Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    aventspenen hier ook geen favoriet...gek he? terwijl de flessen etc zo goed staan aangeschreven, zou je denken

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    zo lekker dat jullie kunnen doorslapen, isa komt nog 1 keer snachts.

isa is wakker, tot later

3. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    agh sja 1x is al beter dan meer keer toch! :D

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik gebruik wel de flessen maar dan met een Difrax speen erop.
    Ja het is raar, maar moet zeggen dat ik die difrax speen er ook beter vind uit zien zeg maar lekkerder om te drinken, weet niet hoe ik het moet uitleggen ;)
    Bij die avent flessen zat ook nr 2 dus die had ik in huis, denk even proberen, maar nee hoor.

5. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ow nog even over de verandering van smaak:
    ik at nooit zoet (geef mij maar chips, kaas etc) maar tijdens de zwangerschap moest ik elke dat iets zoets (en dan bedoel ik koekjes, gebakjes etc geen snoep!)...helaas is dat nog niet veranderd hehe...zo gaan de kilo's er niet af he!
    enne bugles vond ik de lekkerste chips ever, moest ze tijdens de zwangerschap niet zien of ruiken en nog steeds niet trouwens!

6. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    hier precies hetzelfde...heb hier ook difrax gebruikt, maar nu dus hema (hadden hier ook de avent 2 en die was niets, toen niets anders in huis dan de hema speen en die werkt, fine with me)

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo meiden ik ga weer wat doen, geniet maar allemaal van het mooie weer, kan zo over zijn in dit land.

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    hahaha noah moet ook echt wenne hoor in bed.. wordt ook sneller wakker, maar ik prbeer ff door te zetten want voor je het weet doen ze alleen nog middag slaapje en wil hij niet in bed... maar ik ben ook fan van de box hoor eignlijk!

ja ze hadden echt schattige broekjes voor meisjes ook! echt lief...
    ja ik zet gewoon zn badje in de tuin hahaha... ken toch! heb er zo'n standaard in zitten dus...en blijf er wel bij dan he! tuurlijk kan Amy dr gewoon bij.. beetje proppen kan geen kwaad hahaha..

ze is goed gegroeid hoor.. ze is ong zelfde als Noah! ietsje zwaarder en net halve centimeter langer hahaha..

k heb hetzelfde, ook van hartige snoeper ineens zoetekouw geworde en nog niet over hahaha..

ik heb div spenen.. gebruik de avent fles en de hema fles nu.. dilfrax en nuby vind ie niks!

9. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    grappig, wat voor de een werkt werkt voor de ander niet! (zo zie je maar weer met de spenen)

hier slaap isabel overdag en 's nachts in dr bedje...behalve als we niet thuis zijn dan in de reiswieg (of in een campingbedje bij mn ouders...)

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dat is wel waar

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    heel even kort:

Lafo, de fysio die kijkt haar wrs eerst helemaal na, lekker in dr blootje. Kijken of alles recht is, heupjes, beentjes, nekje, doet lekker wat bewegingen met haar, wat masseren en legt jou uit wat jij kan doen om haar voorkeurshouding te verbeteren.

Ga met mn zusje, haar oppaskindje, Ruben en Max lekker naar het park!

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ok thanks Friendly dan weet ik wat ons te wachten staat.

Amy is helemaal van slag, huilen (krijsen) niet willen drinken, leuk hoor die prikken :(

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    nou ik had hem op zijn rug op ons bed gelegd, huilen en krijsen, gelijk op zijn buik gelegd en heel zachtjes klopjes geven op zijn kontje en het resultaat binnen een minuut in slaap gevallen.

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dames is er misschien nog een site, waar ik fotos kan plaatsen, want photobucket die doet het effetjes niet

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ah zielig, misschien moet je een koude doekje leggen waar ze prikje heeft gehad! het verzacht de pijn

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa slaapt heel vaak op de bank, soms in zijn box en heel soms op ons bedje en bij me ouders slaapt ie in het campingbed, voor de rest gaan we nergens naar toe. En snacht slaapt ie in zijn box, ik wil hem in zijn eigen bedje doen, wanneer hij snachts niet meer wakker word.

de meubels van hem die stinken? mag hij dan in zijn eigen kamer slapen.

Ik ga effe naar isa kijken, ik hoor wat

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    en toen was het stil,

waar zijn jullie?

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    nou ik ga dan de was doen, kom zo terug

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dus Amy praat ook al terug? Gaaf joh, Louise doet dat ook al, hele gesprekken. Zo grappig!

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Louise slaapt maar zo'n 12 a 13 uur per dag (per 24 uur dus), niet heel erg veel (helaas, soms...). Ze heeft nu wel al 2 nachten doorgeslapen, maar meestal komt ze 1x voor een voeding.

Deel Deze Pagina