Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. will

will Niet meer actief

wiite reus weet niet of je het al hebt gelezen aan de andere kant daarom ook nog maar even hier, ik wil appeltaart en friendly ook ;)
    gefeliciteerd

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey mama's

iemand zin in een lekker stukje cappucino of appel taart, deze mama is vandaag 24 jaar geworden :D

mijn vriend zijn neef werd 30 en die gaf gister een groot feest en om 12 uur word ik naar voor geroepen gaan er 75 man voor mij zingen :oops:
    mijn hoofd was net een tomaat hihi.

pfff vind het toch wel gek dat nu bijna iedereen bevallen is, toen ik net hier kwam leek 1 mei nog zo ver weg nu is het al 1 juni

ik hoop dat we gezellig door blijven kletsen met zijn alle.

@frostieke, je mannetje geeft aan wat hij nodig heeft, wij hebben ook een poosje met het probleem gelopen. Ik heb echt zoiets van als hij honger heeft heeft hij honger. wij eten ook als wij honger hebben.

@lis welkom terug ;)

@friendly wandel ze...

@nazli, fijn gevoel of niet ? ik werd dag 6 ofzo s'nachts wakker en ik was net op tijd op de wc :oops: hihi

zo ik ga me ff klaar maken, ik heb alleen de beste vrienden en familie uitgenodigd. we geven in augustus een groot feest. fijne dag allemaal.

3. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Witte reus van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hieperdepiep hoeraaaaa!:)

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Witte Reus, ik lust wel stukkie appeltaart :D
    (en gefeliciteerd met je verjaardag hihihi)

5. will

will Niet meer actief

even een kleine verandering wat betreft de verhuizing naar nederland.
    de woning in roosendaal gaat niet door. de huidige bewoner gaat er om een of andere reden nog niet uit. we snappen er geen bal van maar we hebben niet veel tijd gehad om er over na te denken. tja, want waar moet je heen met drie kinderen als je over 3 weken in nederland bent. dus gisteren meteen een oplossing gezocht.
    We gaan nu naar steenbergen. we kunnen daar een boerderij huren, dus helemaal leuk. vandaar uit kunnen we dus rustig op zoek gaan naar een andere woning.

oei, lobke is aan het betalen voor het eten, ga een luier verschonen.

tot straks.

6. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Bedankt iedereen!
    Nu voel ik me toch wat zekerder ivm voeden!

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @frostieke, gelukkig, je moet doen wat jij denkt dat goed voor je kindje is en waar jij je het beste bij voelt.

@Will. ooei balen dat de woning niet doorgaat. maar een boerderij is natuurlijk helemaal geweldig...
    ik hoop dat jullie snel een huisje vinden wat jullie leuk vinden.want heen en weer verhuizen is geen pretje..

hey maar als jullie taart krijgen wil ik kadootjes :p hihihi

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Friendly, hier mag ik alles eten, ben voorgelicht dat de tijd dat je bij de bv voorzichtig moest zijn met eten voorbij is, dus prei, uien etc alles mag,alleen wel een beetje met mate. Hier zeggen ze als je merkt dat de kleine erop reageert kun je dat voedsel altijd uit je maaltijd weglaten. Ik was helemaal verbaast, was bij de vorige 2 niet zo, durf ook niet alles te eten, ik liep bv op de markt gisteren en had zin in zo'n vietnamese loempia met loempiasaus, maar dat heb ik toch maar niet gedaan, leek me te scherp, en dat wil ik Iris toch maar niet aandoen, maar heb bv wel 3 grote glazen jus d 'orange gedronken op een dag, Iris leek er geen hinder van te ondervinden!

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Witte reus gefeliciteerd! @4 jaar wat lekker jong nog, sprak oma hihi. Lekker een stukje appeltaart, heerlijk, heb je zelf gebakken?

Anastasia, las gisteren jou verhaal ook bij de lactatiekundige, nou jij hebt de borstvoeding ook niet cadeau gekregen zeg!
    Hoe is het nou eigenlijk, ben je nou helemaal gestopt of kolf je nog af en toe of voed je nog zelf?

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jaaaaaaaa ik mag me hier nu ook melden! :D
    Super leuk dat we hier gewoon verder kunnen kletsen.
    Even een kort berichtje want mijn meisje moet zo weer gevoed worden.

Eindelijk een wat betere dag!:
    Neia is 40 gram aangekomen. Oooooooooooh wat ben ik blij.
    Gister heb ik echt bijna de hele dag gehuild, en had gisteravond dus migraine, dat was echt verschrikkelijk, en dan nog voeden. :cry:
    Maar nu is het weg en mijn meisje is dus aangekomen.
    Dan gaat het met mij ook gelijk een stuk beter.
    Als het zo'n weer blijft gaan we zo heel even naar buiten. Ik kan binnen nog bijna niet bewegen van de pijn, dus ik zal waarschijnlijk tot aan het einde van de straat komen. Maar dan ben ik wel lekker buiten geweest.

