Ik ben er nog! Wat voor werk doe jij eigenlijk, witte reus, en is zaterdag je eerste dag weer, sinds je verlof?
Wat een leuk bed, vinden de meiden het zo leuk om bij mekaar op de kamer te slapen? of is er geen andere mogeliijkheid. ik moet heel lang samen met mijn broer op 1 kamer slapen.. was op zich wel gezellig. maar was wel blij dat ik de grootste slaapkamer in huis kreeg tja dat krijg je als je enig meisje bent
ik ga ook een poging doen om te gaan slapen. ik denk niet dat ik morgen nog langs kom, zal wel helemaal moe zijn als ik thuis ben. @ice hele fijne vakantie. en geniet er lekker van, doe je wel aan ons denken. duim echt dat het beter met Neia, en marieke dr pap gaat! tot snel lady's
De meiden vinden het leuk om bij elkaar te slapen, en vind het wel fijn om de logeer kamer nog even aan te kunnen houden omdat mijn ouders al wat ouder zijn en in zwolle wonen, mijn moeder durft niet naar ons te rijden en mijn vader wel, maar gaat niet heen en terug op een dag, blijven dus altijd slapen, en je kunt oude mensen moeilijk op de grond leggen.
Goeiemorgen meiden! @Daam, hmmmm lekker! Helaas heb ik visite vanavond! maarrrrrrr ik kom zeker een andere x hahahahaah.. @Marieke nieuws. De ANWB heeft gisteren aangegeven dat hij mag reizen als hij koortsvrij is, momenteel heeft ie nog 38.6, er is wel een ambulance vlucht gereed als het zover is! Dus voor Marieke en haar familie wederom afwachten.. meid we duimen hier allemaal voor je! dikke knuffel! Noah heeft weer wat nieuws, hij is elke avond, nu al paar avonden, aan het huilen.. na zn een na laatste voeding is ie eerst lekker gezellig om vervolgens lekker te huilen vlak voor en vaak tijdens het badje.. maar ligt wel gewoon op tijd te slapen... hmmm zeker huiluurtje ofzo?! heb gister zwembroekje gekocht, zoooo schattig! bij de hema hadden ze opruiming in de zwemkleding, lafo misschien ook wat voor jou voor spanje? en een flesje gehaald van de hema.. en die vind die helemaal prima! drinkt ie goed uit.. en dat voor 1,90! heb er ook een sapflesje van gehaald (klein flesje) zodat ik die kan gebruiken voor thee of water want het wordt tot zeker eind volgende week warm! maandag wordt het 26 tot 30 graden.. pfffffff! loopt het verlof voor iedereen op zn eind wordt het eindelijk mooi weer.. hoe oneerlijk! heeft er iemand trouwens ervaring met die zwemluiertjes? is dat wat? wil ze ook halen, dan kan k Noah met dat warme weer in badje doen en buiten zetten (dat kan toch wel? met zonneplu erboven?)
Ik tel van middernacht tot middernacht, omdat ze neit altijd op dezelfde tijd gaat slapen. Ik ben gisteren 5 kwartier bezig geweest haar in bed te krijgen. Ze was vanaf 13.00 uur wakker en ik had haar rond 21.00 klaar voor naar bed (drinken, badje, drinken). Wel 6x in bed gelegd, slapend, 6x brullen, toen kwam gelukkig m'n man thuis en ben ik ff naar buiten gegaan met de honden, had het even helemaal gehad. Vind het echt niet erg dat ze wakker is, maar ze was al zolang wakker dat ze zelf niet meer te genieten was... Vreemd genoeg had mijn man haar in een kwartiertje slapen in bed (22:30 uur) en ze werd om 6:00 uur wakker!
