dat is goed zeg, ik heb niet eens 1 nacht door kunnen slapen, maar het komt nog wel, 1x is ook goed, isa komt ook voor de voeding
Ik vind/vond 1x ook absoluut niet vervelend hoor. Ze gaat daarna ook altijd wee rnetjes meteen slapen, dus je bent maeen half uurtje wakker en dan blijf ik bij het voeden nog lekker in m'n bedje liggen. Nu heeft ze 2x nachten gemaakt van half 11 tot 6 uur, maar dan had ze wel een rommelige avond gehad (en op rommelige avonden drinkte ze veel dus zat ze nokkie vol toen ze ging slapen, daar zou ik het ook wel even op uithouden).
ice hele fijne vakantie! evelien hier ook altijd zwempampers.. vind ze ideaal. lafo zielig he die prikjes! brian moest ook heel hard huilen zoow zielig dan springen bij mij ook de tranen in de ogen. heroes heb ik wel is een klein stukje gezien maar is ook niks voor mij. denk dat ik 24 dan ook maar ga downloaden heb ik nog heel wat te zien verandering van smaak: hier al wel een beetjhe anders.. tijdens de zwangerschap alleen maar zoet en dan vooral chocola en nu ben ik ook meer van de chips.. en dan vooral de doritos in die zwarte zak jammiieee! koffie dronk ik voor de zwangerschap best veel.. in de zwangerschap werd ik er echt misselijk van en nu lust ik t nog steeds niet... en dat vind ik ook helemaal niet erg zoow alles weer bijgelezen
ik vind nog alles heel erg lekker en nu eet ik veel zoetig dan me zwangerschap, moet het echt niet doen, dan kan ik niet afvallen.
Lafo de kindeerfysio heeft hier vooral heel veel tips voor mij gegeven. Hoe ik hem op een andere manier kan dragen, rolletjes maken voor in de box en in bed (Cas slaapt nu veel op zijn rechterzij), oefeningen voor zijn nekspiertjes etc.
Hier geen veranderingen van smaak. Ik heb tijdens de bevalling van die pakjes drinken van caprisonne gedronken. maar moest zoveel overgeven dat die smaak nu echt niet meer lekker is. Caprisonne proeft nu wel heel raar dus, maar dat zit meer bij mij tussen mijn oren :-D
Zo werkt dat inderdaad wel, mijn moeder is ooit misselijk geworden van ei met kas en dat etet ze nu dus NOOIT meer.Zo heb ik een hekel aan appels... keer goed ziek geweest na het eten daarvan, lag niet aan die appel maar aan antidepressiva die ik toen net begon te slikken en waar ik goed ziek van ben geweest (echt ook totaal in de war), maar daarom eet ik weinig appels meer en als ik ze eet heb ik er een naar gevoel bij. Belachelijk he.