Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat is een beste tijd zeg! Logisch dat je het dan ff gehad hebt. Hebben jullie er vannacht ook wat aan gehad dat ze zo lekker doorsliep?

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Heb ik gelezen, maar ik bedoel bij het onderbed vlnr roze- blauw-roze en het bovenbed hetzelfde of andersom.

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Bij mij was het ook weer even een gedoe hoor, dat kolven. Maar het gaat de goede kant op, zodat als ik ga werken het wel helemaal goed gaat denk ik. Ik bewaar de afgekolfde melk in de vriezer zodat ik eens een avondje weg kan zonder Mikki. En ook eens een drankje kan drinken zonder te hoeven oppassen of de borstvoeding nog wel goed is voor Mikki.
    Gooi jij het weg?

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    He lekker dat wachten. Nou ja het regent niet!

Heerlijk zo'n zwembad! Dan zal je ook een behoorlijke tuin hebben, heerlijk! :)

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hahaha parasol dat woord zocht ik hahahah!
    maar ze kunnen dus wel gewoon in badje buiten? ben dan weer bang dat ie verkouden wordt ofzo of da dat gewoon nog niet kan hahahahah...

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Met een groot leeftijdsverschil lijkt me dat idd ook wat lastiger, maar soms is het niet anders. Mooi dat jouw ouders er een goede oplossing voor hadden.

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Oh, daar had ik nog niet aan gedacht, weet niet of dat kan, straks eens even kijken, wel een leuk idee!

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nee, ik gooi het wel in de vriezer hoo, maar bewaar het even 12 uur in de koelkasr, just in case, dat ik het nodig heb!

9. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Zo kom nu nog 1x bylezen, en daarna ben ik de rest vd dag druk druk druk, dus heb ik ws geen tyd meer.
    Zal jullie missen op vakantie hoor ;)
    Ow Luna's slaapzak zit in de was, en de ander al schoon in de koffer, en nu ligt ze gewoon in haar kleren in bed, en ze slaapt gewoon :confused:
    En dan te bedenken dat ze een week geleden nog in de inbakerdoek sliep! Wat een super baby hebben wy toch :D

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Eigenlijk hebben we niet zo'n grote tuin, maar we ruimen er plek voor in!

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik zou het badje niet te koud maken, maar zolang jij loopt te zweten buiten, heeft hij het echt niet koud in zijn blootje. Wel zou ik hem afdrogen na het badje als ik zou twijfelen of het warm genoeg was. Ik denk dat menig zwembad kouder is dan jullie tuin (ik weet het wel zeker!) En zwemmen mogen ze ook al na hun eerste prikjes. Ik zou als er veel wind staat hem niet bloot buiten laten, maar een luier en shirtje aandoen.

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Indd een super baby ice! Hoop dat jee een heel fijne vakantie hebt, het weer werkt in iedergeval goed mee! Wij gaan je ook missen en al die lieve spammetjes!

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Heerlijk kind! :thumup:

Fijne vakantie!

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik gebruik altijd wel zwempampers, die zwembroekjes absorberen de urine ook niet, er loopt gewoon wel wat in het zwemwater denk ik, maar afgezien van een catheter is dat denk ik niet te voorkomen! hihi Vind het wel fijn dat in iedergeval de poep blijft zitten!

15. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Katsas: by my uitgenodigd? Wanneer? Je bent van harte welcome hoor :D
    @Evelien: applausje voor Iris! Wat heeft ze t top gedaan zeg, wat fyn voor jullie dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! jammer vd vlinders haha, ben ook super gek op vlindertuinen. Ben je wel es in die van dierentuin emmen geweest? super gaaf gewoon:

16. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0

17. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0

18. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    en nog 1 en dan hou ik op haha:

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja, die vind ik ook mooi, die is overdekt en dan bliven de vlinders gewoon binnen he, maar hier zijn ze vrij om te gaan, en dat deden ze ook, ondanks alle vlinderstruiken, hihi...

Mooi die foto"s heb je die zelf gemaakt in emmen?

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik heb nu wel een zwembroekje gekocht (met zo'n dubbele laag) maar eigenlijk alleen maar omdat ik hem erg leuk vond (van nijntje) Maar ik heb bij de andere twee normale zwemkleding aan gedaan. Dacht precies hetzelfde als jij. De ervaring leert wel dat ze meestal hun ontlasting ophouden in het water, maar een ongelukje zit in een klein hoekje! ;)

Deel Deze Pagina