Ik zal hopelijk binnenkort meer tijd hebben om hier mee te kletsen.
    In mijn album heb ik nog een paar nieuwe foto's van mijn schatje gezet. Oooh ze is zo'n plaatje, al zeg ik het zelf. ;)

X Marieke

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Witte reus, van harte GEFELICITEERD met je verjaardag meid!

Heel veel plezier vandaag!

X Marieke en Neia

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Marieke, wat fijn dat Neia is aangekomen. Snap dat jou dag dan helemaal goed is! Had het al wel verwacht toen je schreef dat neia zo lief en tevreden was, want kindjes die te weinig krijgen zijn echt veel aan het huilen en mopperen of ze zijn heel suf. maar heel fijn voor je, is weer een zorg minder, en wat een scheetje zeg, leuke foto's ......

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Mijn ticker doet het niet, kan ook niet op de site komen, de surfer is down, daar zal het probleem dus wel liggen, ik wacht wel af wanneer hij er weer is !

14. Het wordt nu steeds gezelliger hier nu bijna alle mamma's hier meekletsen.

Witte Reus gefeliciteerd met je verjaardag!

Will: wat leuk dat jullie een boerderijtje gaan huren. Het blijft mijn droom om ooit een eigen boerderijtje te hebben.

Marieke: Neia is echt zooooo schattig. Zag ook een foto van jou, jij ziet er ook net zo schattig uit als dat je hier altijd schrijft!

Dit weekend redelijk veel kraamvisite gehad, eindelijk durven mensen eens te komen.

Gisteravond heeft een of andere grapjas de rechtervoorband van onze auto lek gestoken. Dus nu moeten we 2 nieuwe banden kopen, balen dat geld geef ik liever aan m'n meisjes uit!

15. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Dank je wel voor deze reactie, Anastacia, jij ook bedankt voor je reactie.
    Ik denk dat ik te snel wil...dat er een ritme is, maar de kleine man is inderdaad pas ruim 2 weken en ik kan dat nog helemaal niet verwachten...M'n man gaat vanaf maandag weer beginnen met werken, wie weet ontstaat er dan een ritme ofzo. Kraamtranen spuiten er ook uit hier zonder reden, maar gelukkig is ook dat 'normaal'.

Kan me nog niet echt focussen achter de pc, maar lees wel af en toe mee :oops:

Dank je wel Witte Reus! En gefeliciteerd met je verjaardag (las ik hierboven)

16. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    .. zit even met weemoed bij de mei mama's 2008 te kijken....

Allemaal gefeliciteerd! Geniet van jullie kleine hummels.
    Mijn mei-meisje is vorige week alweer 1 jaar geworden, terwijl het als de dag van gisteren was dat ik nog met een zwangere buik de geboortes van de mei-baby's 2007 volgde.

17. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Waar heb je die info vandaan...tot hoe lang ze mag slapen? Van het CB?

18. Katje81: En ook hier moet het ritme en de regelmaat zich nog een weg vinden, ookal ben ik nu voor de 2e keer mamma.
    Ik wil volgens mij ook vaak teveel doen, met Quinn kon ik dat inmiddels wel allemaal. Als ze wakker was dan kon ik haar wel even een uurtje zoet houden met speelgoed of tv en dan iets huishoudelijks doen en als Quinn haar middagslaapje deed had ik tijd om iets te doen. Ook ergens heengaan was makkelijk, luiers en doekjes in een tasje, Quinn in buggy en gaan met die banaan.
    Nu komt Zenne er steeds tussendoor voor voedingen, knuffelen, badje enz. Het is vaak al 12 uur voor ik een stofzuiger kan pakken.
    Ook ergens heengaan is nu een hele onderneming met 2 kids waardoor we toch al sneller de neiging hebben om thuis te blijven.

Het is weer Zenne-tijd tot later....

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Dat is nou precies de reden dat ik pas een tweede zou willen als de eerste drie of vier jaar is... je kunt je dan helemaal op de nieuwe baby richten omdat de oudste zichzelf dan beter kan vermaken en dingen ook beter snapt (okee, ik zeg dit heel braaf maar kijk zelf niet gek op als ik over een paar maandjes toch van gedachten verander...)
    Heb heerlijk met Ruben gewandeld in het park, hij is niet eens wakker geworden toen ik de wagen in huis weer stil zette (das voor het eerst, anders slaapt hij ook meestal snel verder, maar wordt wel even wakker).
    Heb daarna eten opgezet, gegeten en zelfs de afwas al aan de kant en meneer slaapt nog (hij begint geluidjes te maken, dus zal binnen een uurtje echt wel wakker zijn) Mag ook wel, want laatste voeding was half 2, dus alweer 4,5 uur geleden. Krijg hem vandaag weer niet boven de 5 voedingen dus. Maar goed, wel een vast ritme! Als hij dit ritme aanhoudt mag hij gerust 's nachts een keer wakker worden voor de voeding!

Heb trouwens vanochtend Anoesj gesmst, over hoe het gaat, maar nog geen reactie... :(

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik geef ze ook om en om, maar vandaag heeft ie gelukkig goed gedronken. hij moet nog leren en aanwennen.

hmm ik zal die speentje even gaan kijken of ze het hier hebben en anders koop ik het wel als ik in nl ben.

Deel Deze Pagina