Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    net een heel gesprek gevoerd met mijn meisje...haha zo lief! gaat ze lachen en brabbelen...*smelt* mja, mummy loves isabel :D

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    deentje, dat pakje op de fotó, volgens mij is dat een pakje van de prenatal.. waar fay een jurkje van heeft, en dit net zoals vele andere meisje hier :D

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    daar lijkt het hier ook op. Ruebn heeft voeding gehad om 11, 13, 14 en 15. Kan ook komen van het warme weer natuurlijk, want gister en vannacht had ik goed lekkende borsten, dus kon me een regeldag niet echt voorstellen. Meneer wil ook niet slapen vandaag. Heb hem nu maar even weer boven gelegd. Hij huilt, maar ga eerst ff stofzuigen en als ie dan nog huilt ff heen voor zn speen (die heeft ie dus net uitgespuugd).

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat een dramadag zeg :(
    Als ik haar vermaak gaat het prima, als ik me gezicht even niet laat zien dan is het mis.
    Ben wel blij dat we even geen visite hadden vandaag.
    Maar we moeten vanavond wel weer op visite **zucht** :(

Evelien succes met regelen!

Nazli thanks voor de tip, haar dijtjes zijn ook een beetje rood waar ze geprikt hebben.

Lies en Onsukkie gaaf he dat terugpraten, kan ik ook wel uren doen, alleen mevrouw doet het alleen als ze zin heeft en met oogcontact.

Hellepelle, nou tips kan ik wel gebruiken, heeft het bij Cas goed geholpen?

Deentje ik zal gelijk ff stemmen, leuke foto trouwens, echt een big smile!

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden wat moet ik nou doen, laten huilen of maar weer oppakken en troosten.

Hoe lang waren jullie kindjes ontregeld na de prikjes?

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Heb net bij de apotheek gekeken voor een maatje groter spenen van Difrax maar dat was voor 3 maanden dus heb toch maar weer de ouderwetse spenen gekocht over 6 weken doen we die andere wel een keer proberen.

7. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    na een dag met prikjes zou ik persoonlijk de kleine meid troosten...is niet niets van die prikken! alleen erg vermoeiend voor jezelf, maar ze kan wel wat troost gebruiken denk ik

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pffff word echt nerveus van dag gehuil.......misschien omdat ik het ook niet gewend ben van haar dat huilen en het doet me herinneren aan de eerste weken met haar toen ze ook zoveel huilde....
    En dan ligt ze eindelijk een beetje te soezen zeg maar en dan zie ik weer dat ze weer met haar hoofd de verkeerde kant op ligt dan wil ik haar op haar zij leggen en dan schreeuwt ze weer alles bij elkaar pffffff lastig allemaal.
    Ik ben zo bang dat haar hoofd misvormd raakt, je ziet het al een beetje en dat vind ik al erg.....

9. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    heeft hier alleen de eerste prikjes gehad en was best relaxt, liet zich goed troosten en geen koorts o.i.d. hopelijk volgende keer weer...
    maar sja kan er niets zinnigs over zeggen, verschilt per kind!

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Lafo:Iris was ontregeld van 16.30 totdat ze 's avonds in bed ging voor de nacht!

Las vanmorgen een stukje op internet van psychologen en psychiaters en onderzoekers van de ggz en jgz, waarin ze cb, en andere opvoedkundige buro's aanraden om te stoppen met het geven van het advies om je baby een half uur te laten huilen, het gaat hier dan om huilbaby's maar denk dat het voor baby's in het algemeen ook geld. Dat helpt nl niks, ja de baby past zich aan en stopt soms met huilen, maar dat wil niet zeggen dat het probleem weg is. Hierdoor kunnen hechtingsproblemen ontstaan en later psych. problemen zo menen zij. Bovendien helpt het niet want zo'n kin heeft totaal nog geen besef van tijd, dus hij kan niet denken van mama komt zowel. Natuurlijk mogen baby,s zich wel in slaap huilen, maar je moet als ouder dan heel regelmatig even binnenlopen en laten merken dat je er bent en ze troosten, troosten is heel belangrijk. Ze schreven dat ouders die al heel lang met een huilbaby rondliepen op een gegeven moment stoppen met troosten, ze halen dan wel het kindje uit bed, maar zeggen en doen verder niks meer!

11. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ja terugpraten moet ik echt ook oogcontact voor hebben hoor, maar als ze alleen in de box ligt brabbeld ze tegen alles wat ze ziet haha...

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja idd een vermoeiend dagje, net naar de winkels gewandeld en dan gaat alles goed, nu ligt ze in haar kinderwagen nog steeds, heb haar op haar zij gelegd en ik geloof dat ze gaat opgeven, ze heeft nog maar heel weinig geslapen dus ze zal echt wel moe zijn.

13. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    kan me er wel wat bij voorstellen hoor! enne ik heb schijt aan de "half uur laten huilen" adviezen...ik loop naar boven om te kijken (niet bij een kleine "jammer", maar wel bij huilen) en dan haal ik haar echt niet altijd uit bed, maar wel aai over de bol, fiep erin en eventueel wel even eruit halen en knuffelen...werkt echt het best! enne: je kan je kind toch nog niet verwennen...vind ik

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Evelien ze heeft vanmorgen om 09.30 de prikjes gehad dus misschien dat het nu een beetje over gaat de pijn, zelfs haar schommelstoel vind ze niet leuk!

15. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ik hoop voor jou (en voor je meisje) dat ze de slaap kan vatten! succes *duimdraaien*

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Heb je haar al een paracetamolzetpil gegeven?

17. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    hmm, dat zou ook wel eens kunnen helpen ja!

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Iris ook, heeft zo nu en dan nu ook een uithaaltje bij het lachen, per ongeluk, is dan helemaal verbaast, whahaha. Maar vandaag lacht ze niet, ze wil alleen maar dirnken!

19. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ja maar het is niet perse "de pijn" van de prikken waarvan ze last hebben toch? maar van het stofje dat ze ingespoten hebben gekregen...

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja ga ik zo doen!

Deel Deze Pagina