Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Lig je gewoon in bed te lappen?

2. KatSas

KatSas Bekend lid

evelien: ach je hebt nog vijf weken he...tegen die tijd gaat het allemaal misschien al weer heel anders

taartjes (lees muffins met mierzoet glazuur en beestjes erop) waren vooral zoet, maar tim vond het geweldig.

broerlief: nee niks van gehoord en we kennen niemand bij hem in de buurt, mijn broertje is uhhhh niet een heel erg gerespecteerd lid van de samenleving(heeeee netjes uitgedrukt :) ) en zit al tijden in het zuiden van het land gelukkig. Sorry voor de zuidholland dames..hihihi, maar ik ben blij dat ik er af ben hiero

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nee indd. Als het echt je bekken is zou ik naar een bekken therapeut gaan! Is mij heel goed bevallen!

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Heeft je moeder ook geen contact meer met je broer? Voor deze 2 maand bedoel ik dan he?

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @ice: ik moet me er nog steeds verder in verdiepen, maar dan wel de digiscrap. Als ik nog meer zooi in huis ge halen, wordt Ronald gek! Ik kan ook nog eens niks weggooien dus het huis wordt voller en voller! :oops:

6. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @gina, ja hier erg last van smaak maar wel positief, ik vind nu heel veel pasta gerechten erg lekker en ik kook ze ook zeker 3x per week! voorheen nooit, terwijl mijn vriend er dol op is. dus kreeg ik op zijn tijd een smsje van mamsie dat ze een pan Nasi oid over had, en nu heb ik het al vaak afmoeten slaan. :D
    en ik ben echt verslaafd aan koffie voor de zwangerschap ook maar ik kreeg te horen dat je maar max 4 koppen koffie mocht. en toen ben ik : afgekickt "en nu.. drink ik er 8 per dag :D

@evelien, wow klinkt als een leuk dagje,

ik vind het ook belangrijk dat ik bij de 1e tekens van moeheid Bram naar bed breng. alleen ben ik bang dat vriendlief dat niet zo nauw neemt :oops: dus zaterdag nog ff duidelijk tegen hem zeggen. straks zit ik met een oververmoeid kind :(

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ben bij eentje geweest tijdens mijn zwangerschap, maar de pijn ging na de 25 ste week vanzelf weg (vind ik nog steeds vreemd, maar goed) Dat was ook een goeie, dus denk dat ik daar aan de bel trek.

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga mijn mandje in! trusten iedereen alvast!

9. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ja snik snik ik voel me 100 procent zielig ( ;) ) want eigenlijk had vriendlief de hele dag vrij.. bellen ze hem om 15.00 op of hij vanacht wilt rijden .. ik hou er niet zo van om alleen te zijn sáchts..

5 weken? heb je nog zo lang verlof..

wat vervelend dat Iris alleen bij mama wilt zijn, kanme voorstellen dat dat voor Erwin ook niet zo leuk is. maar werkt het al een beetje ? of zijn jullie er nog niet mee begonnen? met dt Erwin haar uit bed haalt enzo ..

10. KatSas

KatSas Bekend lid

nee broerlief smste of belde nog wel eens collect call met mijn mams voor het een of ander, maar dat is dus ook al meer dan twee maand geleden en op zijn mobiel word dus al weken niet meer opgenomen

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @Daam, ja want vriendlief is werken en Bram ligt in bed .. beetje te mekkeren. en ik dacht ga lekke rin bed lappen :D is zooo lang geleden.

slaap lekker...

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @katsass, ik voel me niet aangesproken hoor ;)

ff serieus. dubbel gevoel is zoiets he... hoe is je mams eronder dan?

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Welterusten Daam!

witte reus, kan me voorstellen dat je baalt als je denkt lekker samen vrij te zijn en het verandert dan!

Nee het werkt nog niet, maar zijn nog maar net begonnen ;)

Mijn verlof duurt tot 3 augustus en dan heb ik vakantie tot 2 september!

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja dat is raar. En ook al heb je het contact verbroken zo houdt hij je toch weer bezig he, terwijl je het eigenlijk niet wilt, dat is het rare van een bloedband!

15. KatSas

KatSas Bekend lid

ja eigenlijk vind ik hem echt helemaal niet lief, maar ja toch he.....

en ja mijn mams is erg verdrietig, daarom zit het mij ook zo dwars natuurlijk...nou ja, ik ga zo lekker slapen..tot morgen ladies!

16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    zo he pfffffffffff.. dat was het wel ff..

@nazli wat fijn dat het met jullie alle 3 een stuk beter gaat.

@grote schoonmaak. heerlij gevoel vind ik dat altijd als alles schoon en op geruimd is. ben wel blij dat ik mijn poetstik nog heb.

ik moet eerlijk bekennen dat ik alles strijk ook de rompertjes van Bram :oops: dan blijven de beter vind ik. voor de zwangerschap had ik je voor gek verklaard als iemand zei dat ik zoveel zou strijken.
    eens denken.

de huiskamer is gestofd, gestofzuigd en gedweild.
    de keuken is weer schoon ( niet te schoon krijgen toch een nieuwe keuken ;) )
    de wc schoon, de ramen zijn gelapt. wedde dat het morgen regent altijd als ik de ramen lap ;)

kort om veel gepoets.. en neej ik wil het bij niemand anders komen doen woehhahaha..

heeft iemand nog iets van Marieke gehoord?

@ukkie, sorry moest er een beetje om lachen, ook al vond je het op dat moment niet grappig..

toen ik 21 was wilde ik een kroeg in, omdat ik geen id bij me had kwam ik er niet in want ik leek geen 16, maar meiden van 14 die dikke "tieten"hadden, onzettend dik de make up op hadden , en een mini rokje hadden die knipoogde een keer naar de uitsmijter en kwamen zo binnen ... :C:

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    Slaap lekker Katsass, hoop dat je lekker kunt slapen. Wat sneu voor je mamsie ... weet je ook niet waar die woont?

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja, ik kan het me helemaal voorstellen! Frustrerend! Nou welterusten, katsas! Moet je morgen weer werken?

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    pff ben ik helemaal bij gelezen is iedereen weer weg :(

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3