Kwaliteit vd foto's is wat minder, had toen mn oude camera en die had nogal wat kuren, dus ging met een opgeladen accu van huis, en stond met een lege accu in de vlindertuin Gelukkig had Maikel een telefoon met camera, 3,2 MP, dus kon ik daar deze foto's mee maken. Wil nu graag een x terug, met mn nieuwe cam, vooral nu ik een goeie zoom lens erby heb Zo ik lees verder...
Mooie foto's Ice. Daar ben ik ook eens geweest. Vond het wel erg stinken daar, maar heb ook mooie foto's gemaakt.
Indd. in de praktijk is het ons niet vaak overkomen dat ze poepten in de zwempamper, maar die keren dat het dan wel gebeurde was ik toch blij met mij zwempamper. Toen ik voor de eerste keer een zwempamper gebruikte, bij kim, dacht ik dat ze ook de urine goed zou opvangen en ik had hem dus al in het huisje ( bungalowpark) aangedaan onder haar kleren, gevolg...... natte kleren, dus mama's van hun eerste kindjes... niet doen....
Ik ga ook eens wat doen, over poepen gesproken, tessa is gek op fruit en heeft net 6 pruimen opgegeten, dus ik verwacht heel wat vandaag #-o Heb mezelf gequot, weet niet waarom ........ ](*,)
@Evelien: dat heb je goed aangepakt zeg met t slapen van Iris! Ik ben ook super bly dat Luna gewoon boven in haar bed slaapt, is veel rustiger voor haar, beneden hoort ze toch teveel denk ik... Enne jy werkt aan je berichten aantal zeg @Daam: hoop dat de fysio helpt, is nix zeg zo'n been @wittereus: ehm transparant en doorzichtige spenen by difrax? Dat is my nog nooit opgevallen! Enne 5 kilo? was t hier nog maar 5 haha, ik moet er nog 8! Heb vandaag al wel een oude broek aan! Zit wel een beetje strak, maar hé, ik heb em aan en hy past dicht Crea bea kun je wel hoor, miss moet je ook dat digi scrappen is proberen. Thnx voor je compliment! @Evelien: tjonge, ja lastig, kan me voorstellen dat je dan liever niet wilt gaan werken, maar idd, je hebt nog 5 weken. Luna heeft daar verder geen last van, maar ik werk strax ook maar 4 middagen, en oma komt hier oppassen dus. @Katsas: hmmm je broer klinkt niet echt als een gezellig persoon @Daam: haha je moest mn scrapkamer is zien
@Wittereus: hier wordt ook alles gestreken.......door schoonmams @Evelien: leuk bed zeg @Wittereus: ai vandaag weer aan t werk, suc6 meid, hoop dat t meevalt! Enne thnx, zal zeker aan jullie denken hoor @Gina: thnx voor de update! @Marieke: hoop op snel koortsvry meid, en dat je paps snel weer naar huis mag! @Evelien: hmmm ja lastig, maar miss moeten je borsten idd aan t kolven wennen, en gaat het over een paar dagen beter. @Zwemmen: Luna heeft al 2 zwembroekjes hihi (van die dubbellaagse), 1 gekregen en 1 gekocht. En heb ook weer een super cute zwempakje by villa happ gezien Heb ze nog niet getest hoor, wil er idd zo'n zwemhuggie onder doen, maar die zyn zo groot lykt me....de s is vanaf 7 kilo! Na de vakantie gaan we beginnen met babyzwemmen. @Evelien: aah lief, thnx @Daam: hihi jy ook thnx! Nu ga ik jullie nog meer missen hihi, denken jullie nog aan my zaterdag op de meeting?? @Evelien: ja heb ze zelf gemaakt, vliegen er genoeg rond, dus is ook nie zo moeilyk Enne zwemluier dus pas in t zwembad aandoen Nou ik ben weg, ciao! Tot over 8 dagen!
jeetje heb echt wat bij te lezen Maar nu ff geen tijd voor, alleen een korte update, Camping was leuk gisteren. Ruben heeft zich super gedragen en netjes geslapen en tussen door mooi gekletst Bovendien vanncht gewoon geslapen van 23.00-07.00! Net weer wakker geworden, dus het is nu ff Ruben-tijd en dan eerst boodschappen doen en lekker in de tuin!
