Ik ook, soms vind ik het handig dat ze er zijn en soms wilde ik dat ze er niet waren! Want ook al heb ik wel de zelfde instelling, ik erger me er soms toch behoorlijk aan!
[quote lafo] Je kan wel merken dat Aanstacia en Friendly weg zijn, ik hoef niet zoveel bij te lezen Meiden veel plezier! [/quote] Is dat zo, ik merk er anders niets van , moet ruim 10 pagina's teruglezen
Volgens mij ook hoor iedereen heeft recht op 10 weken na de bevalling, dus als je tot 4 wk voor die tijd hebt doorgewerkt dan heb je pech!
Nee , ik zou gewoon af en toe eenskijken en als je ver weg bent in huis zou je de babyfoon erbij kunnen zetten!
Tja, ehh, ik zou zeggen dit is wel vleiender dan wat ik heb meegemaakt. In het verpleeghuis in den haag mocht ik een keer de lift niet uit omdat een man dacht dat ik een van de bewoners was, pffff. Er hingen overal bordjes waarin gevraagd werd om op te letten dat demente bewoners niet van de afdeling af konden komen, maar ja dit ging wel erg ver!
hee evelien, heerlijk dagje jij gehad lees ik al. Helemaal leuk! En dierentuin hoeft voor de kids niet zo groot te zijn idd, wij zijn niet zo heel lang geleden naar nordhorn geweest, ook kleine (en betaalbare) dierentuin en tim vond het helemaal geweldig.
[quote="Askim] @Evelien, hoe was de dierentuin? Zijn er nog meer babys die van die dagen hebben dat ze echt niet zelf in slaap kunnen vallen? Devrim heeft het sinds gisteren weer, alleen maar krijsen (van vermoeidheid) en niet kunnen slapen. Ik probeer het iedere keer, laat hem ff en pak hem na een poosje toch maar weer op. Dan duurt het nog wel een kwartier/half uur voordat hij beetje stil is en in slaapt valt en dan leg ik hem weg. Weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet ;-([/quote] Leuk! Ik heb zelf bij Iris radicaal de knop omgedraaid, en zij sallpt nu alleen nog maar in haar wiegje op de rug! Ik wacht zoals al eerder geschreven op eerste signaal van vermoeidheid, en soms is dat al bijna direct na het drinken, dan twijffel ik wel maar dan doe ik het toch en dan slaapt ze meestal wel. De eerste dagen was het even wat doorzetten, maar nu gaat het perfect en voor haar is het nu heel duidelijk van als ik in mijn wieg lig dan ga ik slapen. De eerste dagen was het wel vaak direct huilen, ik liet haar dan 10 a 15 minuten huilen en dan haalde ik er haar uit, trooste haar dan ca 5 minuten, even lekker op mijn bed liggen en lekker even kletsen, of op mijn pink zuigen of mijn borst, in ieder geval iets wat haar troost en een veilig gevoel geeft, daarna weer in bed en weer 10 a 15 minuten huilen, en dan evt weer het zelfde ritueel, vroeg of laat lukt het en als het vaker gaat lukken dan leggen ze volgens mij de link en benm je er! Bij Iris moest ik wel omdat zij ergens anders niet meer sliep, jullie hebben wat dat betrefd nog wel de keus, of dit een stap is die je wilt nemen, ik ben er blij mee dat ik het gedaan heb! Het is wel even doorzetten , ik heb er ook voor gezorgd dat ik een aantal dagen niks anders had, zodat ze ook elke keer in haar wiegje kon gaan slapen! Nog even een vraagje, hoe gaan ze in het kdv om met het buikslapen? laten zij daar de kinderen ook op de buik liggen als de ouder daar omvraagt, of doen ze dan moeilijk? Heb je het er met hun over gehad, ben gewoon nieuwsgierig hoe ze daar in staan
maakt op zich niet uit, ik tel altijd vanaf dat Iris naar bed gaat voor de nacht, daar begint de nieuwe dag!. Dus van 21.00uur tot 21.00 uur! Zolang het maar steeds dezelfde 24 uur zijn!
Ik heb er geen last van, de koffie smaakt me weer heerlijk, en verder was mijn smaak niet echt anders tijdens de zwangerschap!
Ja zoals ik askim al schreef, als je echt wilt dat hij boven slaapt zou ik het gewoon elke keer doen, is denk ik duidelijker voor Noah. Maar als Noah beneden gewoon goed slaapt, kun je er ook voor kiezen om het gewoon te accepteren, of blijven proberen, lees bij de andere mama's ook dat het op een gegeven moment wel gewoon lukt!
Ja lastig is dat he, dan zit je er echt op te wachten, en je weet ook dat ze er zooo aan toe is en dan lukt het maar niet!
He, bah jakkie katsas, hoop dat je dan gauw wat hoort van je broer! Is indd raar dat niemand wat van hem gehoord heeft! Hoe gaat het verder met je? Lukt het allemaal een beetje, met jezelf, thuis en op het werk?
@lafo, ja als amy 1 week te laat geboren is gaat vanaf de dag dat ze geboren is je 10 weken ( of 12 ) weken erna in! en laat je niet gek maken hoor