vader jarig zijn geweest, is dan toch altijd een beetje aparte dag. En ik kom er nu net achter dat er al twee maand lang niemand wat van mijn broertje heeft gehoord(heb zelf geen contact met hem). mijn moeder niet, zijn bewindvoerder niet, zijn advocaat niet....dat is toch raar? Straks istie dood ofzo...beetje vreemd gevoel krijg ik erover. Ik hoop maar dat mijn mams snel wat van hem hoort.
oei dat is vervelend sas..... Moeilijk als situaties zo zijn, maar zeker als je dan een poos niets van iemand hoort....
@wishfull: hardtikke goed toch dat gewicht @friendly: ook al zo goed gegroeid! @Fiona: oh nee,w at erg bah, dat lykt me echt vreselyk, ik kryg er kippenvel van Dan ben je idd echt dankbaar dat je baby gewoon gezond is! Wens ze maar heel veel sterkte, en jullie ook natuurlyk! Fyn dat t met Beau beter gaat! @Deentje: hihi je hebt t veranderd zie ik @Gina: hmmm nee das nie zo leuk van t cb zeg, wat stom dat ze van die rare reacties hebben! is ook per cb verschillend, hier wel hele leuke. Gewoon schyt aan hebben, jy weet wat t beste is voor je kindje toch! @buikslapen: ik moet zeggen dat ik wel bly ben dat Luna niet op haar buik slaapt hoor @Ntombi: hé jy ook back in town @evelien: en hoe was de zoo? @wittereus: jy ook al de kraamhulp op de koffie, geloof dat ik die van my ook maar es uitnodig @lafo & gina: ben benieuwd hoe het jullie kids vergaat op de verjaardag, hoop beter dan Luna! @Lafo: ja als t goed is kryg je die week idd extra. Hoeveel weken had je normaal na die tyd, 12 of 10? @scrappen: ikke ook maar weer es showen hihi, geen digiscrap, maar the real stuff @Nazli: van harte met de vermaandag van Isa! @hannah: creatie? jy ook aan de digiscrap? @Onsukkie: neeeeeeeeeeeeeeee dat meen je, wat een sukkel @Askim: hier de babybjörn, echt een aanrader! Vanmiddag heeft een vriendin em geprobeerd, en die is em gelyk gaan kopen hihi.
hellepelle: ja is zeker moeilijk en ik moet eerlijk zeggen, dat als hij wel dood zou zijn...me dat aan de ene kant een hoop rust zou geven, maar ik aan de andere kant ondanks alles, toch gewoon ook heel erg verdrietig zou zijn dan. Maar goed, misschien zit die eikel gewoon vrolijk in het buitenland of zo
@Katsas: macht nichts hoor, ik skip zo vaak blz haha. Enne die vrouw zien we (gelukkig) nie zo vaak, dus beter voor Luna, Gisteren by de buurvrouw op schoot vond ze ook nie zo gezelli, maar by my wel.....zou er miss toch weer een sprongetje aankomen? Wy gaan vrydag op vakantie (dus geen meeting voor my *snik*) en komen vlg week vrydag terug. een weekje naar t eiffel gebied in Duitsland. Wat leuk taartjes bakken met Tim, zyn ze goed gelukt? @Lafo: zo amy veel geslapen zeg. Luna vanmorgen een uur, en na de fles van 11,30 een uurtje, en toen tussen de fles van 3u en half 7 wel 3uur geslapen, en nu slaapt ze ook al vanaf een uur of half 8! Ow oeps, is t huiluurtje al voorby? Enne luna wilde toen ook een poos opeens nie meer boven slapen, toen ingebakerd, en ze sliep wel boven BTW Luna heeft sinds de prikjes al nie meer in de inbakerdoek geslapen, maar steeds in de slaapzak @Katsas: applaus voor jou hoor, zoveel bygelezen én gereageerd! Enne ja idd wat een kletskousen hier zeg! Ik dacht dat ik erg was Wat raar van je broer ja zelfs als je geen contact hebt, maak je je toch een beetje zorgen hé. Hoop dat alles goe met em is! Zo te zien is t een moeilyke situatie met je broertje, vervelend.... Enne thnx voor je compliment Zo ikke heeft weer bygelezen, ga nu maar es de boel aan kant maken, en een mooi meisje uit bed plukken Tot morgen dames!
Hoi allemaal, daar ben ik weer, we hebben een heel fijne dag gehad, met een Iris die zich er goed ddor heen sloeg! De andere meiden hebben ook genoten. Die dierentuin heet zoo parc Overloon ( iemand vroeg ernaar!). Het is een kleinere dierentuin maar toch groot genoeg om de dag te vullen, heeft niet zulke hele spectaculaire dieren als leeuwen, tijgers, olifanten etc, je ziet daar de middelgrote en kleinere dieren. Maar onze meiden vonden het erg leuk, hebben veel bij de apen staan kijken, etc. Ook waren er 2 voorstellingen, een poppenkast en de magic zoo show, dat was ook heel leuk en er was een mooie speeltuin, volop picknickplaatsen. En er stond een kraam op de route met allemaal voorwerpen die met dieren te maken hadden met mensen erbij die er wat over vertelden. Bv een schild van een schildpad, eieren van de struisvogel, emoe , duiven etc. veren, skelet onderdelen, dieren op sterk water enz. Vond het heel leuk! Ook was er een botanische tuin,een kinderboerderij, en een vlinderparadijs, het komische was ik heb er geen een vlinder gezien, whahaha!. Het park was mooi aangelegd, fijn om door te wandelen en het was gezellig druk, gelukkig niet dat hele drukke, daar houd ik niet van, kan hem aanbevelen! Ik had Iris vanmorgen om 8.30 uur gevoed we vertrokken tegen 11.00 uur en waren om 12.00 uur in het park, Iris sliep heerlijk in de auto en ook weer heerlijk in de kinderwagen tot 14.oo uur, toen bij de speeltuin en terras Iris weer gevoed en lekker even geknuffeld en gespeeld. Tegen 3 uur weer verder gewandeld, maar toen was het wel slapen, maar zodra ik weer stil stond was het huilen geblazen. Tegen 16.00uur bleef ze huilen, dus wij weer terug naar speeltuin met terras, weer gevoed. Ondertussen werden de andere meiden geschminkt, dat kon ook nog, voor 1,50! Toen nog even in de speeltuin en daarna weer naar huis, we waren om 18.00 uur thuis. Iris heeft in de auto nog wat geslapen, maar had al weer honger dus om 18.15 uur weer gevoed, Erwin heeft ondertussen chinees gehaald, om 18.45 uur naar bed en wij eten, aan het eind van het eten was Iris alweer klaar met het slapen en toen haar maar weer eruit, weer aan de borst van 18.15 uur, en om 20.15 uur nogmaals weer aan de andere borst, toen naar bed, maar nog had ze honger, en ik had geen melk meer ondertussen, toen nogmaals mijn borsten aangeboden, en toen was het goed, en tegen 21. 15 uur is ze gaan slapen! Dus vanmiddag is ze wel veel wakker geweest, maar ja het was toch goed te doen allemaal! Nou dat is wel een heel uitvoerig verslag geworden. Ga even reageren op jullie!