Goedemorgen! Gister niet geweest hier dus vandaag weer veel bij te lezen! mijn ouders zijn gister met vakantie gegaan.. voor 4 weken zal ze gaan missen... maar betekent wel dat ik die 4 weken een tuin tot mijn beschikking heb! kan ik toch nog in me bikini in de zon liggen zonder dat ieereen me ziet brian doet t echt super.. weer van half 11 savonds tot kwart voor 7 sochtends doorgeslapen.. en slaapt nu nog steeds ideaal ventje zo! Anastasia hele fijne dagen! je hebt er in ieder geval heerlijk weer bij lafo nee nu alleen lost gekeken.. prison break heb ik nu ook allemaal op dvd.. die gaan we waarschijnlijk nu kijken.. 24 weet ik nog niet.. is die ook net zo leuk? maakt niet uit hoelang je overtijd gelopen hebt.. je hebt zowieso na de bevalling recht op 10 weken vrij. onsukkie hahaha wat grappig die kerel bij jou aan de deur! gewoon opvatten als een complimentje joh! nazli de laatste voeding doe ik voor ik naar bed gaat.. daarna komt de eerste voeding.. hoe laat die ook is.. als je pijn hebt bij de sex heb je al is glijmiddel gebruikt? of ben je misschien te gespannen omdat je het nog eng vind zo naar de bevalling.. daar kun je ook pijn van krijgen. linda jij maakt ook lekkere nachten zo te lezen! heerlijk van 24.00 tot 10.00 brian huilt! hij heeft honger
Zo meiden weer terug van het cb! Wat een horror die prikjes zeg Ze moest echt keihard huilen, echt zo'n sirene. Gelukkig was het daarna wel weer over, ze ligt een beetje te dreutelen in de box. Niet echt in haar hum maar dat komt door de prikjes denk ik. Verder was ze in een maand tijd bijna een kilo gegroeid Ze weegt nu 5465 en 58 cm lang! Ze zit overal boven het gemiddelde, ze is ook iets dikker dan dat ze lang is net als haar moeder Verder reageert ze overal goed op, ze hebben haar naveltje toch nog maar eens aangestipt want er blijft maar vocht uitkomen, hopelijk gaat het nu eens over! En idd ze mag wat meer drinken tijdens de vakantie maar niet echt veel meer misschien 10 cc per keer meer water bij de voeding doen dat is voldoende. Hier wel een leuke verpleegkundige, ze bewonderde Amy vanwege het terugpraten wat ze dus echt al doet en dat vond ze al erg vlotjes! Meestal komt dat pas met 3 maanden. Oh ja ik moet na de vakantie een afspraak maken met de kinderfysio want haar hoofd krijgt door haar voorkeurshouding een beetje een rare vorm dat moeten we tegengaan. Moet haar nu dus op haar zij leggen overdag. Gelijk Amy's paspoort opgehaald, thank god We kunnen dinsdag gewoon op vakantie! Vandaag zou toch me moeder komen met een vriendin van haar, belt ze vanmorgen op dat ze een megakoortslip heeft met blaasjes, dus ze komt niet. Heb ook even gekeken hoe dat nou zit met een koortslip, maar volgens mij mag ze dan heus wel komen alleen haar niet aanraken etc, maar mijn moeder vind het eng, ik ook hoor. Nu komt ze zondag hopelijk is het dan al een beetje weg, maar anders ziet ze Amy niet meer voor de vakantie en dat vind ik een beetje sneu. Weet iemand hoe dat zit met een koortslip? Gevaarlijk? Zo dat was het even voor nu, ga even bijlezen!