goede morgen allemaal! Wat een heerlijk weertje, en gina, indd heel oneerlijk zo aan het eind van ons verlof, al heb ik gelukkig nog 5 weken! Maar ja, erwin moet maandag wel weer beginnen helaas Heb ik nog helemaal geen zin in, het leven is zo lekker relaxed als je samen vrij bent! Iris heeft weer lekker doorgeslapen tot 8.00 uur, wauw wat goed doet ze dat. Gisteravond toch gekolft, heb ik nog bijna niet gedaan, maar ik vind mijn bv zo instabiel, ik bouw op en dan begint het teruglopen alweer, en zoals nu ook heb ik vanaochtend helemaal niet zo veel, terwijl ik om 00.30uurgekolft heb, en dan tot 8.00 uur, ruim tijd om zich te vullen, Iris heeft 2 borsten leeg gedronken. Het cb adviseerde om 3 keer daags te kolven. Dat vind ik wel wat veel, eerst maar eens 2 x proberen. Gisteravond 2x 7 min, 2x 5 min en 2x2 minuten gekolft, resultaat 100cc dat is wel heel weinig vind ik. Maar ja Iris haalt er wel meer uit en mijn borsten moeten aan het kolven wennen! Bij Tessa was het veel stabieler, wrs. wel de invloed van een laag hb, daarom moet ik vaker regelen, helaas! Ben alleen zo bang dat als ik kolf dat ik dan de voeding erna niet genoeg heb! Daarom laat ik het afgekolfde nog even in de koelkast staan, dan kan ik evt een flesje geven!
Goedemorgen! Leuk bed met die kastjes erachter! je kunt het ook om en om doen qua kleur, of is het één plank?
Ja dat kan ook, hoor ik had die mogelijkheid zelf ook al geneomd! Allen denk dat het dan ruzie wordt, denk dat beide meiden roze willen, zijn echt meisje -meisjes!
Ik sliep vroeger ook met mijn zus op één kamer en Yoran en Senna gaan in het nieuwe huis ook bij elkaar slapen totdat de uitbouw gerealiseerd is. Denk over anderhalf jaar of zo. Ze vinden het ook helemaal leuk! Hoelang heb jij bij je broer op de kamer geslapen? Ik zie dat je moet werken. Succes vandaag! Als je er bent, valt het echt weer mee (tenminste: dat heb ik altijd wel)
Ik heb ook tot 5 jaar met mijn zus op een kamer geslapen, in een 2 persoonsbed ook nog! Maar heb zelf niet zulke goede ervaringen, mijn zus is nl 8,5 jaar ouder, en dus een puber en ik heb nog lang in mijn bed geplast, daar kreeg ik van haar veel moppers over! Maar ja er was niet meer ruimte, en toen was het ook veel normaler om bij elkaar op de kamer te slapen. Mijn ouders hebben toen ook beneden een ruimte er bij aan gebouwd en daar een kamer van gemaakt! Toen hadden we allemaal een eigen kamer!
Erwin is alweer naar de ikea, om de kasten te halen, die pasten de vorige keer niet in de auto, omdat we met zijn 5en waren. Ik dacht dat de ikea om 9.00 uur openging, is dus om 10.00 uur, kunnen ze dus 50 minuten wachtem, lekker! Straks zetten we lekker het zwembad op, wij hebben zo'n grote en die zetten we altijd direct op zodra het erop lijkt dat het een tijdje warm gaat worden, voor een dagje doe je dat niet! Daar hebben we een klein badje voor! Kunnen de meiden lekker zwemmen!
Is goed! Nou duimen dat die koorts snel verdwijnt. Klinkt al met al helemaal niet goed in mijn oren. Ik hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb! Ik moet ook weer eens de Hema onveilig maken! Gelukkig heb ik nog een maand vrij, dus pik ik nog wat zon mee. Zwemluiers heb ik nooit gekocht. Ze absorberen niet erg goed en de urine loopt er al snel weer uit. De poep blijft wel zitten, maar dan moet ie niet aan de dunne zijn.(dit verhaal heb ik van horen zeggen hoor!) Laat je Noah toch lekker in zijn blote kontje liggen onder de parasol? (of zonneplu )