een hele goede morgen deze morgen! wat een verhalen weer allemaal (enne ja ik weet het, ik kan ook een kakelkip zijn ) even kijken wat ik heb onthouden: ice: mooie vlindertjes hoor! evelien: tnx voor de tip met de zwempapmers haha! enne succes met je kleine pruimen monster katsas: lastige situatie met je broer zeg...sterkte? hoop dat jullie (of je mam) er snel wat van horen, geeft toch weer een beetje rust...gekke vraag misschien, maar weet je broer wel dat je mama bent? wittereus: transparante en doorzichtige spenen? is dat niet hetzelfde?! hehe...maar ik wissel pas van speen na 6 weken óf als ik merk dat ze te lang doet over een fles (dat er niets uitkomt...) heb flesjes van avent en spenen van hema, die zijn hier het relaxt! enne nog maar 5 kilo? way to go! ik moet zo ff aan de sit-ups...en van de koekjes afblijven... marieke: sterkte! hoop dat de koorts snel zakt! wittereus: sterkte op werk! ice: alles gestreken door schoonmams? relaxt! doe mij er ook zo 1 hier wil ze wel alles gestreken hebben (maakt altijd opmerkingen van "nou meid dat je dat niet strijkt") maar strijken zal ze echt niet voor me doen...helaas... friendly: fijn dat het op de camping zo goe ging! boodschap-se en tuin-se deentje: relaxt dat je de tuin van je ouders tot je beschikking hebt! weet hoe heerlijk een tuin is! heb er sinds 3 weken ook 1, alleen nog weinig gebruik van kunnen maken. hier ouders en zussies ook op vakantie de 28e, naar indonesie... lafo: koortslip: sja als je beebie het krijgt dat komt ze er nooit meer vanaf dus gevaarlijk? weet ik niet, maar wel heeeeeeeel vervelend! wel jammer dat je ma niet komt, maar misschien wel beter idd? en wat zielig van de prikjes he! ik moet 18aug en durf nu al niet...hoop dat ze er niet teveel last van heeft! enne wauw wat is ze flink gegroeid! man man, maar beter dan dat er niets bijkomt! ze is gewoon een blije baby! nazli: isabel slaapt van 22 tot 6 en soms moet ik er 1x uit om haar fiep terug te doen... sorry als ik niet op alle verhalen heb gereageerd, maar man man, ik liep al een tijdje achter de feiten aan dusj...sorry? *liefkijk* hier gaat het goed met isabel, wel lastig nog als we bij anderen zijn: gister weer het bewijs: eten bij vrienden en mevrouw slaapt dan niet in, raakt over dr toeren en dan is het gewoon helemaal klaar...pas na het wiegen van mij weer rustig, maar nog niet echt slapen...alles is weer goed zodra we dan thuis zijn...waren ook wel van 15 tot 19 weg ofzo...wel lastig...
Ahhhh Juud, Amy ook al zo huilen bij de prikjes? zielig he..! Hmm.. ik geef Noah op een warme dag wel meer hoor.. ik maak dan meestal een rooibosthee en die geef ik koud. En dan laat ik hem 30cc drinken ofzo.. zolang hij zn voeding ook nog neemt daarna vind ik t goed! maar ik merk ook aan hem als hij dorst heeft dan gaat ie namelijk tussen de voedingen in smak geluidjes maken en likken! eindelijk je paspoort! super meid! vakantie here you come... ruilen? hahahaha.. ohh dat is wel jammer! noah krijgt ook beetje voorkeurshouding, maar dan wel alleen als ie wakker is, in zn slaap draait ie wel alle kanten op.. vreemd he! @Nazli, nee noah wordt snachts niet meer wakker.. meestal na 6 uur pas.. @Ice, meid een hele fijne vakantie he en we gaan je missen hoor! @Daam, bedankt voor je tip! Hier staat geen windje nu in de tuin dus kan ik m in badje leggen als ie het warm heeft.. nee wou het badje gewoon met normale temp vullen.. koelt vanzelf af... en bedankt meiden voor de ervaringen van de zwempampers! ga ze denk binnenkort x proberen! volgens mij was de s vanaf 6 kilo... hier ligt Noah in zn eigen bedje te slapen! joepie! heb hem na de voeding van 9 uur daar neergelegd.. af en toe wordt ie wakker en geef ik m zn speen maar verder doet ie t wel daar... dus ff volhouden dat als ik thuis ben en hij is moe dat ie zn bedje ingaat ipv de box.. ik laat m ook liggen als ie jammert en als ie echt gaat huilen ga ik ff naar m toe en aaien...
hebben babies van 2 / 3 maanden vaak dorst tussendoor dan? echt heel erg, maar isabel doet het hier met 5 voedingen en verder niets...ben ik nou een slechte mama?
hahaha nee hoor... alleen als het heel warm is is het beter om water bij te geven omdat ze dan ook meer zweten!
@ Daam heb je al gepoetst Wat een toeval die bekkenklachten verdwenen bij mij ook als sneeuw voor de zon zo rond de 25e week, had toen ook fysio en was toen niet meer nodig. @ Ice ja veel geschreven he , gisteravond ben ik hier nog geweest en nu weer 10 pagina's om bij te lezen, volgens mij was het gezellig hier! Veel plezier op vakantie meid! En heb helaas maar 10 weken Oh wat een mooie creaties meid, ben jaloers, ikke wille ook! Huiluurtje viel mee, gelukkig hebben we de schommelstoel! We zullen aan je denken zaterdag, we spreken snel weer eens af hoor! Ik vind het niet erg om een stukje te rijden en andere ook niet denk ik! @ Katsas ik lees je reacties wel hoor Jammer dat je geen contact heb met je broer, lastige situatie als je allang niets meer vernomen hebt van iemand en zeker je broer. Vrienden van hem ook niet dan? Weet je waar hij woont? @ Evelien dat was ik die het vroeg over de dierentuin, klinkt leuk! Leuke dag geweest zo te lezen! Leuk stapelbed, was ook benieuwd hoe die meiden het vinden op 1 kamer, zo te lezen vinden ze het leuk, ik heb er geen idee van, ben enigkind @ Witte reus wat grappig, dat matte vind Amy juist heel fijn heb ik gemerkt. Wat een verschil he met de beebjes allemaal, hoe is het nu met de krampjes van Bram? Enne nee ik laat me niet gekker maken dan ik al ben Ik hou er ook niet van hoor als Ramon 's nachts niet thuis is brrrrr ik ben al zo'n angsthaas en dan hoor ik overal geluidjes... @ Lies het word steeds meer hoor om bij te lezen Ja dat weggaan is bij Amy ook niet favoriet alhoewel ik dan wel weer denk dat het dan beter is voor haar om daar aan te wennen anders kan je d'r nooit meenemen, maar vind het ook weer zielig dan. @ Gina ja ik had dat smsje ook gehad van marieke, ach zielig he allemaal, heb ook gezegd dat we allemaal aan haar denken! Ja leuk dat je aan me denknt, heb alleen al een aantal zwembroeken gekregen van mensen, ik zal eens kijken of de maat een beetje klopt, volgens mij zijn het allemaal grote maten die ik gekregen heb. Over dat badje ja volgens mij kan dat wel hoor, ik ga niet met Amy zwemmen volgens mij mag dat nog niet en de zon is zo fel in Spanje. Zo'n zwembad is natuurlijk kouder als een badje wat jezelf op temperatuur kan houden. @ Deentje nieuwe aviator, leuk! En 24 is ook net zo leuk, vind ik dan hoor! Ramon kijkt ook graag heroes ken je dat? Alleen vind ik dat weer wat minder. @ Nazli Amy sliep al door toen ze 2 weken oud was, nooit meer 's nachts gekomen.
Gina leuk man een badje, we komen wel weer eens langs dan kan Amy ook gezellig mee in bad Goed dat Noah in z'n eigen bedje slaapt, dat lukt hier niet zo helaas. De box is favoriet en misschien ligt dat ook aan mij dan kan ik haar makkelijker in de gaten houden.
lafo: sja daarom probeer ik het telkens toch maar weer...ze zal er toch aan moeten wennen! maar niet te vaak, dat vind ik zielig...ze raakt namelijk echt helemaal over dr toeren...
Ik denk dat Amy die Avent spenen echt niets vind, ik ga weer over op de Difrax met dat fluwele huidje zeg maar Volgens het cb hoefde ik helemaal niet te wisselen, maar ik dacht ze moeten toch vervangen worden ik probeer nummer 2 van avent, niks voor haar dus. Ze laat nooit iets staan en nu drinkt ze maar 100 cc per keer, veel te weinig. Dus zo maar even naar het Kruitvat. Wie had er nou ook ervaring met kinderfysio? Friendly jij toch? Heeft het geholpen en wat doen ze met de beebjes?